Wymiar zatrudnienia po urlopie rodzicielskim

Data: 2014-05-23 21:38:41
Autor: wedoler
Wymiar zatrudnienia po urlopie rodzicielskim
Witam,
pracuję jako nauczyciel w szkole gimnazjalnej. W momencie przejścia na zwolnienie lekarskie w związku z ciążą zatrudniona byłam w wymiarze 16/18. Dziś się dowiedziałam, że po powrocie do pracy po urlopie rodzicielskim będę miała nadal tylko 16 godzin, choć inna nauczycielka ucząca tego samego przedmiotu z krótszym stażem i mniejszym dorobkiem zawodowym ma etat 18/18. Jako wyjaśnienie otrzymałam informację, że nie mogę dostać więcej godzin, ponieważ musi być tyle, co przed urlopem. Czy tak rzeczywiście wygląda sytuacja? Czy jest jakieś prawo, które to reguluje? Z góry dziękuję za odpowiedź.

Wymiar zatrudnienia po urlopie rodzicielskim