Wymiary O-ring贸w

Data: 2011-07-22 15:47:12
Autor: Pszemol
Wymiary O-ring贸w
"Daniel Kowalski" <bountykiller@gazeta.pl> wrote in message news:j0clmr$j8g$1inews.gazeta.pl...
Czy ma kto艣 zapisane wymiary standardowych o-ring贸w do AO?

1) w膮偶/za艣lepka LP
2) w膮偶/za艣lepka HP
3) AO DIN
4) uszczelnienie pomi臋dzy I  i II stopniem AO
5) Zaw贸r butli (standardowy)
6) kr贸ciec manometru

Ewentualnie kilka innych "w razie wu". Z g贸ry dzi臋ki.

To ja si臋 podczepi臋 i zapytam o rozmiary o-ring贸w do "pestki".
Chodzi mi o pestk臋 kt贸r膮 wkr臋ca si臋 w butl臋 z zaworem DIN
aby mo偶na by艂o do butli przykr臋ci膰 automat ze strzemi膮czkiem.
Czy te dwa o-ringi w pestce s膮 takie same czy mo偶e r贸偶ni膮 si臋?

Wymiary O-ring贸w