Wymiary bagażnika T4 MIXT 6os. long holender

Data: 2010-10-06 01:43:15
Autor: adam
Wymiary bagażnika T4 MIXT 6os. long holender
Potrzebuję pomocy w określeniu wymiarów bagażnika (paki) Volkswagena T4 w wersji T4 MIXT 6os. long. To jest ten z zabudową holenderską, tak się chyba ona nazywa - charakterystyczna plastikowa - http://photos03.otomoto.pl/photos/original/T1/75/41/T1754158_5.jpg
Szukam w sieci i nic, a chodzi mi o trzy konkretne wymiary jak na tym szkicu:
http://img163.imageshack.us/i/82782986.jpg/

Dla pewności:
A - użytkowy wymiar długości paki od drzwi do ścianki działowej.
B - długość podłogi od drzwi do końca tej przestrzeni pod tylną kanapą.
C - wysokość niszy pod tylną kanapą.

Trafiam na różne rysunki ale jak dotąd nie udało mi się znaleźć tak konkretnych danych. Mam już "Sam naprawiam", Instrukcję Obsługi - zero.

Może ktoś ma rysunek z dokładnymi wymiarami, mierzył i pamięta lub może zmierzyć. Niestety nie mam w pobliżu T4 w tej wersji abym mógł sam to zrobić.

adam

Wymiary bagażnika T4 MIXT 6os. long holender