Wymiary "czapki" na procesorze i7 2600k

Data: 2014-04-07 22:28:40
Autor: BQB
Wymiary "czapki" na procesorze i7 2600k
Szukałem na stronie intela i w necie i nie mogę znaleźć rozmiarów samej "czapki" procesora i7 2600k. Na stronie intela w pdfie podane są wymiary tylko procesora - 37,5x37,5 mm. Chciałbym sprawdzić, czy mój stary blok wodny powerx będzie na niego pasować - plexi sam sobie wyfrezuję.

Data: 2014-04-07 23:51:04
Autor: PiteR
Wymiary "czapki" na procesorze i7 2600k
BQB pisze tak:

Szukałem na stronie intela i w necie i nie mogę znaleĽć rozmiarów
samej "czapki" procesora i7 2600k. Na stronie intela w pdfie
podane s± wymiary tylko procesora - 37,5x37,5 mm

Pomierz sobie zdjęcie. Mi wyszło 30,1 mm

--
Piter

Data: 2014-04-08 00:02:43
Autor: PiteR
PiteR pisze tak:

BQB pisze tak:

Szukałem na stronie intela i w necie i nie mogę znaleĽć rozmiarów
samej "czapki" procesora i7 2600k. Na stronie intela w pdfie
podane s± wymiary tylko procesora - 37,5x37,5 mm

Pomierz sobie zdjęcie. Mi wyszło 30,1 mm

nou niewiele się pomyliłem :)

http://www.intel.com/content/dam/doc/guide/2nd-gen-core-lga1155-socket-guide.pdf

--
Piter

Data: 2014-04-08 00:56:55
Autor: BQB
W dniu 2014-04-08 00:02, PiteR pisze:
PiteR pisze tak:

BQB pisze tak:

[...]

Przegl±dałem tego PDFa wcze¶niej i jedyny bliski wymiar to 31,72 - 31,92 ze strony 128 - to o ten Ci chodziło? Ale z tego co te rysunki pokazuj±, to jest wymiar "czapki" u podstawy, a mi chodziło o wymiar "czapki" która się styka z radiatorem i jest nieco mniejszy, ale ile mniejszy, tego nie wiem.

Data: 2014-04-08 01:09:32
Autor: BQB
PiteR pisze tak:

BQB pisze tak:

[...]

powiększyłem tego PDFa aby mieć skalę 2:1 na ekranie i zmierzyłem - wyszło mi 28 mm i tyle mi pasuje.

Data: 2014-04-08 01:24:52
Autor: BartekK
W dniu 2014-04-08 01:09, BQB pisze:
Szukałem na stronie intela i w necie i nie mogę znaleźć rozmiarów
samej "czapki" procesora i7 2600k. Na stronie intela w pdfie
podane sÄ… wymiary tylko procesora - 37,5x37,5 mm
Pomierz sobie zdjęcie. Mi wyszło 30,1 mm
powiększyłem tego PDFa aby mieć skalę 2:1 na ekranie i zmierzyłem -
wyszło mi 28 mm i tyle mi pasuje.
Ale co za różnica? zrób 40x40 i też będzie dobrze.

Data: 2014-04-08 10:46:29
Autor: BQB
W dniu 2014-04-08 01:24, BartekK pisze:
[...]

Czytanie ze zrozumieniem, to dziĹ› trudna sztuka:
> Chciałbym sprawdzić, czy mój stary blok wodny powerx będzie
> na niego pasować - plexi sam sobie wyfrezuję.

Ja nie chcę zrobić, tylko użyć, a plexi znajdująca się na górze ma inne wymiary - pasujące do bloku i do płyty.

Data: 2014-04-08 19:19:36
Autor: PiteR
BQB pisze tak:

Przegl±dałem tego PDFa wcze¶niej i jedyny bliski wymiar to 31,72 -
31,92 ze strony 128 - to o ten Ci chodziło?

tak o ten

Ale z tego co te rysunki pokazuj±, to jest wymiar "czapki" u
podstawy, a mi chodziło o wymiar "czapki" która się styka z
radiatorem

Jak mierzyłem wła¶nie tę czapę z pdf = 365px
pcb ma 486px = 37.5mm

wyszło 365px x 37.5mm / 486px = 28.16mm

Jak mierzyłem zdjęcie z google
wyszło 967px x 37.5mm / 1266px = 28.64 mm

czyli się zgadzamy :)

--
Piter

Wymiary "czapki" na procesorze i7 2600k