Wymiary łożyska!

Data: 2014-11-11 17:18:35
Autor: Jacek Maciejewski
Wymiary łożyska!
Hi
Dobrzy ludzie, co jest grane? Wszędzie pisze że łożysko 6002 ma mieć
wymiary 15x32x9 a ja w piaście Neco mam łożysko 6002 które ma wymiary
15,8x31x10. Aż takiego błędu moja suwmiarka nie ma :) Może te tajwańskie
milimetry jakieś inne?
--
Jacek

Data: 2014-11-14 17:25:07
Autor: ivo.andric
Wymiary łożyska!
Jacek Maciejewski wrote:

[...]

Kolega tez sie zdziwil jak kupil lozyska 6002 i chcial je podmienic w
suporcie wlasnie Neco. Na forach pisza ze mimo standardowego oznaczenia
to wymiary juz standardowe nie sa. I dotyczy to nie tylko Neco.

Wymiary łożyska!