Wymiary p³ytki radiatora do CPU

Data: 2013-08-05 22:23:48
Autor: Pszemol
Wymiary p³ytki radiatora do CPU
"Lisciasty" <lisciasty@post.pl> wrote in message news:3a5e8edd-d706-4ef7-bcc1-c166d8d117d6googlegroups.com...
Czy kto¶ mo¿e mi powiedzieæ jakie s± wymiary podstaw wspó³czesnych radiatorów na CPU? Procesory maj± oko³o 38x38mm, interesuje mnie czy ta p³ytka z któr± styka siê procesor jest te¿ podobna, czy mo¿e ciut wiêksza?

Piwo do wanny i zalaæ zimn± wod±, a nie w wentylatory siê bawiæ! :-)

Data: 2013-08-05 21:25:57
Autor: Lisciasty
Wymiary p³ytki radiatora do CPU
W dniu wtorek, 6 sierpnia 2013 05:23:48 UTC+2 u¿ytkownik Pszemol napisa³:

Piwo do wanny i zalaæ zimn± wod±, a nie w wentylatory siê bawiæ! :-)

Nie ma wanny, jest tylko rezerwuar w kiblu, który ma ograniczon± sprawno¶æ :P

L.

Data: 2013-08-06 08:22:57
Autor: LPPL
Wymiary p³ytki radiatora do CPU

U¿ytkownik "Lisciasty"
W dniu wtorek, 6 sierpnia 2013 05:23:48 UTC+2 u¿ytkownik Pszemol napisa³:

Piwo do wanny i zalaæ zimn± wod±

Próbowa³em, ale s³abo siê pieni. No i po co rozcieñczaæ? Poza tym nie jestem w stanie unie¶æ wanny i s³abo mi siê w pozycji kucznej ch³epcze.

Nie ma wanny, jest tylko rezerwuar w kiblu, który ma ograniczon± sprawno¶æ :P

Ochyda! To ju¿ nawet mój pies nie pije z kibla. Ja rozumiem - upa³ siê rzuca wszystkim na czaszkê - ale nie mo¿ecie panowie wymy¶leæ jakiej¶ innej formy serwowania?!
Na przyk³ad wiadro, alboco?
--
LPPL:)

Wymiary p³ytki radiatora do CPU