Wymiękłem

Data: 2009-05-01 20:11:26
Autor: Arek
Wymiękłem
Właśnie na TVNie leci "80 dni dookoła świata"

Sęk w tym, że obraz wygląda jak nagranie kamerą z kina :(

Żenada.

Arek

Data: 2009-05-01 22:19:10
Autor: eddie
Wymiękłem
"Arek" <arek@eteria.net> wrote in message

Właśnie na TVNie leci "80 dni dookoła świata"

Przecież nie oglądasz telewizji.

e.

Data: 2009-05-01 23:04:11
Autor: Arek
Wymiękłem
Użytkownik eddie napisał:
Przecież nie oglądasz telewizji.

Czasem się odwrócę :)

Arek

Data: 2009-05-02 01:03:13
Autor: eddie
Wymiękłem
Użytkownik eddie napisał:
Przecież nie oglądasz telewizji.

Czasem się odwrócę :)

To dobrze, bo wzrok się zmęczy.

e.

Data: 2009-05-02 08:44:47
Autor: Flashi_Orange
Wymiękłem

Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał w wiadomości news:gtfe1r$dgm$3inews.gazeta.pl...
Właśnie na TVNie leci "80 dni dookoła świata"

Sęk w tym, że obraz wygląda jak nagranie kamerą z kina :(

Żenada.

Ja juz myslalem ze telewizor mi nawala ...
Uff :D

Flashi

Data: 2009-05-03 01:00:43
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Wymiękłem

Właśnie na TVNie leci "80 dni dookoła świata"

Sęk w tym, że obraz wygląda jak nagranie kamerą z kina :(

Żenada.

To się nazywa kpina w żywe oczy.
Wcale mnie nie dziwi, że to tvn.

zyga

Data: 2009-05-03 11:21:45
Autor: Andrzej Lawa
Wymiękłem
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

Właśnie na TVNie leci "80 dni dookoła świata"

Sęk w tym, że obraz wygląda jak nagranie kamerą z kina :(

Żenada.

To się nazywa kpina w żywe oczy.
Wcale mnie nie dziwi, że to tvn.

Ta ekranizacja nawet na gorsze traktowanie zasługuje ;->

Ta z Piercem Brosnanem, sir Peterem Ustinovem, Erickiem Idle i Julią
Nickson-Soul była super, ale ta co teraz leciała to był taki szajs, że
nie wytrzymałem nawet pół godziny...

Data: 2009-05-03 18:19:56
Autor: Orka
Wymiękłem
Ta ekranizacja nawet na gorsze traktowanie zasługuje ;->

Ta z Piercem Brosnanem, sir Peterem Ustinovem, Erickiem Idle i Julią
Nickson-Soul była super,

ale to chyba serial był...

--
Orka

Data: 2009-05-14 21:28:47
Autor: Andrzej Lawa
Wymiękłem
Orka pisze:
Ta ekranizacja nawet na gorsze traktowanie zasługuje ;->

Ta z Piercem Brosnanem, sir Peterem Ustinovem, Erickiem Idle i Julią
Nickson-Soul była super,

ale to chyba serial był...

Mini-serial. Coś około 4 godzin. Tańczący z Wilkami też coś koło tego w
pełnej wersji miał :)

Data: 2009-05-05 22:37:06
Autor: Titus Atomicus
Wymiękłem
In article <ea40d6-5nr.ln1@ncc1701.lechistan.com>,
 Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote:

Zygmunt M. Zarzecki pisze:

> [...]

Ta z Piercem Brosnanem, sir Peterem Ustinovem, Erickiem Idle i Julią
Nickson-Soul była super, ale ta co teraz leciała to był taki szajs, że

A ta teraz, to co bylo?

TA

Data: 2009-05-05 22:46:47
Autor: Rais

[...]