Wymienić kadry w wymiarze sprawiedliwości!

Data: 2017-12-06 10:31:36
Autor: jacekbialy80
Wymienić kadry w wymiarze sprawiedliwości!
Reforma polskiego sądownictwa nie powinna się ograniczać do jałowego  przesypywania z kupki na kupkę, czyli na tworzeniu nowych organizacyjnych form dla starych kadr. Reforma wymiaru sprawiedliwości powinna polegać na gruntownej wymianie kierowniczych kadr w charakterze masowego awansu od dołu ku górze.
Zalegającą od pokoleń 'wierchuszkę' należy jak najszybciej wysłać na emeryturę, gdyż z tego co można zaobserwować, ludzie ci nigdy nie rozumieli swojej roli w wolnym i demokratycznym społeczeństwie. Nie można już nigdy dopuścić do tego, aby środowiska mentalnie ukształtowane przez totalitarną państwowość zatruwały młodsze pokolenia polskich prawników swoim toksycznym światopoglądem oraz niewłaściwym rozumieniem istoty prawa, szczególnie w jego relacji ze społeczeństwem.
Pozdrawiam
Jacek

Data: 2017-12-06 12:50:58
Autor: jacekbialy80
Wymienić kadry w wymiarze sprawiedliwości!
Takim niewłaściwym rozumieniem prawa jest przypisywanie mu wartości absolutnych oderwanych od społeczeństwa, któremu prawo powinno służyć. Niestety takie wypowiedzi pojawiają się często w ustach prawników wyrosłych z peerelowskiej tradycji ("prawo jest najwyższa wartością", "suwerenem jest konstytucja" i talk dalej). Wygląda to tak, jakby bronili oni jakichś religijnych dogmatów obowiązujących całe społeczeństwo. Tymczasem prawnicy nie są kapłanami.

Data: 2017-12-06 19:48:54
Autor: u2
Wymienić kadry w wymiarze sprawiedliwości!
W dniu 06.12.2017 o 19:31, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Pozdrawiam
Jacek

te białasek, ty jaki ekspierd, na wszystkim się znasz:)))))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-12-06 20:12:22
Autor: Presidente de San Escobar
jacekbialy80@gmail.com napisał(-a):

Zalegającą od pokoleń 'wierchuszkę' należy jak najszybciej wysłać na emeryturę, gdyż z tego co można zaobserwować, ludzie ci nigdy nie rozumieli swojej roli w wolnym i demokratycznym społeczeństwie.

Ty też nie rozumiesz więc twoje zdanie nie liczy się :DDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-12-07 12:04:11
Autor: stevep
W dniu .12.2017 o 19:31 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

[...]
Ale rewolucyjne bzdury.

--
stevep

Data: 2017-12-07 03:26:56
Autor: japanizer
On Thursday, December 7, 2017 at 8:04:20 PM UTC+9, stevep wrote:
> [...]

> Zalegającą od pokoleń 'wierchuszkę' należy jak najszybciej wysłać na  > emeryturę, gdyż z tego co można zaobserwować, ludzie ci nigdy nie  > rozumieli swojej roli w wolnym i demokratycznym społeczeństwie. Nie  > można już nigdy dopuścić do tego, aby środowiska mentalnie ukształtowane  > przez totalitarną państwowość zatruwały młodsze pokolenia polskich  > prawników swoim toksycznym światopoglądem oraz niewłaściwym rozumieniem  > istoty prawa, szczególnie w jego relacji ze społeczeństwem.
Ale rewolucyjne bzdury.

To przecież grupowy kryptokomunista.

Data: 2017-12-07 09:37:47
Autor: jacekbialy80
Wymienić kadry w wymiarze sprawiedliwości!
Mów sobie co chcesz... Czerwoną sektę trzeba gonić nie oglądając się na metody. To nie jest kwestia estetyki, dobrego smaku, to jest kwestia przetrwania ludzkości, wyciągnięcia ludzkiej cywilizacji z jej największego w dziejach kryzysu. Jebać sowieciarstwo!

Data: 2017-12-08 07:18:26
Autor: stevep
W dniu .12.2017 o 18:37 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

[...]

# Zniknął za rogiem
i przepadł jak szyszka.
Ale nie płaczmy, bo
ale nie płaczmy, bo
nie o to chodzi by złowić króliczka,
ale by gonić go,
ale by gonić go,
ale by gonić go! #

--
stevep

Data: 2017-12-08 07:31:42
Autor: jacekbialy80
Wymienić kadry w wymiarze sprawiedliwości!
Jak zwykle nic nie rozumiesz Pietrzykowski. To już nie zabawa, to już koniec z ta sitwą - nie mają żadnego zaplecza, aby powrócić do władzy. Soros zaniedługo umrze, Wyborcza właśnie zdycha, a wielka finansjera zdążyła się już poznać na złodziejach z PO (trochę jeszcze kasy mają byłe esbeki i WSIarze, ale ona szybko topnieje po odcięciu od źródeł).

Data: 2017-12-09 09:14:01
Autor: stevep
W dniu 2017-12-08 o 16:31, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Eeeee, Stalin i Hitler nie takie mieli zaplecze, a są teraz na śmietniku.

--
stevep

Data: 2017-12-09 01:17:03
Autor: jacekbialy80
Wymienić kadry w wymiarze sprawiedliwości!
Gdy Kaczyński umrze, PiS się rozpadnie na mniejsze ugrupowania i oni wszyscy najpierw postawią mu pomnik za złota, a potem oczywiście się pokłócą o dalszą politykę, bo taka jest natura polityki.

Data: 2017-12-09 16:26:14
Autor: stevep
W dniu .12.2017 o 10:17 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Gdy Kaczyński umrze, PiS się rozpadnie na mniejsze ugrupowania i oni  wszyscy najpierw postawią mu pomnik za złota, a potem oczywiście się  pokłócą o dalszą politykę, bo taka jest natura polityki.
Umrze, eeee on wiecznie żywy jak Stalin.

--
stevep

Data: 2017-12-09 13:24:54
Autor: Zenek Kapelinder
Wymienić kadry w wymiarze sprawiedliwości!
Jak by byli na smietniku to bys o nich nie wiedzial. Oni caly czas w swoich kregach na topie sa.

Data: 2017-12-10 02:27:17
Autor: jacekbialy80
Wymienić kadry w wymiarze sprawiedliwości!
Jak to na śmietniku towarzyszu Piszczyk? Nie czytaliście w Gazecie Wyborczej, że Kaczyński to współczesne wcielenie Hitlera i Stalina zarazem?
Biegajcie Piszczyk po 'Wyborczą' i jutro prasóweczka ma tutaj być z samego rana!

_kolektyw

Data: 2017-12-11 08:20:29
Autor: stevep
W dniu .12.2017 o 11:27 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

[...]

Ty nie potrafisz myśleć samodzielnie/ Nic tylko Wyborcza i Wyborcza.

--
stevep

Data: 2017-12-11 08:53:02
Autor: jacekbialy80
Wymienić kadry w wymiarze sprawiedliwości!
A po co myśleć towarzyszu Piszczyk, skoro od myślenia jest Gazeta Wyborcza? Aktualizacja listy polskich antysemitow na przedostatniej stronie.
_kolektyw

Data: 2017-12-12 07:19:12
Autor: stevep
W dniu .12.2017 o 17:53 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

A po co myśleć towarzyszu Piszczyk, skoro od myślenia jest Gazeta  Wyborcza? Aktualizacja listy polskich antysemitow na przedostatniej  stronie.
_kolektyw

Eeee, za ciebie myśli ociec derechtor RM.

--
stevep

Data: 2017-12-12 03:23:28
Autor: jacekbialy80
Wymienić kadry w wymiarze sprawiedliwości!
We wkładce weekendowej będzie najnowsza lista swirów i oszołomów. Zgadnijcie Piszczyk, kto tam będzie na pierwszym miejscu?

_kolektyw

Data: 2017-12-12 14:09:04
Autor: stevep
W dniu 2017-12-12 o 12:23, jacekbialy80@gmail.com pisze:
We wkładce weekendowej będzie najnowsza lista swirów i oszołomów. Zgadnijcie Piszczyk, kto tam będzie na pierwszym miejscu?

_kolektyw

A któżby inny jak nie ty.

--
stevep

Data: 2017-12-12 07:17:53
Autor: jacekbialy80
Wymienić kadry w wymiarze sprawiedliwości!
Zgadliście towarzyszu Piszczyk!
Dostaniecie pochwałę z wpisaniem do akt.

Z Partyjnym Pozdrowieniem!
_kolektyw

Data: 2017-12-13 14:52:55
Autor: stevep
W dniu .12.2017 o 16:17 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Zgadliście towarzyszu Piszczyk!
Dostaniecie pochwałę z wpisaniem do akt.

Z Partyjnym Pozdrowieniem!
_kolektyw

A ty "klapa, łapa, buzka, gozdzik za rewolucyną czujność wobec wrażej GW.

--
stevep

Data: 2017-12-10 14:09:48
Autor: Presidente de San Escobar
Wymienić kadry w wymiarze sprawiedliwości!
jacekbialy80@gmail.com napisał(-a):

 Wyborcza właśnie zdycha,

Jak zdycha skoro Agora ma coraz lepsze wyniki finansowe ? :DDDDDDDDD
Widzisz gospodarkę oczami lumpenproletariatu? :DDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-12-07 12:06:30
Autor: Presidente de San Escobar
stevep <steveo011w@tkdami.net> napisał(-a):

> [...]

> Zalegającą od pokoleń 'wierchuszkę' należy jak najszybciej wysłać na  > emeryturę, gdyż z tego co można zaobserwować, ludzie ci nigdy nie  > rozumieli swojej roli w wolnym i demokratycznym społeczeństwie. Nie  > można już nigdy dopuścić do tego, aby środowiska mentalnie ukształtowane  > przez totalitarną państwowość zatruwały młodsze pokolenia polskich  > prawników swoim toksycznym światopoglądem oraz niewłaściwym rozumieniem  > istoty prawa, szczególnie w jego relacji ze społeczeństwem.
Ale rewolucyjne bzdury.

Widać białasek wychowany na propagandzie PRL.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Wymienić kadry w wymiarze sprawiedliwości!