Wymienic lancuch czy nie?

Data: 2011-05-19 11:45:08
Autor: Jacek23
Wymienic lancuch czy nie?
Witam, rozpial (nie calkiem ) sie lancuchu XTR, z jednej strony kolek wyskoczyl lekko. Cos tam przeskakiwalo w czasie jazdy. Mlotek w dlon i przywalilem troche w "jedno ogniwo a potem srubokretem w sam srodek i trzyma sie chyba, jazda normalna.
I pytanie czy wymienic lepiej ten lancuch czy zostawic jak jest. Wiem ze moge zalozyc kolejna spinke , ale to sprawa na dzis, dluga jazda mnie czeka dzis.

jacek23@post.pl gg : 207344
http://picasaweb.google.pl/Jacek23333

Data: 2011-05-19 10:23:10
Autor: Ryszard Mikke
Wymienic lancuch czy nie?
Jacek23 <jacek23@post.pl> napisał(a):
[...]

Nie bardzo rozumiem, co Ci sie rozpielo. Jak spinka, to zmien spinke. Jak tylko dobiles pin, to sprawdz, czy wyszedl z drugiej strony i jak tak, to
pojedziesz. Wzglednie zmien go dla pewnosci.

rmikke

--

Wymienic lancuch czy nie?