Wymienię plecak Deutera na 4 Ciechany

Data: 2009-12-04 18:46:04
Autor: Solar
Wymienię plecak Deutera na 4 Ciechany
Pozbywam się swojego wysłużonego plecaka Deuter Race X Air.
Stary model - bez bocznych kieszonek, bez pokrowca antydeszczowego, pojemność koło 9l.
Sfatygowanie:
- lekko naderwana lamówka przy ekpresie zewnętrznej kieszonki,
- dość mocno popękana plastikowa siateczka "wypełniająca" prawe ramiączko plecaka,
- ubłocenie.

Oddam go osobiście za 4 Ciechany. Wysyłać raczej nie będę. A za tydzień po kryjomu wywalę. :)

"W ogóle teologia jest nauką niedorzeczną, a jej dogmaty są albo śmieszne, albo podejrzane."
                                       Giordano Bruno

Data: 2009-12-04 19:05:16
Autor: Tomek
Wymienię plecak Deutera na 4 Ciechany
Użytkownik "Solar" napisał
Pozbywam się [ciach]

zgadłem że Warszawa? ;)

Data: 2009-12-04 19:14:44
Autor: Solar
[Łódź] Wymienię plecak Deut era na 4 Ciechany
Tomek pisze:

zgadłem że Warszawa? ;)

Shit. Już nawet na mojej stronie nie ma, skąd jestem. :)

Więc jestem z Łodzi.

"...osoba ludzka musi wyzbyć się swojego ja, wolnej woli. Odrzuć refleksję i krytycyzm."
                                   św. Escriva de Balaguer y Albas

Data: 2009-12-04 19:16:03
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Wymienię plecak Deutera na 4 Ciechany
Tomek bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Użytkownik "Solar" napisał
Pozbywam się [ciach]

zgadłem że Warszawa? ;)

Powszechnie wiadomo, że Solar to frakcja łódzka. Zadawać takie pytania w
towarzystwie tutejszym to jest potwarz w ogóle... :-P

Data: 2009-12-04 19:29:36
Autor: Tomek
Wymienię plecak Deutera na 4 Ciechany
Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" napisał
Powszechnie wiadomo, że Solar to frakcja łódzka.
jak widać nie jest to wiedza powszechna ;)

Data: 2009-12-04 19:53:39
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[...]

Za mało Precla czytasz, to wiedza nie jest powszechna. ;-P

Data: 2009-12-05 01:28:33
Autor: Tomek
Wymienię plecak Deutera na 4 Ciechany
Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" napisał
Za mało Precla czytasz
jeden czyta, drugi jeździ :p
ot taki nocny żarcik ;)

Data: 2009-12-05 15:04:06
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[...]

To już ustaliliśmy w wątku ze statystykami: ja jeżdżę i piszę. ;-)

Data: 2009-12-07 10:07:01
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Dnia Sat, 5 Dec 2009 15:04:06 +0100, Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):

[...]

Jeden czyta, drugi jeździ, a trzeci jeździ i pisze ;)
--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2009-12-04 23:47:29
Autor: Kuba \"inimicus\" Stasiak
Wymienię plecak Deutera na 4 Ciechany
Masz jakieś fotki? Ciechany trochę drogię są, nie mogą być 4 tatry :P

Data: 2009-12-05 10:55:44
Autor: Solar
Kuba "inimicus" Stasiak pisze:
Masz jakieś fotki? Ciechany trochę drogię są, nie mogą być 4 tatry :P

Nie, Tatry za mocne. A 12 zł za plecak nie jest chyba wygórowaną ceną? W ostateczności mogę zejść do 3. :)
Nadpruta lamówka zupełnie w niczym nie przeszkadza - zresztą uszkodziła się dość dawno temu i stan naderwania jest trwały. Gorzej z siateczką. W   paru ciuchach mam na plecach delikatny szew i pęknięta siateczka go strzępi gdy zdejmuję plecak akurat "po" prawym ramieniu.
Spróbuję zrobić foty, albo mogę pokazać go na żywo...

"Wiara jest złem dlatego, że nie wymaga uzasadnienia
i nie toleruje sprzeciwu."
                                   Richard Dawkins

Data: 2009-12-05 01:36:51
Autor: Szewc
Solar pisze:
Pozbywam się swojego wysłużonego plecaka Deuter Race X Air.
Stary model - bez bocznych kieszonek, bez pokrowca antydeszczowego,

Piłem niedawno Ciechana i jakoś mi nie podszedł. Natomiast gdybyś miał jakieś Żywe, albo Paulanera, albo jeszcze lepiej, Franziskanera....

dobra, żartowałem jestem z Warszawy i sam mam plecak do wyrzucenia (chyba ma ze 12 lat - Jansport), jest trochę podziurawiony i z nieoryginalnymi suwakami już. Niestety nie widziałem teraz plecaków Jansporta z paskiem na biodra.

pozdr.
Szewc.

Data: 2009-12-05 02:25:53
Autor: stefandora
Szewc wrote:
Piłem niedawno Ciechana i jakoś mi nie podszedł.

A jaki Ciechan:
Wyborny?
Miodowy?
Pszeniczny?
Stout?
Mocny?

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-12-05 10:49:04
Autor: Solar
Wymienię plecak Deutera na 4 Ciec hany
stefandora pisze:

A jaki Ciechan:
Wyborny?
Stout?

A taki.

"Tym samym mózgiem myśleć i wierzyć?"
                                     Stanisław Jerzy Lec

Data: 2009-12-06 14:50:07
Autor: Szewc
stefandora pisze:
Szewc wrote:
Piłem niedawno Ciechana i jakoś mi nie podszedł.

Chyba stout

pzdr. szewc.

Wymienię plecak Deutera na 4 Ciechany