Wymierna warto¶ć rodziny

Data: 2011-12-16 14:49:02
Autor: Grzegorz Z.
Wymierna warto¶ć rodziny
Kilka dni temu jednego z mieszkańców Goleniowa odwiedził wujek, który
poprosił o nocleg. Pokrzywdzony kieruj±c się poczuciem rodzinnej
solidarno¶ci zgodził się, pomimo że na nocn± zmianę szedł do pracy.
Zostawił zatem wujka samego w domu.

Kiedy wrócił nie zastał ani go¶cia, ani czę¶ci swoich rzeczy. Z jego
mieszkania wyparowała między innymi konsola XBOX, dekoder telewizji
cyfrowej oraz inne przedmioty. Odwiedziny krewnego kosztowały
pokrzywdzonego prawie 1000 złotych.

Jeszcze w tym samym dniu goleniowscy kryminalni podjęli działania.
Wieczorem Naczelnik Wydziału Kryminalnego osobi¶cie zatrzymał 44-letniego
sprawcę. Odzyskano także wszystkie skradzione przedmioty, które przekazano
wła¶cicielowi.

Za swój czyn nieuczciwy wujek może trafić do więzienia nawet na 5 lat.

http://www.gs24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20111216/GOLENIOW/927280418

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2011-12-16 15:40:58
Autor: rAzor
Wymierna warto¶ć rodziny
Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:
[...]

Znaczy się ten wujek tak jak i ty nie ma własnej rodziny - domu, żony, dzieci?...
--
Dymać Tymańskiego!

Data: 2011-12-16 16:00:41
Autor: Grzegorz Z.
Wymierna warto¶ć rodziny
rAzor napisał:

[...]

Wygl±da że i psa też nie ma.

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2011-12-16 18:40:26
Autor: rAzor
Wymierna warto¶ć rodziny
rAzor napisał:

Znaczy się ten wujek tak jak i ty nie ma własnej rodziny - domu, żony,
dzieci?...

Wygl±da że i psa też nie ma.

Pozostaje się tylko domy¶lać, sk±d masz komputer do wypisywania pierdół na grupach dyskusyjnych.
Wiem! :-] Zostałe¶ zaproszony na komunię i skorzystałe¶ z okazji. he he he
--
Dymać Tymańskiego!

Data: 2011-12-16 18:54:16
Autor: Leprechaun
Wymierna warto¶ć rodziny

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomo¶ci news:jcfvq7$cq6$1inews.gazeta.pl...
rAzor napisał:

[...]

To se dymaj wózkowy spod Reala!

BomBel

Data: 2011-12-19 08:59:16
Autor: u2
Wymierna warto¶ć rodziny
rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

> [...]

Wiem! :-] Zostałe¶ zaproszony na komunię i skorzystałe¶ z okazji. he he he

Z czego się cieszysz półgłówku?

Data: 2011-12-17 04:48:18
Autor: stevep
Wymierna warto¶ć rodziny
Dnia 16-12-2011 o 16:00:41 Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):

rAzor napisał:

[...]

To może ma kota?

--
stevep

Data: 2011-12-16 16:37:32
Autor: Przemysław W
Wymierna warto¶ć rodziny
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał

Znaczy się ten wujek tak jak i ty nie ma własnej rodziny - domu, żony, dzieci?...

Ty podobno masz i jedyn± pozytywn± strona twojego posiadania rodziny jest to, że zakłada ci  plombę na kompa i nie za¶miecasz grupy.

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieli¶my ich 14 po
1989 r. - stan±ł przed s±dem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-16 18:42:05
Autor: rAzor
Wymierna warto¶ć rodziny
Użytkownik - Przemysław W napisał:
[...]

Ty za¶ jedyne co masz, to życie spędzone przed kompem i wypełnione za¶miecaniem grup. Smutne. :-(
--
Dymać Tymańskiego!

Data: 2011-12-16 18:55:41
Autor: Leprechaun
Wymierna warto¶ć rodziny

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomo¶ci news:jcfvtb$cq6$2inews.gazeta.pl...
[...]

Id± ¶więta więc pewnie Henio nawiedzi rodzinne strony. Co zrobisz biedaku? Żonkę zamkniesz w chlewiku by ci Henio jej nie wydymał? ;)

BomBel

Data: 2011-12-16 18:57:03
Autor: Grzegorz Z.
Wymierna warto¶ć rodziny
rAzor napisał:

[...]

Nie ma to jak trzy baby w domu i ten smak pi±tkowego piwa ukradkiem
chłeptanego w parku po ciemku, to dopiero jest dolce vita.

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2011-12-16 19:58:05
Autor: rAzor
Wymierna warto¶ć rodziny
rAzor napisał:

[...]

Tak, taak - browar i komp, tyle ci zostało, dziadu.
--
Dymać Tymańskiego!

Data: 2011-12-16 20:00:26
Autor: Grzegorz Z.
Wymierna warto¶ć rodziny

rAzor napisał:

[...]

No tak, twoja żona już zajęta.

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2011-12-17 07:45:28
Autor: Przemysław W
Wymierna warto¶ć rodziny

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał

Ty za¶ jedyne co masz, to życie spędzone przed kompem....

Do, którego ani żona, ani dzieci nie utrudniaj± mi dostępu. W przeciwieństwie do ciebie. Czym rekompensujesz sobie szlaban na kompa i tv? Też tak jak kurdupel chodzisz do ko¶cioła w "trudnych chwilach"?

 Przemek

Data: 2011-12-19 08:58:22
Autor: Obserwator
Wymierna warto¶ć rodziny
> [...]

Znaczy się ten wujek tak jak i ty nie ma własnej rodziny - domu, żony, dzieci?...

Tymański to twój wujek?

Data: 2011-12-16 21:11:18
Autor: (He®Sk)
Wymierna warto¶ć rodziny
On Fri, 16 Dec 2011 14:49:02 +0100, "Grzegorz Z."
<tictactoe@colleen.org> wrote:

[...]

 zgodnie z doktryna jadrysa: kazdemu wg jego potrzeb ;o)))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-17 18:23:08
Autor: jadrys
Wymierna wartość rodziny
W dniu 2011-12-16 21:11, "(He®Sk)" pisze:
On Fri, 16 Dec 2011 14:49:02 +0100, "Grzegorz Z."
<tictactoe@colleen.org>  wrote:

Kilka dni temu jednego z mieszkańców Goleniowa odwiedził wujek, który
poprosił o nocleg. Pokrzywdzony kierując się poczuciem rodzinnej
solidarności zgodził się, pomimo że na nocną zmianę szedł do pracy.
Zostawił zatem wujka samego w domu. [...]
  zgodnie z doktryna jadrysa: kazdemu wg jego potrzeb ;o)))

Bzdura - każdemu tyle co wypracował własnymi rękami.

Data: 2011-12-18 06:53:15
Autor: stevep
Wymierna wartość rodziny
Dnia 17-12-2011 o 18:23:08 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Acha, czyli "kaĹĽdemu wg jego pracy"- druga faza stalinizmu.  ;)

--
stevep
UĹĽywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-12-18 12:19:40
Autor: Bogdan Idzikowski
Wymierna wartość rodziny

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v6n7y1fc50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

No to powiedz: czym sÄ… OFE? DrugÄ… fazÄ… stalinizmu?

Data: 2011-12-18 18:15:24
Autor: stevep
Wymierna wartość rodziny
Dnia 18-12-2011 o 12:19:40 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisaĹ‚(a):

UĹĽytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci  news:op.v6n7y1fc50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

===========================================>
No to powiedz: czym sÄ… OFE? DrugÄ… fazÄ… stalinizmu?

ConajwyĹĽej jakÄ…Ĺ› nieudolnÄ… kopiÄ….

Data: 2011-12-18 18:34:14
Autor: Bogdan Idzikowski
Wymierna wartość rodziny

napisał(a):

[...]

Czyli nie miałbyś nic przeciwko, gdyby OFE uległo likwidacji?

Data: 2011-12-19 05:50:09
Autor: stevep
Wymierna wartość rodziny
Dnia 18-12-2011 o 18:34:14 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisaĹ‚(a):

UĹĽytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci  news:op.v6o3jyfv50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...

===========================================>>
No to powiedz: czym sÄ… OFE? DrugÄ… fazÄ… stalinizmu?

ConajwyĹĽej jakÄ…Ĺ› nieudolnÄ… kopiÄ….

Czyli nie miałbyś nic przeciwko, gdyby OFE uległo likwidacji?

A ty znasz się na OFE, czy tylko tak kłapiesz dla zasady?

Data: 2011-12-19 09:45:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Wymierna wartość rodziny

napisał(a):

[...]

To nie ja twierdzÄ™, ĹĽe OFE jest drugÄ… fazÄ… stalinizmu.

Kiedy w końcu ustawisz prawidłowo kodowanie? To wk...ia.

Wymierna warto¶ć rodziny