Wymóg posiadania AC w przypadku użytkowania samochodu prywatnego w podróży służbowej

Data: 2011-08-10 04:13:59
Autor: Lisciasty
Wymóg posiadania AC w przypadku użytkowania samochodu prywatnego w podróży służbowej
Witam,

Pracodawca zmienił jaki¶ czas temu umowę zawieran± w celu wyjazdu w
delegacje prywatnym samochodem, do tej pory w paragrafie mówi±cym, że
pracownik zapewnia samochód zdatny do użytku, sprawny itp. była mowa
tylko o OC. Po zmianie dorzucono AC i NW. Czy kto¶ się orientuje na
jakiej podstawie to zrobiono i w jakim celu, ewentualnie jaki jest
sens tego (co pracodawca ma do mojego AC i NW?). Szperam po przepisach
ale na razie nie znalazłem nic konkretnego.

Pzdr.
L.

Data: 2011-08-12 16:16:45
Autor: Bydlę
On 2011-08-10 13:13:59 +0200, Lisciasty <lisciasty@post.pl> said:

Witam,

Pracodawca zmienił jaki¶ czas temu umowę (...)Czy kto¶ się orientuje na
jakiej podstawie to zrobiono i w jakim celu

Pracodawca tego nie wie?

--
Bydlę

Data: 2011-08-12 23:32:18
Autor: Gotfryd Smolik news

On 2011-08-10 13:13:59 +0200, Lisciasty <lisciasty@post.pl> said:

Witam,

Pracodawca zmienił jaki¶ czas temu umowę (...)Czy kto¶ się orientuje na
jakiej podstawie to zrobiono i w jakim celu

Pracodawca tego nie wie?

  Pracodawca może chciać ukryć :)

  A na mój gust: aby w razie wypadku zminimalizować wszelkie możliwe
podstawy do roszczeń opartych na bazie "przecież to było w celu
wykonywania pracy, w sumie to ja samochód wypożyczylem pracodawcy" :)

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-08-14 23:37:37
Autor: Lisciasty
On 12 Sie, 23:32, Gotfryd Smolik news <smo...@stanpol.com.pl> wrote:
  A na mój gust: aby w razie wypadku zminimalizować wszelkie możliwe
podstawy do roszczeń opartych na bazie "przecież to było w celu
wykonywania pracy, w sumie to ja samochód wypożyczylem pracodawcy" :)

Tak mi się też wydawało, ale co ma pracodawca do tego, że pracownik z
własnej winy skasował sobie pojazd? To chyba jest nie do wygrania w
s±dzie?

Pzdr.
L.

Data: 2011-08-14 23:36:34
Autor: Lisciasty
Wymóg posiadania AC w przypadku użytkowania samochodu prywatnego w podróży służbowej
On 12 Sie, 16:16, Bydlę <pan.by...@gmail.com> wrote:
Pracodawca tego nie wie?

Pracodawca to moloch i tam kogo spytać to odpowiada "bo tak jest
zgodnie z przepisami" :>
Oczywi¶cie indagowanie o jakie to przepisy chodzi, daje wynik zerowy.

Pzdr.
L.

Wymóg posiadania AC w przypadku użytkowania samochodu prywatnego w podróży służbowej