Wymogi, by otrzymać Citi LOT.

Data: 2009-06-06 16:13:27
Autor: szczurwa
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.

Podstawowe wymagania:     wiek - minimum 21 lat       dochód netto -
minimum 850 zł       zatrudnienie w obecnej firmie min. 3 m-ce,
dla firm działalność gospodarcza prowadzona min. 2 lata

Ściągnięte ze strony banku. Cymesik to te wymagania dla działalności
gospodarczej. Czyli prędzej dostanie kartę sprzątaczka (nie ubliżajac
tej ostatniej) niż nieźle zarabiający prawnik lub lekarz, praktykujący
krócej niż dwa lata.

Idioci.

Data: 2009-06-06 16:56:24
Autor: bradley.st
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
On 6 Cze, 19:13, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:

Czyli prędzej dostanie kartę sprzątaczka (nie ubliżajac
tej ostatniej) niż nieźle zarabiający prawnik lub lekarz, praktykujący
krócej niż dwa lata.

Idioci.

Panie Mecenasie, prosze sie nie unosic! :)

Rzeczywiscie ciekawe. A niech zgadne, nauczycielka albo kolejarz sa
jeszcze wyzej w hierarchii wiarygodnych kredytobiorcow?

Data: 2009-06-06 19:31:18
Autor: szczurwa
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
On 7 Cze, 01:56, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:

Rzeczywiscie ciekawe. A niech zgadne, nauczycielka albo kolejarz sa
jeszcze wyzej w hierarchii wiarygodnych kredytobiorcow?

Dla nauczycielek i lekarzy (etatowych) wiele lat temu były jakieś
preferencje, ostatnio o tym cicho. Citi i jego polityka wydawania
kart, a także jej aspekt limitowy to dla mnie nieodgadniona
tajemnica...

Data: 2009-06-07 08:37:37
Autor: bradley.st
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
On 6 Cze, 22:31, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:
Citi i jego polityka wydawania
kart, a także jej aspekt limitowy to dla mnie nieodgadniona
tajemnica...

Zapewne maja jakas "globalna" platforme, ktora dostosowuja do warunkow
lokalnych. Od czasu do czasu aktualizuja.

Kiedy przychodzi instrukcja zeby ograniczac wydawanie okreslonym
grupom, to im sie system sypie, bo pani Magdzie myli sie co to jest
"contractor" i karty dostaja stolarze i hydraulicy, a prawnicy na
kontrakcie - nie.

Pomoglem? ;)

Data: 2009-06-07 14:50:44
Autor: szczurwa
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
On 7 Cze, 17:37, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:

Pomoglem? ;)

Jak zawsze, Bradleyu..!

Data: 2009-06-07 01:01:10
Autor: Bungiel
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
On Jun 7, 1:13 am, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:
[...]

A gdzieś jest radykalnie inaczej w odniesieniu do DG? Rozglądałem się
jakiś czas temu, ale wszędzie tonę papieru sobie życzą a ja nie jestem
aż tak zdesperowany, by im ją dostarczyć. Chyba jednak przeproszę się
z mBankiem i wezmę na podstawie historii konta a potem przeniosę. Może
będzie prościej...
Muszę przyznać, że zakładając DG ponad rok temu, do głowy mi nie
przychodziło, że mogę mieć takie problemy z KK.

Data: 2009-06-07 05:58:22
Autor: szczurwa
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
On 7 Cze, 10:01, Bungiel <dochto...@gmail.com> wrote:

[...]

11 lat temu dostałem Citi Gold z limitem 20 000 na podstawie zwykłego
wniosku. Kurier przyjechał, zobaczył PIT-y, wziął kserówki. Po
tygodniu karta była w portfelu.

Data: 2009-06-08 08:32:17
Autor: Jacek Osiecki
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
Dnia Sun, 7 Jun 2009 05:58:22 -0700 (PDT), szczurwa napisał(a):
[...]

Ja półtora roku temu zacząłem składać wniosek online o kartę w citi.
Jak już wszystkie dane podałem, stwierdziłem że w sumie to raczej sprawę
oleję bo nie chce mi się biegać do zusu itd. po zaświadczenia. Tymczasem
tego samego dnia zadzwonili, powiedzieli że przyjedzie pracownik banku
i nie ma problemu, najwyżej stracimy po 15 minut. Pani przyjechała, wzięła
ode mnie podpisany wniosek, żadnych pitów na oczy nie widziała i wszystko
się opierało wyłącznie na mojej deklaracji zarobków. Jakiś tydzień-dwa
później przyszła karta z przyznanym limitem - nie jakimś zabójczym, ale
na tamte czasy wystarczającym (4kpln). Teraz mnie tylko wkurzają, bo nie
chcą podnieść limitu mimo że cały czas niemal co miesiąc wykorzystuję cały
limit - chcą tych durnych papierków, a ja nie mam zamiaru ich dostarczać :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-06-08 09:22:42
Autor: Olgierd
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
Dnia Mon, 08 Jun 2009 08:32:17 +0000, Jacek Osiecki napisał(a):

 Teraz mnie tylko wkurzają, bo nie chcą
podnieść limitu mimo że cały czas niemal co miesiąc wykorzystuję cały
limit

Nie chcą właśnie dlatego, że jedziesz na oparach. A nie podniosą, póki będziesz się prosił ;-)

--
pozdrawiam, Olgierd

Data: 2009-06-08 11:39:38
Autor: Imka
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
In <news:slrnh2pj4h.tlr.joshuatau.ceti.pl> Jacek Osiecki wrote:
Ja półtora roku temu zacząłem składać wniosek online o kartę w citi.
Jak już wszystkie dane podałem, stwierdziłem że w sumie to raczej sprawę
oleję <cut>

<parsk>
U mnie było identycznie. Z tym że nie wypełniłam całego wniosku online,
przerwałam gdzieś w połowie, bo się zorientowałam, że podaję numer
stacjonarny w momencie gdy papiery rozwodowe w tepsie już leżały. Reszta
jak u Ciebie - następnego dnia telefon, kurier, umowa, karta.

Teraz mnie tylko wkurzają, bo nie
chcą podnieść limitu mimo że cały czas niemal co miesiąc wykorzystuję cały
limit - chcą tych durnych papierków, a ja nie mam zamiaru ich dostarczać :)

Słynne antycitkowe fluidy. Za mało ich wydzielasz - masz *nie chcieć* ;)
Po czterech miesiącach przysłali mi golda na warunkach silver (nie
chciałam), po roku zwiększyli limit (nie chciałam) - teraz zaczynam nie
chcieć tej karty w ogóle (Alior mi się podoba). Ciekawe co zrobi Citi... ;)

--
"Mafia zostaje zastrzelona przez człowieka z tortu urodzinowego" -
wikipedia.pl

Data: 2009-06-09 14:27:49
Autor: Jacek Osiecki
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
Dnia Mon, 8 Jun 2009 11:39:38 +0200, Imka napisał(a):
[...]

A wiesz, ja chyba też przerwałem ten wniosek przed zakończeniem procedury :)
Tak mi się przynajmniej wydawało, tylko potem pomyślałem że chyba jednak by
nie próbowali z tego korzystać... ale Twój przypadek potwierdza moje mgliste
wspomnienia ;)

[...]

No wiem, i dawno bym gdzieś przeszedł gdyby nie wszechobecna mania wciskania
chipów i autoryzacji PINem (co jest dla mnie dyskwalifikujące)...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-06-09 17:03:18
Autor: Imka
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
In <news:slrnh2ssb4.pcs.joshuatau.ceti.pl> Jacek Osiecki wrote:
Słynne antycitkowe fluidy. Za mało ich wydzielasz - masz *nie chcieć* ;)

No wiem, i dawno bym gdzieś przeszedł gdyby nie wszechobecna mania wciskania
chipów i autoryzacji PINem (co jest dla mnie dyskwalifikujące)...

Polbank ;->
Brak chipa, na podpis (i dla mnie był to atut ;) - załatwiłam ze trzy
tygodnie temu.

Data: 2009-06-09 22:12:16
Autor: Jacek Osiecki
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
Dnia Tue, 9 Jun 2009 17:03:18 +0200, Imka napisał(a):
[...]

No proszę... jakoś zupełnie o nich zapomniałem :) Zobaczymy czego będą
chcieli przy DG... jeśli zaświadczeń to pewnie nic z tego, bo gdybym miał
ochotę na bieganie po urzędach to bym już podniósł sobie ten nieszczęsny
limit.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-06-10 14:04:52
Autor: Jacek Osiecki
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
Dnia Tue, 9 Jun 2009 22:12:16 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):
[...]

No i chyba będę polbankowcem ;) Jakieś szczególne wady ich KK, na które
należy uważać? :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-06-10 15:12:20
Autor: Sinus
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
Jacek Osiecki <joshua@ceti.pl> napisał(a):
No i chyba będę polbankowcem ;) Jakieś szczególne wady ich KK, na które
należy uważać? :)

Karta super z jednego (dla mnie bardzo ważnego) powodu: transakcje z innych
walut przeliczane bezpośrednio na PLN wg kursu Visa/MC. Żaden inny polski bank
nie oferuje takiego udogodnienia. A to oszczędność np. 20-30gr na 1eur/gbp w
porównaniu do innych banków.

Minusem jest podgląd online - a właściwie jego brak. Na www zobaczysz tylko
saldo bieżące tzn. suma rozliczonych transakcji. Nie ma blokad, opisu i kwot
rozliczonych transakcji, salda dostępnego, itp. Po wszystkie takie informacje
trzeba dzwonić na infolinię - a tam albo trafi się na sierotkę co nie umie nic
z systemu odczytać albo czasami na kogoś kompetentnego.

--
Sinus

Data: 2009-06-10 08:15:39
Autor: luc
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
On 10 Cze, 17:12, "Sinus" <sinus1.SKA...@gazeta.pl> wrote:

[...]

warto wlaczyc sobie smsa informujacego o transakcjach (jesli masz
karte polbank era);
zawsze mozna sobie pobrac mini wyciag z ichniejszego bankomatu (10
ostatnich operacji)

pzdrwm
luc

Data: 2009-06-11 11:27:43
Autor: Jacek Osiecki
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
Dnia Wed, 10 Jun 2009 08:15:39 -0700 (PDT), luc napisał(a):
[...]

No niestety telefon mam w orange, więc nie skorzystam :( A szkoda, bo byłaby
to bardzo fajna opcja...

zawsze mozna sobie pobrac mini wyciag z ichniejszego bankomatu (10
ostatnich operacji)

Od biedy ujdzie :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-06-12 10:27:19
Autor: witrak()
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
On 2009-06-11 13:27, Jacek Osiecki wrote:
[...]

Czy mam rozumieć, że masz MC Polbank/ERA nie mając telefonu z Ery ?
Ja sobie właśnie taką założyłem - na prepaida, bo też mam Orange - ale prawdę mówiąc dlatego, że potrzebowałem MC do kompletu, no a Era - bo ładniejsza...
Niestety, w regulaminie stoi, że jak się nie ma telefonu w erze to zmieniają na zwykłą...

zawsze mozna sobie pobrac mini wyciag z ichniejszego bankomatu (10
ostatnich operacji)

Od biedy ujdzie :)

A taki wyciąg jest bezpłatny ?

Pozdr.

witrak()

Data: 2009-06-29 10:14:07
Autor: Jacek Osiecki
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
Dnia Fri, 12 Jun 2009 10:27:19 +0200, witrak() napisał(a):
On 2009-06-11 13:27, Jacek Osiecki wrote:
[...]

Nie - przecież napisałem że mam telefon w orange i przez to nie skorzystam z
Polbank-ERA :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-06-10 17:02:58
Autor: Imka
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
In <news:slrnh2vfc4.4e5.joshuatau.ceti.pl> Jacek Osiecki wrote:
[...]

Szybki jesteś :))
Ja szukałam dla siebie drugiej karty przez ponad pół roku, zanim, po w
miarę wnikliwej lekturze grupy, padło na Polbank (podpis, korzystne kursy i
wygląd karty ;)
Jakieś szczególne wady ich KK, na które
należy uważać? :)

Kartę mam zaledwie od kilku tygodni, wyciągu jeszcze na oczy nie widziałam,
z podglądu przez net nie korzystam, wszystko co wiem na temat kart Polbanku
to tylko z grupy.
Z ciekawostek na grupie wyłowiłam tę http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/browse_thread/thread/c0328d820f6e09e/757a3d02503fea3?q=#0757a3d02503fea3

Przyzwyczajona, że Citi księguje natychmiast (przynajmniej u mnie, przelew
w ostatnim dniu GP zawsze dochodził na czas), będę musiała brać takie
rzeczy pod uwagę, zanim nie dojdę jak im w Polbanku to wychodzi.

Data: 2009-06-10 19:13:04
Autor: Jacek Osiecki
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
Dnia Wed, 10 Jun 2009 17:02:58 +0200, Imka napisał(a):
[...]

Przeczytałem warunki karty "prestiżowej" - i brzmią na tyle miło, że
w połączeniu z jej bezchipowością uznałem za wystarczająco kuszące ;)

Ja szukałam dla siebie drugiej karty przez ponad pół roku, zanim, po w
miarę wnikliwej lekturze grupy, padło na Polbank (podpis, korzystne kursy i
wygląd karty ;)

Dla mnie podstawowym wymaganiem jest podpis - a to niestety bardzo zawęża
listę dostępnych kart... Citi było idealne, ale mam dość błagania ich o
podniesienie limitu :)

Z ciekawostek na grupie wyłowiłam tę http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/browse_thread/thread/c0328d820f6e09e/757a3d02503fea3?q=#0757a3d02503fea3

Faktycznie dziwne, zobaczę jak to w rzeczywistości będzie działać...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-06-10 19:44:11
Autor: Olgierd
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
Dnia Wed, 10 Jun 2009 19:13:04 +0000, Jacek Osiecki napisał(a):

[...]

Nie potwierdzam.
Nb. Animce zawsze się zdarzają dziwne sprawy ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

Data: 2009-06-10 22:04:15
Autor: Imka
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
In <news:pan.2009.06.10.19.44.11rudak.org> Olgierd wrote:
[...]

O, fajnie :)

Nb. Animce zawsze się zdarzają dziwne sprawy ;-)

:))

Data: 2009-06-11 00:03:27
Autor: Animka
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
Olgierd pisze:
[...]

Czego się mnie czepiasz? Wypileś za dużo czy co?
Czy ja w tym wątku coś napisałam, czy ci się przyśniło?

--
animka

Data: 2009-06-11 07:32:31
Autor: Olgierd
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
Dnia Thu, 11 Jun 2009 00:03:27 +0200, Animka napisał(a):

Nie potwierdzam.
Nb. Animce zawsze się zdarzają dziwne sprawy ;-)

Czego się mnie czepiasz? Wypileś za dużo czy co? Czy ja w tym wątku coś
napisałam, czy ci się przyśniło?

Nic nie piłem, Animko. W ogóle ostatnio bardzo mało piję.
Po prostu mówię, że często miewasz przygody niespotykane przez inne osoby. Tak przynajmniej sądzę biorąc pod uwagę Twe posty, które -- nie będę ukrywał -- czytam z przyjemnością.

Data: 2009-06-11 10:29:58
Autor: Animka
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
Olgierd pisze:
[...]

Nie przeprosiłeś mnie, że wmieszałeś mnie w wątek, w którym się nie odezwalam ani słowem.

--
animka

Data: 2009-06-11 14:07:19
Autor: Olgierd
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
Dnia Thu, 11 Jun 2009 10:29:58 +0200, Animka napisał(a):

[...]

Bardzo Cię przepraszam. Bardzo.

Data: 2009-06-10 22:15:48
Autor: Imka
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
In <news:slrnh301e0.nvh.joshuatau.ceti.pl> Jacek Osiecki wrote:
No i chyba będę polbankowcem ;)
Szybki jesteś :))

Przeczytałem warunki karty "prestiżowej" - i brzmią na tyle miło, że
w połączeniu z jej bezchipowością uznałem za wystarczająco kuszące ;)

Ale w takim razie zostaje jeszcze ewentualna papierkologia. Ja miałam
papierek etatowy, więc było bez problemu, we wtorek złożyłam wniosek (i
papierek), w piątek odebrałam kartę. Natomiast nie wiem jak z DG. Na stronie napisali tylko o 'wykazywaniu
miesięcznych dochodów', formy nie podali.

BTW - jak poszłam złożyć wniosek, to klient przede mną akurat reklamował
kartę którą mu przysłali pocztą - błędne nazwisko na karcie. Świetna
'reklama'.

I szczerze mówiąc, po lekturze polbankowych wątkow nawet mnie to nie bardzo
zdziwiło, prawie się uśmiałam, klientowi natomiast do śmiechu nie było, bo
zdaje się potrzebował kartę 'na już' ;->

Data: 2009-06-10 22:35:42
Autor: Robert Kois
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
Dnia Wed, 10 Jun 2009 22:15:48 +0200, Imka napisał(a):

[...]

Prestiżową robią w centrali. Radzę się przygotować na 2 tygodnie czekania
na przesyłkę pocztową albo wybrać zwykłą.

--
Kojer

Data: 2009-06-10 21:11:58
Autor: Olgierd
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
Dnia Wed, 10 Jun 2009 22:35:42 +0200, Robert Kois napisał(a):

Prestiżową robią w centrali. Radzę się przygotować na 2 tygodnie
czekania na przesyłkę pocztową albo wybrać zwykłą.

Jeszcze fajniej kartę w Polbanku załatwia się przez telefon. 5 minut rozmowy, zbierają dane, za godzinę oddzwaniają z decyzją. Mi zaproponowali taki limit, że aż nogi się ugięły, wziąłem 4-krotnie niższy niż propozycja, a i tak za dużo.

Za 3-4 dni w wyznaczone miejsce przychodzi kurier po papiery. Za kolejne 2 tygodnie przychodzi karta.

Data: 2009-06-11 13:03:03
Autor: Robert Kois
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
Dnia Wed, 10 Jun 2009 21:11:58 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

[...]

Miałem oddział 5 minut od pracy, łatwiej było się przejść niż dodzwonić ;).
A z limitem też przegieli i pani była bardzo rozczarowana, że biorę taki
mały (ciekawe czy mają prowizję od wysokości limitu).

--
Kojer

Data: 2009-06-10 22:41:10
Autor: Imka
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
In <news:1g3tqirh1nhl3$.dlgkojer.kojer> Robert Kois wrote:
[...]

Faktycznie, ja brałam tę zwykłą, trzy dni to czekałam na decyzję, a karta
potem była od ręki.

Data: 2009-06-11 08:11:16
Autor: Jacek Osiecki
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
[...]

W prestiżowej jest miły pakiet ubezpieczeń - głównie to mnie skusiło, przy
identycznych kosztach jak w komfortowej.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-06-11 13:04:31
Autor: Robert Kois
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
Dnia Thu, 11 Jun 2009 08:11:16 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

[...]

Szczerze mówiąc, ubezpieczenia są takie sobie jak się szczegóły poczyta.
Jedyny plus to wydanie duplikatu za darmo (ja już drugi raz bym płacił)
:).

--
Kojer

Data: 2009-06-11 11:40:34
Autor: Jacek Osiecki
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
Dnia Thu, 11 Jun 2009 13:04:31 +0200, Robert Kois napisał(a):
[...]

Lepsze niż żadne ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-06-11 08:07:09
Autor: Jacek Osiecki
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
[...]

Mi zapowiedzieli, że chcą zobaczyć kopię PITa za zeszły rok i dowód wpłaty
do US - nigdzie nie będę musiał z tym chodzić, tylko po prostu podam
kurierowi razem z umową. Citi po pierwsze przy takim dochodzie chce dać 4x
mniejszy limit (z którym mi ciasno), po drugie chcą zaświadczeń z US po
które nie zamierzam się fatygować :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-06-07 08:04:49
Autor: Wojciech Bancer
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
On 2009-06-06, szczurwa <szczurwa@gmail.com> wrote:

[...]

[...]

Ja bym powiedział, że norma. No może okres dwuletni to faktycznie jakaś przesada. W GEMoney Banku jak masz DG to kartę dostaniesz po 9 miesiącach.
W innych bankach to jest od 6 miesięcu do 12 miesięcy.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-06-07 08:56:22
Autor: MK
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
"szczurwa" <szczurwa@gmail.com> wrote in message news:faca66ce-c25d-48f4-8101-925b3cc5c394h11g2000yqb.googlegroups.com...

[...]

Bzdury piszesz, przeciez na stronie musza byc najbardziej restrykcyjne kryteria... zeby tysiace prowadzocych DG jako kurier, glazurnik, murarz, nie bylo zawiedzionych jak ich wniosek zostanie odrzucony. O ile dobrze pamietam z opowiesci znajomych twz. 'wolne zawody' dostaja w Citi karte na podstawie dokumentu uprawniajacego do wykonywania zawodu.
Idiotami sa ci, ktorzy uwazaja, ze banki w obecnej sytuacji powinny rozdawac pieniadze na prawo i lewo...

MK

Data: 2009-06-07 05:54:42
Autor: szczurwa
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
On 7 Cze, 08:56, "MK" <ma...@interia.pl> wrote:

[...]

Widziałeś glazurnika czy malarza, który by zarabiał mniej niż 850
brutto ? Chyba dziennie...Budowałeś coś kiedyś ?

Data: 2009-06-07 15:24:24
Autor: MK
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
"szczurwa" <szczurwa@gmail.com> wrote in message news:b0c13f18-3219-4df1-9e3f-059bf249b363y9g2000yqg.googlegroups.com...

Widziałeś glazurnika czy malarza, który by zarabiał mniej niż 850
brutto ? Chyba dziennie...Budowałeś coś kiedyś ?

Widzialem juz wielu, ktorzy tak sie zadluzyli, ze ukrywali sie przed swoimi wierzycielami, a cale ich dochody pochodzily w szarej strefy.

MK

Data: 2009-06-07 10:36:44
Autor: Mithos
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
MK pisze:
Bzdury piszesz, przeciez na stronie musza byc najbardziej restrykcyjne kryteria... zeby tysiace prowadzocych DG jako kurier, glazurnik, murarz, nie bylo zawiedzionych jak ich wniosek zostanie odrzucony.

Glazurnik i murarz to raczej zarabiają KONKRETNE pieniądze :)

Idiotami sa ci, ktorzy uwazaja, ze banki w obecnej sytuacji powinny rozdawac pieniadze na prawo i lewo...

A to coś się zmieniło poza wykresami i wirtualnymi słupkami ?

--
Mithos

Data: 2009-06-07 06:19:46
Autor: szczurwa
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
On 7 Cze, 10:36, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

> Idiotami sa ci, ktorzy uwazaja, ze banki w obecnej sytuacji powinny
> rozdawac pieniadze na prawo i lewo...

A to coś się zmieniło poza wykresami i wirtualnymi słupkami ?

W tej chwili niemal każdy bank, na czele z PKO BP, wyłazi ze skóry,
aby wydac jak najwięcej kart. Niemal wszędzie promocje i zachęty do
przenoszenia limitów. To w końcu jak to jest z tym kryzysem ?

Data: 2009-06-07 17:26:19
Autor: Mithos
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
szczurwa pisze:
W tej chwili niemal każdy bank, na czele z PKO BP, wyłazi ze skóry,
aby wydac jak najwięcej kart. Niemal wszędzie promocje i zachęty do
przenoszenia limitów. To w końcu jak to jest z tym kryzysem ?

Dokładnie. Ja w Millennium dostałem kartę bez żadnych zaświadczeń i komplikacji. Gdzie indziej podobnie. Jeszcze chciano mi dać kredyt i konto.

--
Mithos

Data: 2009-06-07 10:45:11
Autor: MK
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
"Mithos" <fake@adres.pl> wrote in message news:h0fu7d$952$1news.onet.pl...

Glazurnik i murarz to raczej zarabiają KONKRETNE pieniądze :)

Raz zarabiaja, a raz nie.

A to coś się zmieniło poza wykresami i wirtualnymi słupkami ?

Brak splaty kredytow to nie jest wirtualny. Moze sam zacznij udzielac pozyczek to sie przekonasz :).

MK

Data: 2009-06-07 06:24:33
Autor: szczurwa
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
On 7 Cze, 10:45, "MK" <ma...@interia.pl> wrote:

Brak splaty kredytow to nie jest wirtualny. Moze sam zacznij udzielac
pozyczek to sie przekonasz :).

Widać się Citek przejechał na "młodych, dynamicznych, wykształconych,
z wielkich miast". Tych, co brali hipoteki na 130 % LTV, kredyt na dwa
samochody i karte citka na dodatek. Znam takich. Tylko tak można
wytłumaczy tę jakże odmienną w odniesieniu do innych banków polityke
kartowo-limitową Citibanku.

Data: 2009-06-07 17:25:16
Autor: Mithos
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
szczurwa pisze:
[...]

Ale taka polityka w Citi jest od dawna, dużo przed kryzysem.

--
Mithos

Data: 2009-06-07 11:01:10
Autor: Mithos
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
MK pisze:
Raz zarabiaja, a raz nie.

Odwieczny dylemat : czy lepiej w jedynym okresie zarobić 20k PLN, a w drugim 2k PLN, czy też lepiej ciągle mieć 1,5k PLN bez żadnych szans i perspektyw na więcej ?

Brak splaty kredytow to nie jest wirtualny. Moze sam zacznij udzielac pozyczek to sie przekonasz :).

Nie słyszałem w swoim środowisku (moi znajomi, znajomi znajomych) aby ktoś przestał cokolwiek spłacać. Raczej bym powiedział, iż nic się nie zmieniło (a nawet jeśli to raczej na plus). Już nawet psychoza kryzysowa gdzieś opadła i każdy żyje tak jak wcześniej :)

Poza tym gdzie w bankach (w PL) kryzys ? Rok temu (wszystkie dane przykładowe) bank zarobił netto czyli "na czysto" 100 mln PLN. W tym roku zarobi netto 10 mln PLN. Owszem jego zarobek się zmniejszył znacznie ale nadal jest firmą dochodową, która przynosi zyski. Gdzie tu więc kryzys ? Gdzie tu straty ?

--
Mithos

Data: 2009-06-07 11:13:30
Autor: MK
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
"Mithos" <fake@adres.pl> wrote in message news:h0fvl6$cam$1news.onet.pl...

Odwieczny dylemat : czy lepiej w jedynym okresie zarobić 20k PLN, a w drugim 2k PLN, czy też lepiej ciągle mieć 1,5k PLN bez żadnych szans i perspektyw na więcej ?

Raty masz splacac zgodnie z harmonogramem, a nie wtedy gdy masz pieniadze.

[...]

Hehehe... bo jak wiadomo jak ktos ma zlopoty ze splata zobowiazan to chwali sie tym wszystkim znajomym ;). No i oczywiscie krag znajomych to wiarygodna probka statystyczna :).

[...]

Bo firmy, a w szczegolnosci banku, maja przewidywac przyszlosc, a nie opierac sie na danyc sprzed 6 m-cy. To juz historia.

MK

Data: 2009-06-07 09:13:04
Autor: RK
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.

Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości news:faca66ce-c25d-48f4-8101-925b3cc5c394h11g2000yqb.googlegroups.com...

[...]
******
Ale o co chodzi? Czy nieźle zarabiający prawnik lub lekarz mają dochód netto mniejszy niż 850 zł?

Data: 2009-06-07 05:56:20
Autor: szczurwa
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
On 7 Cze, 09:13, "RK" <niespamerom_r...@o2.pl> wrote:

Ale o co chodzi? Czy nieźle zarabiający prawnik lub lekarz mają dochód netto
mniejszy niż 850 zł?

Wg banku, jeśli prowadzi działalność gospodarczą krócej niż dwa lata,
karty nie otrzyma.

Data: 2009-06-08 09:26:34
Autor: RK
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.

Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości news:70948ca3-8598-4f93-83fc-14833e36cadfz9g2000yqi.googlegroups.com...

[...]

*********************

A ten lekarz czy prawnik nie może wziąć karty na siebie na podstawie dochodów, tak jak sprzątaczka?

Data: 2009-06-08 05:05:22
Autor: szczurwa
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
On 8 Cze, 09:26, "RK" <niespamerom_r...@o2.pl> wrote:

A ten lekarz czy prawnik nie może wziąć karty na siebie na podstawie
dochodów, tak jak sprzątaczka?

Jeśli prowadzi działalność krócej niż dwa lata - to nie. I na tym
polega absurd.

Data: 2009-06-07 11:09:31
Autor: JanKo
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
Agent RK nadaje:

Ale o co chodzi? Czy nieźle zarabiający prawnik lub lekarz mają
dochód netto mniejszy niż 850 zł?

Zdarza się bardzo często. Znajomy dentysta musiał dom kupić za gotówkę z powodu niskich udokumentowanych zarobków ;-)

Data: 2009-06-07 06:09:43
Autor: szczurwa
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
On 7 Cze, 11:09, "JanKo" <b...@maila.tu> wrote:

Zdarza się bardzo często. Znajomy dentysta musiał dom kupić za gotówkę z
powodu niskich udokumentowanych zarobków ;-)

A jak jest na karcie podatkowej, to jak ma udowodnić te zarobki ? Mój
dentysta wybudował dom za kredyt z Multi, udzielony na podstawie
wpływów na rachunek.

Data: 2009-06-08 09:36:21
Autor: RK
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.

Użytkownik "JanKo" <bez@maila.tu> napisał w wiadomości news:h0g042$oic$2inews.gazeta.pl...
Agent RK nadaje:

Ale o co chodzi? Czy nieźle zarabiający prawnik lub lekarz mają
dochód netto mniejszy niż 850 zł?

Zdarza się bardzo często. Znajomy dentysta musiał dom kupić za gotówkę z powodu niskich udokumentowanych zarobków ;-)
Bo pewnie to jest rolnik dorabiający jako dentysta. Tak jak większość taksówkarzy w moim mieście. Każdy ma "hektary" i w związku z tym jako rolnik opłaca tylko składkę na KRUS a po ciężkiej "pracy" w polu dorabia jeszcze jako taksówkarz. Bo jak powszechnie wiadomo rolnicy mają niskie dochody z gospodarstwa i muszą dorabiać. A to jako taksówkarz, a to jako lekarz, a to jako dentysta. Nie znam żadnego rolnika - prawnika ale na pewno tacy tez są.

Data: 2009-06-08 05:06:06
Autor: szczurwa
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
On 8 Cze, 09:36, "RK" <niespamerom_r...@o2.pl> wrote:

[...]

Ja znam pisarza. Rafał Ziemkiewicz.

Data: 2009-06-07 10:34:22
Autor: Mithos
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
szczurwa pisze:
[...]

Tak właśnie jest.

Nie tak dawno temu ktoś mi tłumaczył tutaj, że to jest oczywista racja, bo nauczyciel czy policjant to są super wiarygodne zawody i im się należy ogromny kredyt zaufania, bo tak. To, iż zarabia się tam marnie, możliwości przekwalifikowania się za bardzo nie ma to już nic nie znaczy. Państwowy etat za 1,5k PLN uber alles.

--
Mithos

Data: 2009-06-07 11:16:00
Autor: MarekZ
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:h0fu2u$8m8$1news.onet.pl...

[...]

Hehehe, pamiętam tamtą dyskusję :)))

Data: 2009-06-07 13:12:56
Autor: Krzysztof Halasa
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
Mithos <fake@adres.pl> writes:

[...]

No ale przeciez tak wlasnie jest. Jaka jest szansa ze nauczyciel straci
prace (zwlaszcza teraz)? Minimalna.

Natomiast limity to jest zupelnie inna sprawa.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-06-08 09:21:33
Autor: RK
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.

Użytkownik "Krzysztof Halasa" <khc@pm.waw.pl> napisał w wiadomości news:m3y6s447rb.fsfintrepid.localdomain...

No ale przeciez tak wlasnie jest. Jaka jest szansa ze nauczyciel straci
prace (zwlaszcza teraz)? Minimalna.

Tu się mylisz. Akurat mam sporo znajomych wśród nauczycieli i troje z nich juz dostało wypowiedzenie. Pracują tylko do wakacji. Jako powód podano zmniejszenie liczby klas w przyszłym roku szkolnym i redukcję etatów z tego powodu. Dzieci jest coraz mniej to i nauczycieli nie trzeba.

Data: 2009-06-08 09:36:32
Autor: Olgierd
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
Dnia Mon, 08 Jun 2009 09:21:33 +0200, RK napisał(a):

[...]

Potwierdzam. Znajoma dostała wypowiedzenie warunków, ale już zapowiedzieli, że w jej szkole liczbę polonistów zmniejszą bodajże o 1/6.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-06-08 11:22:19
Autor: Krzysztof Halasa
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
"RK" <niespamerom_rk42@o2.pl> writes:

[...]

Aha. Widocznie roznie to wyglada w roznych miejscach.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-06-07 11:05:10
Autor: JanKo
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
Agent szczurwa nadaje:

Podstawowe wymagania:     wiek - minimum 21 lat       dochód netto -
minimum 850 zł       zatrudnienie w obecnej firmie min. 3 m-ce,
dla firm działalność gospodarcza prowadzona min. 2 lata

W momencie gdy założenia działalności często wymagają firmy od swoich pracowników, gdy przez pierwszy rok ZUS jest symboliczny lub ulgowy, gdy bezrobotny absolwent zakłada działalność bo nikt inny by go nie zatrudnił - to jest całkiem sensowny wymóg.

Data: 2009-06-07 06:08:09
Autor: szczurwa
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
On 7 Cze, 11:05, "JanKo" <b...@maila.tu> wrote:

[...]

Dlaczego ? Dobrze napisany kontrakt jest pewniejszy niż umowa o pracę.

Data: 2009-06-07 08:03:46
Autor: bradley.st
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
On 7 Cze, 09:08, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:

Dlaczego ? Dobrze napisany kontrakt jest pewniejszy niż umowa o pracę..

Nie, no OK. Ale wgryzac sie w detale jak bardzo ten kontrakt jest
pewny to moze Osobisty Doradca Kredytowy kiedy  klient kupuje
apartament za 1.5 mln

A nie studentka wprowadzajaca dane do bazy Shittybanku przy wydawaniu
karty z limitem 10 tys. w masowej ofercie "dla kazdego".

Data: 2009-06-07 22:25:42
Autor: Marcin
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
Witam

Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości news:b7f2dd7c-87b8-4cba-8852-07c6e5f5642ar37g2000yqd.googlegroups.com...

Dlaczego ? Dobrze napisany kontrakt jest pewniejszy niż umowa o pracę.

Kontrakt moze byc i super ale co to da w przypadku, gdy
kontrahent zbankrutuje i nie zaplaci?

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-06-07 14:49:55
Autor: szczurwa
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
On 7 Cze, 22:25, "Marcin" <unk...@unknown.eu> wrote:

Kontrakt moze byc i super ale co to da w przypadku, gdy
kontrahent zbankrutuje i nie zaplaci?

Pozdrawiam,
Marcin

Tyle samo, co umowa o pracę w analogicznym przypadku. Bo chyba o
żenująco niskich świadczeniach z Funduszu Gwarantowanych Świadczeń
Pracowniczych nie ma co pisać ?

Data: 2009-06-08 08:20:06
Autor: Jacek Osiecki
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
Dnia Sat, 6 Jun 2009 16:13:27 -0700 (PDT), szczurwa napisał(a):
[...]

Zapytaj w Aliorze co trzeba żeby dostać KK jak masz działalność... Śmiech
na sali :) Wymagania Citi to przy tym pikuś...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-06-08 05:06:58
Autor: szczurwa
Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
On 8 Cze, 10:20, Jacek Osiecki <jos...@ceti.pl> wrote:

Zapytaj w Aliorze co trzeba żeby dostać KK jak masz działalność.... Śmiech
na sali :) Wymagania Citi to przy tym pikuś...

Już pytałem mając umowę o pracę. Więcej nie będę..;-)

Pozdrawiam,

Wymogi, by otrzymać Citi LOT.