Wymogi dla uruchomienia PKD 16.29.Z

Data: 2010-03-08 09:29:07
Autor: lukeskyobi
Wymogi dla uruchomienia PKD 16.29.Z
Na chwilę obecną motam się z opracowaniem wymagań formalno-prawnych, dla
rejestracji działalności gospodarczej pod PKD 16.29.Z (Produkcja brykietu z
trocin drzewnych), niestety to co ustaliłem w UM, WIOŚ to jakąś paranoja ...
jedni mówią, że taka produkcja jest produkcją wymagającą zezwolenie ministerstwa
ochrony środowiska bo pracuję na odpadach (trocinach) inni mówią, że nie ma
żadnych wymagań po prostu rejestracja. Jeszcze inni mówią, że magazyn musi
spełniać wymogi techniczne jak na magazynowanie materiałów wybuchowych.

POLEGŁEM dajcie mi światełko w tunelu od czego zacząć od nowa aby to ustalić.

Data: 2010-03-08 10:28:42
Autor: HANA

Użytkownik <lukeskyobi@vp.pl> napisał w wiadomości news:3461.000004b4.4b94b553newsgate.onet.pl...
[...]
jedni mówią, [cut], że magazyn musi
spełniać wymogi techniczne jak na magazynowanie materiałów wybuchowych.

POLEGŁEM dajcie mi światełko w tunelu od czego zacząć od nowa aby to ustalić.

 tu sie podepne bo wiem i przerabialem takie cos...
zadnych specjalnych zezwolen na produkcje nie potrzeba
wpisz poprostu dokladnie jak jest w pkd.
natomiast wymogi pomieszczen produkcyjnych i magazynu sa jak dla budynkow o znaczym stopniu zagrozenia wybuchem i tu nie ma przepros.
opinie, wentylacja, zabezpieczenie ppoz...itp..
jak chcesz jakies szczegoly to na prv
(adres ze strony)

Andrzej
www.hana.com.pl

Data: 2010-03-08 10:47:51
Autor: lukeskyobi
> [...]

opinie, wentylacja, zabezpieczenie ppoz...itp..

-- pozdrawiam
Andrzej
www.hana.com.pl

Poszło pyt. na prv @ z www

Z góry dziekuję

ds

Data: 2010-03-08 12:27:46
Autor: P_ablo
Wymogi dla uruchomienia PKD 16.29.Z
Użytkownik <lukeskyobi@vp.pl> napisał w wiadomości news:3461.000004b4.4b94b553newsgate.onet.pl...

(Produkcja
brykietu z trocin drzewnych

Ciekawy temat - robiles jakies obliczenia jak z rentownoscia tego przedsiewziecia?
Ile powierzchni potrzeba aby uruchomic taka produkcje?

--
Picasso

Data: 2010-03-09 09:16:46
Autor: lukeskyobi
> [...]

Ciekawy temat - robiles jakies obliczenia jak z rentownoscia tego przedsiewziecia?
Ile powierzchni potrzeba aby uruchomic taka produkcje?

Można powiedzieć, że jesteśmy MOCNO zaangażowani, wyliczenia wyliczeniami -
zależy pod kogo robisz ;) ale decyzja już zapadła - będzie uruchomiona
produkcja. Jeśli masz potencjał, albo chciałbyś się "dołączyć" nie mówimy nie

Data: 2010-03-09 11:04:52
Autor: wromek
Wymogi dla uruchomienia PKD 16.29.Z

Data: 2010-03-09 11:44:29