Wymogi formalne w ofercie pracy - dowód osobisty.

Data: 2009-12-28 21:46:22
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Wymogi formalne w ofercie pracy - dowód osobisty.
Dnia Mon, 28 Dec 2009 11:24:53 +0100, jacem napisał(a):

Jednym z wymogów formalnych, które musi spełnić kandydat ubiegający się o stanowisko w urzędzie państwowym, jest:

- kopia DOWODU OSOBISTEGO.

Przejrzałem losowo kilka ogłoszeń:
http://bip.kprm.gov.pl/kprm/sc/ogloszenia/

i nie trafiałem ogłoszenia w których wymagano kopii dokumentu
poświadczającego obywatelstwo polskie lub oświadczenie.

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
DTP 2006
http://foto.3mam.net/album2/DTP-2006/index.php

Data: 2009-12-30 18:22:12
Autor: Gotfryd Smolik news
On Mon, 28 Dec 2009, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

[...]

  Tak mnie naszło: czy żądanie dokumentu, który ewidentnie dyskryminuje
niepolskich mieszkańców Unii Europejskiej przypadkiem nie narusza
jakichś postanowień unijnych?
  :)
(zdaje mi się po prawdzie, że dla pracowników ciągle jeszcze takiej
zasady nie ma, dotyczy ona niewątpliwie DG).

pdr, Gotfryd

Wymogi formalne w ofercie pracy - dowód osobisty.