Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Wymowny obraz. Jeden budynek i dwie szkoły. A strajk? "W obu uczą ci sami nauczyciele. Do pracy w prywatnej przyszli"

Wymowny obraz. Jeden budynek i dwie szkoły. A strajk? "W obu uczą ci sami nauczyciele. Do pracy w prywatnej przyszli"

Data: 2019-04-11 19:40:55
Autor: Lord Donald
[...]

Małopolska kurator oświaty Barbara Nowak podała na Twitterze wymowny obraz. Jeden budynek i dwie szkoły (samorządowa i prywatna), w których pracują ci sami nauczyciele. Do pracy w prywatnej już przyszli. ,,Tracimy autorytet" - skomentowała.

https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/442140-jeden-budynek-i-dwie-szkoly-do-pracy-w-prywatnej-przyszli?fbclid=IwAR05dRkkbFqdBzo-GvgszvvIH3ED1Fs2jnSl3RkXbNRh2s32GCO5XNt9leU

Data: 2019-04-12 07:51:27
Autor: Pajdak
psychol "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:q8nu76$vme$1gioia.aioe.org...
Wymowny obraz. Jeden budynek i dwie szkoły. A strajk? "W obu uczą ci sami nauczyciele. Do pracy w prywatnej przyszli"

lodzik, to proste. W prywatnej płacą, a w "państwowej" obiecują "+" jeżeli belfer kupi krowę lub świnię.

--
Pajdak

Data: 2019-04-12 21:19:35
Autor: Pisiorowy Escobar
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

[...]

przeszkadza ci strajk?
jest prosta rada
poślij dzieci do prywatnej szkoły
nie stać ciebie?
nie szkodzi - zmień pracę!

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-04-13 11:25:13
Autor: Lord Donald
W dniu 12.04.2019 o 21:19, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

Widzisz srajdak, nie chce ci się zapierdalać za państwową kasę, zawsze ci mało, to wypierdala na gary na wyspy. Pieniążki to im brać łatwo, teraz drą ryja że chcą kasę mimo że strajkują, jak nie chcą tej kasy bo im za mało to strajk powinien polegać na nie braniu i nie pracowaniu, wypierdalać ze szkół, setki jest na ich miejsce chętnych co będą pracować. wiesz srajdaczku, jak wypierdoliłeś do fryca czego nie przepisałeś swoich dzieci do prywatnej szkoły albo zabrałeś ze sobą? Dlaczego to ja płacąc tu podatki mam karmić wasze mafijne struktury POsrańców, przy tym kształcić wasze dzieci co porzuciliście jak kukułcze jajo, a sam swoje dzieci mimo że płacę podatku więcej niż fryc tam płaci ci za walenie w dupę posyłać do prywatnej szkoły.

Data: 2019-04-13 13:33:55
Autor: Pajdak
komuch zaśliniony  "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
W dniu 12.04.2019 o 21:19, Pisiorowy Escobar pisze:

/.../

Widzisz srajdak,

To on też "srajdak"? Ty masz cos z łbem dziadzia!

nie chce ci się zapierdalać za państwową kasę,

Mi się nie chce. Robię na swoim, a ty dziadzia?
Tachasz taczki na budowie czy flirtujesz z zenusiem?

zawsze ci mało,

Tobie wystarczy zupa z brukwi i telewizor z TV Trwam ;-)))

to wypierdala na gary na wyspy.

Wyobraź sobie, że w UK mało kto z Polaków zmywa gary.
Od tego są inni "europejczycy" albo tacy psychole jak ty. ;-)))

Pieniążki to im brać łatwo, teraz drą ryja że chcą kasę mimo że strajkują,

https://wiadomosci.wp.pl/pieniadze-dla-rydzyka-z-resortu-sprawiedliwosci-minister-podal-kwoty-6302087529007233a

> jak nie chcą tej kasy bo im za mało to strajk powinien
polegać na nie braniu i nie pracowaniu,

https://oko.press/karczewski-do-nauczycieli-ja-pracowalem-i-pracuje-dla-idei-za-te-idee-marszalek-dostaje-236-tys-zl-rocznie/

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/szantazowali-posla-pis-zdjeciami-z-burdelu/7e240qg

wypierdalać ze szkół, setki jest na ich miejsce chętnych co będą pracować.

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/kolejne-zlote-dziecko-pis-syn-przylebskich,179,0,2422707.html

http://wyborcza.pl/7,75398,24191939,kacper-kaminski-zdolne-dziecko-pis-ujawniamy-kulisy-kariery.html?disableRedirects=true

https://www.newsweek.pl/polska/jak-zalatwia-sie-prace-dzieciom-politykow-pis/y2f4lem

wiesz srajdaczku,

Ależ ty napalony jesteś! ;-)))

jak wypierdoliłeś do fryca

To Escober tez jest u fryca? ;-)))

czego nie

DLACZEGO a nie "czego" niedouku!

przepisałeś swoich dzieci do prywatnej szkoły albo zabrałeś ze sobą?

Skąd wiesz co zrobił Escobra, znasz go?

Dlaczego to ja płacąc tu podatki

Idź z tym do PiS. Wyrycz się do kuwety.

mam karmić wasze mafijne struktury POsrańców,

https://oko.press/uklad-tropicieli-ukladow-k-towers-bylyby-wisienka-na-torcie-majatku-ludzi-pis/

https://nczas.com/2018/12/23/moralny-upadek-pis-nepotyzm-kolesiostwo-uklady-niekompetencja-i-bezkarnosc-dla-wrogow/

https://nowoczesna.org/uklad-pis-w-spolkach-skarbu-panstwa/

https://natemat.pl/263927,kujda-czyli-jak-zwykle-wlasny-agent-oto-problem-pis-u-z-ich-wlasnymi-ludzmi

https://www.planeta.pl/Wiadomosci/Polityka/seksafera-w-pis-znany-polityk-uprawial-seks-z-nastolatka

przy tym kształcić wasze dzieci co porzuciliście jak kukułcze jajo,

https://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/540979,jacek-kurski-prezes-tvp-alimenty-nie-placi-na-dzieci-najmlodszy-syn-rozwod-zona-monika.html

a sam swoje dzieci mimo że płacę podatku

https://natemat.pl/249981,radny-pis-z-bydgoszczy-rafal-p-bil-zone-jakiej-kary-zada-prokuratura

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/szantazowali-posla-pis-zdjeciami-z-burdelu/7e240qg

więcej niż fryc tam płaci ci za walenie w dupę

To Escobar też robi u fryca? Kto jeszcze psycholu? ;-)))

posyłać do prywatnej szkoły.

Idź z tym na Nowogrodzka i wyrycz się do kuwety.

--
Pajdak

Data: 2019-04-14 00:12:01
Autor: Pisiorowy Escobar
Wymowny obraz. Jeden budynek i dwie szkoły. A strajk? "W obu uczą ci sami nauczyciele. Do pracy w prywatnej przyszli"
> [...]

dobra doldzik, coś tam zwymiotowałeś
widocznie taki skutek twojej pracy w ruskim burdeliku :DDDD