Wymuszenie odszkodowania i rejestrator

Data: 2016-12-01 06:42:19
Autor: Zenek Kapelinder
Wymuszenie odszkodowania i rejestrator
I po to sa kamery. Nie musi byc jakas zajebista za 400 zlotych, wystarczy taka jak moja za 37 zyli. Znam przypadek ze wylaczona kamerka znajomemu dupe uratowala. Podobna sytuacja, bez kamerki ustrzelony jak nic. Wymuszajacy ma swiadka co akurat widzial. Wszystko ustawione na najwyzszym poziomie. Tamten wola palicje. Stoja przy samochodach i czekaja. Jak znajomy zobaczyl ze jedzie radiowoz to mowi do tamtego i swiadka ze idzie wyjac karte z kamerki bo policja pewno bedzie chciala zobaczyc. Tamtym migdal wyszedl. Przyjechali policjanci a sprawca co mial robic za poszkodowanego od razu do nich mowi ze tak niefortunnie wyszlo ze zajechal droge i dostal i ze przyznaje sie do winy i zgadza sie na mandat. Normalnie magia kina zadzialala.

Data: 2016-12-01 16:08:49
Autor: Anatolek
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

I po to sa kamery. Nie musi byc jakas zajebista za 400 zlotych, wystarczy
taka jak moja za 37 zyli.

Na takim nagraniu nie odczytasz numeru rejestracyjnego,
w wiekszości przypadków.

Data: 2016-12-01 07:26:01
Autor: Zenek Kapelinder
Wymuszenie odszkodowania i rejestrator
Wiekszosc przypadkow to takie zdarzenia jak na filmach. Nie znam statystyk ale podejrzewam ze w przypadku celowego zajechania drogi zajezdzajacy sie zatrzyma z przodu. W pozostalych przypadkach pewno 99,9 sprawcow tez sie zatrzyma. To nie wiem skad ma sie brac ta wiekszosc o ktorej napisales. Poza tym zadna kamerka nie utrwali dla potomnosci numerow ktorych nie zobaczy. Masz taka co ma obiektyw o kacie widzenia 360 stopni? Z reguly jest to 100 stopni i mniej.

Data: 2016-12-01 17:39:50
Autor: J.F.
Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości
Wiekszosc przypadkow to takie zdarzenia jak na filmach.
Nie znam statystyk ale podejrzewam ze w przypadku celowego zajechania drogi zajezdzajacy sie zatrzyma z przodu.

Jesli ma na celu wyludzenie odszkodowania.

W pozostalych przypadkach pewno 99,9 sprawcow tez sie zatrzyma.
To nie wiem skad ma sie brac ta wiekszosc o ktorej napisales.

Ja tam mysle, ze przynajmniej 70% ma ochote sp*.
A jak polowa z nich to zrobi, to numery sie przydadza ...

Poza tym zadna kamerka nie utrwali dla potomnosci numerow ktorych nie zobaczy.
Masz taka co ma obiektyw o kacie widzenia 360 stopni? Z reguly jest to 100 stopni i mniej.

Powinno wystarczyc do zlapania sprawcy.

J.

Wymuszenie odszkodowania i rejestrator