Wymyślał jej od unijnej szmaty.

Data: 2013-12-16 06:17:30
Autor: stevep
Wymyślał jej od unijnej szmaty.
# Prokuratura odnalazła mężczyznę, który wysyłał pogróżki prof. Krystynie  Pawłowicz. Mężczyzna przyznał się do winy, a mimo to kary nie poniesie.  Jest sparaliżowany - donosi "Rzeczpospolita".

  "Znajdę tylko okazję, to cię k... zabije homofobie pier..., a biuro wiem,  gdzie masz dziw... i twoje dni są policzone szmato!" - e-mail o takiej  treści otrzymała w maju prof. Krystyna Pawłowicz. Podpisał się pod nim  niejaki Rafał Szewczyk. Wideo
Z Wiejskiej: politycy o słowach Krystyny Pawłowicz

  W lipcu posłanka PiS otrzymała kolejne pogróżki. Nadawca powoływał się na  znajomość z Szewczykiem. "Witaj homofobie jeb... Rafał Szewczyk na razie  milczy, ale k... nie ja i cię w końcu ja zabiję" - pisał. Po tym e-mailu  Pawłowicz zdecydowała się złożyć zawiadomienie do prokuratury.
- E-maile wysyłał ten sam mężczyzna, który od 2005 roku jest inwalidą.  Uległ wypadkowi, w wyniku którego jest sparaliżowany. Od dwóch lat nie  wstaje z łóżka - mówi w rozmowie z "Rzeczpospolitą" Krystyna Gołąbek,  rzecznik prasowy Prokuratury Okręgowej w Siedlcach.

  Mężczyzna przyznał się do wysyłania e-maili, ale - jak zeznał - nie  zamierzał spełnić swych gróźb. - Śledztwo umorzono, bo w przypadku  przestępstwa gróźb karalnych musi istnieć u pokrzywdzonego obawa ich  realizacji - mówi Gołąbek. W przypadku prof. Pawłowicz uznano, że  okoliczności takie nie zachodzą - czytamy w gazecie.

  - By pokazać mu, że osoba, którą chciał pozbawić życia, nie jest mściwa,  mam zamiar napisać mu, że przebaczam. Wyślę mu też książkę religijną, może  Tomasza a Kempis "O naśladowaniu Chrystusa", by sobie poczytał i wrócił do  równowagi - mówi "Rzeczpospolitej" prof. Pawłowicz. #
Ze strony:
http://tiny.pl/qw23v

--
stevep