Wynagrodzenie Prezesa Spoldzielni Mieszkaniowej

Data: 2010-01-05 18:44:04
Autor: Dziku
Wynagrodzenie Prezesa Spoldzielni Mieszkaniowej
Czy prezes spoldzielni otrzymuje wynagrodzenie z budrzetu miasta?
Co w wypadku jesli jest takze radnym w tejże miejscowosci ?

Data: 2010-01-05 19:18:37
Autor: Johnson
W dniu 2010-01-05 18:44, Dziku pisze:

Czy prezes spoldzielni otrzymuje wynagrodzenie z budrzetu miasta?

Budżetu ...
A niby dlaczego?

Co w wypadku jesli jest takze radnym w tejże miejscowosci ?

Którejże ;) ?

--
@2009 Johnson

Data: 2010-01-05 19:29:58
Autor: Dziku
Johnson pisze:
W dniu 2010-01-05 18:44, Dziku pisze:

Budżetu ...
A niby dlaczego?

Co dlaczego ? jestes pewny ze z budzetu?

Którejże ;) ?

Takiej jednej, a co to ma do rzeczy?

Data: 2010-01-05 19:33:11
Autor: Johnson
W dniu 2010-01-05 19:29, Dziku pisze:

Budżetu ...
A niby dlaczego?

Co dlaczego ? jestes pewny ze z budzetu?

Jestem pewny że nie z budżetu.

Którejże ;) ?

Takiej jednej, a co to ma do rzeczy?

A co ma do rzeczy że jest radnym ?

--
@2009 Johnson

Data: 2010-01-05 20:04:13
Autor: Dziku
Johnson pisze:
W dniu 2010-01-05 19:29, Dziku pisze:

A co ma do rzeczy że jest radnym ?

A to że prezes spoldzielni zarzadzajacej mieniem nalezacym do miasta chyba nie moze byc radnym

Data: 2010-01-05 20:05:37
Autor: Johnson
W dniu 2010-01-05 20:04, Dziku pisze:

A to że prezes spoldzielni zarzadzajacej mieniem nalezacym do miasta
chyba nie moze byc radnym

Dobra doprecyzuje, co to ma do wynagrodzenia ? Bo o tym chyba była mowa?

--
@2009 Johnson

Data: 2010-01-05 20:22:50
Autor: Dziku
Johnson pisze:
W dniu 2010-01-05 20:04, Dziku pisze:

Dobra doprecyzuje, co to ma do wynagrodzenia ? Bo o tym chyba była mowa?

To że chyba nie bardzo tak pobierac podwójne wynagrodzenie od miasta...

Data: 2010-01-05 12:32:48
Autor: BK
On 5 Sty, 20:22, Dziku <nie_ma...@ila.com> wrote:
Johnson pisze:

> W dniu 2010-01-05 20:04, Dziku pisze:

> Dobra doprecyzuje, co to ma do wynagrodzenia ? Bo o tym chyba by a mowa?

To e chyba nie bardzo tak pobierac podw jne wynagrodzenie od miasta...

Prezes Spoldzielni nie zarzadza mieniem miasta tylko mieniem
spoldzielni, czyz nie? Wynagrodzenie zas pobiera tez od spoldzielni
nie od miasta.

Data: 2010-01-05 12:39:20
Autor: przypadek
On 5 Sty, 21:32, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:

> [...]

Prezes Spoldzielni nie zarzadza mieniem miasta tylko mieniem
spoldzielni, czyz nie? Wynagrodzenie zas pobiera tez od spoldzielni

No przecież napisał, że jest radnym...

Data: 2010-01-05 12:42:29
Autor: BK
On Jan 5, 9:39 pm, przypadek <przypa...@gazeta.pl> wrote:

> Prezes Spoldzielni nie zarzadza mieniem miasta tylko mieniem
> spoldzielni, czyz nie? Wynagrodzenie zas pobiera tez od spoldzielni
> nie od miasta.

No przecież napisał, że jest radnym...

Ale co to ma do rzeczy? Jako radny jest radnym i bierze pieniadze od
np. miasta za bycie radnym. Jako prezes spoldzielni jest prezesem
spoldzielni i bierze pieniadze od spoldzielni.

Gdzie tu pobieranie dwa razy wynagrodzenia od miasta?

Nie lapie chyba pewnej subtelnej logiki jaka kieruje sie pytajacy.

Data: 2010-01-06 09:33:10
Autor: Dziku
Johnson pisze:

Prezes Spoldzielni nie zarzadza mieniem miasta tylko mieniem
spoldzielni, czyz nie? Wynagrodzenie zas pobiera tez od spoldzielni
nie od miasta.

Ale zarzadza dzialalnoscia z uzyciem mienia komunalnego gminy - SM ma w dzierzawie wieczystej nieruchomosci (dzialki)
"Radni nie mogą prowadzić działalności gospodarczej na własny rachunek lub wspólnie z innymi osobami z wykorzystaniem mienia komunalnego gminy, w której radny uzyskał mandat, a także zarządzać taką działalnością lub być przedstawicielem czy pełnomocnikiem w prowadzeniu takiej działalności."

Data: 2010-01-06 01:52:59
Autor: BK
On Jan 6, 9:33 am, Dziku <nie_ma...@ila.com> wrote:
BK pisze:

> [...]

być przedstawicielem czy pełnomocnikiem w prowadzeniu takiej działalności."

Skad ten cytat?

Data: 2010-01-06 14:38:18
Autor: Dziku
BK pisze:
On Jan 6, 9:33 am, Dziku <nie_ma...@ila.com> wrote:
BK pisze:

Skad ten cytat?

Z ustawy o samorzadzie gminnym
24f

Data: 2010-01-06 07:33:56
Autor: BK
On Jan 6, 2:38 pm, Dziku <nie_ma...@ila.com> wrote:
BK pisze:

> Skad ten cytat?

Z ustawy o samorzadzie gminnym
24f

No to na szczescie jest do tego przepisu sensowne orzeczenie :)

Data: 2010-01-06 16:11:32
Autor: Johnson
W dniu 2010-01-06 09:33, Dziku pisze:

Ale zarzadza dzialalnoscia z uzyciem mienia komunalnego gminy - SM ma w
dzierzawie wieczystej nieruchomosci (dzialki)

wyrok wsa w Lublinie III SA/Lu 2/08

1. Oddanie w użytkowanie wieczyste gruntów gminnych spółdzielni mieszkaniowej nie stanowi wykorzystania mienia komunalnego w rozumieniu przepisów art. 24f ust. 1 u.s.g.
2. Nieruchomość stanowiąca własność gminy, a obciążona użytkowaniem wieczystym, nie jest objęta hipotezą art. 24f ust. 1 u.s.g. Skoro użytkowanie wieczyste stanowi samodzielny tytuł prawny do korzystania z nieruchomości, zatem nie jest to korzystanie z mienia komunalnego gminy w rozumieniu tego przepisu.
3. Działalność gospodarcza spółdzielni mieszkaniowych nie może być utożsamiana z pojęciem "działalności gospodarczej", o której mowa w art. 24f ust. 1 u.s.g.

--
@2009 Johnson

Data: 2010-01-06 16:42:37
Autor: KK
Johnson pisze:
[...]

A Ustawa o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne.
Art. 2. Ustawa określa także ograniczenia w prowadzeniu działalności gospodarczej przez:

11) inne osoby pełniące funkcje publiczne, jeżeli ustawa szczególna tak stanowi.

Art. 4. Osoby wymienione w art. 1 i 2, w okresie zajmowania stanowisk lub pełnienia funkcji, o których mowa w tych przepisach, nie mogą:

3)   być członkami zarządów, rad nadzorczych lub komisji rewizyjnych spółdzielni, z wyjątkiem rad nadzorczych spółdzielni mieszkaniowych,

Data: 2010-01-06 21:37:52
Autor: Animka
Johnson pisze:

[...]

A czy radny dzielnicy może być zarazem przewodniczącym rady osiedla w sp-ni mieszkaniowej?

--
animka

Data: 2010-01-06 23:20:28
Autor: Johnson
W dniu 2010-01-06 21:37, Animka pisze:

A czy radny dzielnicy może być zarazem przewodniczącym rady osiedla w
sp-ni mieszkaniowej?

A czy sołtys może być jednocześnie przewodniczącym rady parafialnej oraz rady hodowców kur ?

--
@2009 Johnson

Data: 2010-01-07 00:29:01
Autor: Animka
Johnson pisze:
[...]

Nie wiem.

Pytam o to o co zapytałam wcześniej - to autentyk.

--
animka

Data: 2010-01-05 21:12:45
Autor: newsrider

Użytkownik "Dziku" <nie_mam_m@ila.com> napisał w wiadomości news:hhvtp4$b7d$1inews.gazeta.pl...
Czy prezes spoldzielni otrzymuje wynagrodzenie z budrzetu miasta?
Co w wypadku jesli jest takze radnym w tejże miejscowosci ?

Jan G. ? :)

Wynagrodzenie Prezesa Spoldzielni Mieszkaniowej