Wynajem.

Data: 2011-01-22 22:02:53
Autor: Jotte
Wynajem.
Użytkownik "news-gazeta" <news-gazeta@news.pl> napisał w wiadomości news:ihffer$hfu$1inews.gazeta.pl...
Mam mieszkanie na własność.
Wynajmuję je rodzinie z dziecmi. Mieszkają już dwa lata, w tej chwili przedłużyliśmy umowę na trzeci rok. Umowa nie jest zgłaszana nigdzie.
Nie chodzi mi o aspekt legalności takiego przedsięwzięcia, choć oczywiście jakby nie było - jest to nielegalne, bo pieniądze pobieram.

Chcę zapytać czy mogę mieć problemy typu jakies nieprzewidziane przewłaszczenie albo coś podobnego i w konsekwencji stracić mieszkanie?

No to wynajmujący mają cię w ręku...
A mieszkanie możesz stracić - nazbiera się zaległości, odsetek, dodatkowo US przyłoży ci karę, nie będziesz miał z czego spłacić to cię zlicytują i tyle.

PS. Ja bym miał pomysł, żeby do takich sytuacji dostosować jakiś przepis o przepadku przedmiotu służącego popełnieniu przestępstwa skarbowego ;))

--
Jotte

Wynajem.