Wynajem.

Data: 2011-01-23 00:03:22
Autor: Hades
Wynajem.
Użytkownik "news-gazeta" Mam mieszkanie na własność.
Wynajmuję je rodzinie z dziecmi. Mieszkają już dwa lata, w tej chwili
przedłużyliśmy umowę na trzeci rok. Umowa nie jest zgłaszana nigdzie.
Nie chodzi mi o aspekt legalności takiego przedsięwzięcia, choć oczywiście
jakby nie było - jest to nielegalne, bo pieniądze pobieram.

Chcę zapytać czy mogę mieć problemy typu jakies nieprzewidziane
przewłaszczenie albo coś podobnego i w konsekwencji stracić mieszkanie?
Pozdrawiam - Darek.

Nie latwiej poczytac wczesniejsze watki jakie na tej grupie sie pojawily
w tym ten z 18.01 "Wlasciciel moze rozwiercic zamki u najemcy... "?
Poczytal bys i znalaz odpowiedz na swoje pytania. Reasumujac. Jesli
ktoregos miesiaca wynajmujacy przestana ci placic to nie dosc ze nie
bedziesz ich mogl ze swojego mieszkania "wyprosic" to dodatkowo
bedziesz musial na biezaco placic czynsz bo w wypadku zalieglosci
twoje mieszkanie moze zostac zliytowane na poczet dlugu. Co, jak i
dlaczego to juz we wspomnianym watku.
AM

Data: 2011-01-26 11:08:38
Autor: kiepski
Wynajem.
"Hades" <waruga@vp.pl> wrote in message news:4d3b623a$0$2486$65785112news.neostrada.pl...
[...]

a nie można zapisać czegoś w samej umowie? że opłacenie powoduje autmatyczne przedłużenie, że brak udokumentowanej opłaty jest podstawą rozwiązania umowy .....  - ?

Data: 2011-01-26 11:27:37
Autor: PaPi
Wynajem.
[...]

A nie bedzie latwiej z takimi nieplacacymi niz w przypadku posiadania umowy najmu ?
Przeciez mozna sila wejsc pod nieobecnosc zamieszkujacych i wystawic ich rzeczy na korytarz po czym zmienic zamki.
Nie ma umowy = nie ma podstaw do roszczen.

Data: 2011-01-26 08:17:28
Autor: witek
Wynajem.
On 1/26/2011 4:27 AM, PaPi wrote:
Nie ma umowy = nie ma podstaw do roszczen

nie opowiadaj bzdur.

Wynajem.