Wynajem.

Data: 2011-01-24 13:37:59
Autor: Kris
Wynajem.

Użytkownik "news-gazeta" <news-gazeta@news.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ihffer$hfu$1inews.gazeta.pl...
Mam mieszkanie na własno¶ć.
Wynajmuję je rodzinie z dziecmi. Mieszkaj± już dwa lata, w tej chwili przedłużyli¶my umowę na trzeci rok. Umowa nie jest zgłaszana nigdzie.
Nie chodzi mi o aspekt legalno¶ci takiego przedsięwzięcia, choć oczywi¶cie jakby nie było - jest to nielegalne, bo pieni±dze pobieram.

Chcę zapytać czy mogę mieć problemy typu jakies nieprzewidziane przewłaszczenie albo co¶ podobnego i w konsekwencji stracić mieszkanie?

Idż do US zgło¶ ze osi±gasz dochody z wynajmu, zapłacisz co miesi±ć 8,5% podatku od otrzymywanej kwoty i będziesz miał spokój. Od 1000zł to 85 zł wiec nie warto kombinowac. Co miesi±c wysyłasz przelew do US w styczniu składasz Pit28  ot i cała formalno¶ć

Krzysiek

Data: 2011-01-26 09:19:29
Autor: rafulec
Wynajem.
W dniu 2011-01-24 13:37, Kris pisze:

Idż do US zgłoś ze osiągasz dochody z wynajmu, zapłacisz co miesiąć 8,5%
podatku od otrzymywanej kwoty i będziesz miał spokój. Od 1000zł to 85 zł
wiec nie warto kombinowac. Co miesiąc wysyłasz przelew do US w styczniu
składasz Pit28 ot i cała formalność

tia:)
płacenie podatków nie uchroni (pytającego) od wydamania przez wynajmującego

http://rafulec.digart.pl/digarty/

Wynajem.