Wynajem domku na wsi

Data: 2012-08-10 09:41:41
Autor: Hals
Wynajem domku na wsi

Jeśli chodzi o cenę to myślałem o okolicach 1200 zł jednak nie wiem czy nie jest to za dużo na dom w takim stanie, przyszli lokatorzy z pewnoscią będą musieli przeprowadzić remont, więc chcę jednocześnie zrezygnować z kaucji.

W okolicach Zakopanego mozna było dużo lepsze domki "wynająć"
Ale działało to na innej zasadzie:
Właściciel płacił żeby ktoś chciał tam mieszkać, i doglądać nieruchomości bo sam był w tym czasie w USA.
Najważniejsze było żeby zimą ktoś był i palił w centralnym.
Na "ścianie wschodniej" domów takich jak Twój  jest sporo - ale tam nikt nie zapłaci za doglądanie nieruchomości, a wynajmujący też nie zapłaci 1200.- czynszu.
Moim zdaniem będziesz miał szczęście jeżeli znajdziesz kogoś kto zechce zamieszkać tam na dłużej za free, dbając tym samym o nieruchomość.
Wynajmowanie sezonowe, dla letników - jak najbardziej oki, ale zainwestuj w łazienkę.
Może jako poligon do paintballa by się nadał?

:-)

Hals.

Wynajem domku na wsi