Wynajem lokalu i problem z umową

Data: 2009-02-28 12:33:50
Autor: Reeno
Wynajem lokalu i problem z umową
Witam

Jakieś 6 miesięcy temu wynająłem lokal pod salon kosmetyczny.
Docelowo miało to być wynajecie części lokalu, ponieważ w tym samym
pomieszczeniu jest juz fryzjerka a ja dodatkowo mam tam pracownice,
ktora robi tipsy i inne zabiegi kosmetyczne.

Fryzjerka, ktora sie tam znajduje ma spisana umowe na caly lokal z
wlascicielem tego lokalu. Ja natomiast mam umowe z tą fryzjerką.

Problem jest jednak taki, ze w umowie nie jest zaznaczone iz wynajmuje
czesc lokalu, tylko podany adres lokalu, takze wychodzi na to, ze
wynajmuje caly lokal.

Dodatkowo umowa spisana jest na 2 lata, i nie ma slowa w umowie na
temat warunkow wypowiedzienia umowy.

Moje pytania:
Jak wyglada sprawa wypowiedzenie umowy w tym momencie? Czy jest jakies
ogolne prawo, ktore mowi ze moge wypowiedziec umowe np. z miesiecznym
wyprzedzeniem? Czy musze wynajmowac lokal przez te 2 lata?

Druga sprawa... Skoro ja wynajmuje caly lokal, czy mam prawo wyrzucic
fryzjerke, lub ona mnie skoro ona rowniez wynajmuje caly lokal?

Chcialem tylko dodac, ze owa fryzjerka zachowuje sie dosc niemilo i
nie wiem jakie mam prawa oraz ona w tej calej sytuacji... pomijam ze
wulgarnie sie zachowuje, to czesto uzywa roznych akcesoriow pracy
mojej pracownicy, za ktore ja oczywiscie place typu zele do paznokci
itd... wszystko oczywiscie bez mojej zgody.

Data: 2009-03-04 13:37:51
Autor: Reeno
Wynajem lokalu i problem z umową
Nie zna nikt odpowiedzi chociaz na to pytanie?