Wynajem mieszkania, coś zjada mi prąd

Data: 2018-08-08 11:05:51
Autor: ń
Wynajem mieszkania, coś zjada mi prąd
Znajdź zwykle na parterze budynku gablotę wspólnoty/spółdzielni z numerami telefonów do konserwatorów (elektryka) i zaproś człowieka żeby sprawdził instalację.
To grupa prawo, nie technika, co do prawa to możesz poprosić o odpis protokołów ostatniego 5-letniego przeglądu instalacji elektrycznej w wynajmowanym przez Ciebie lokalu.
Podstawą prawną takiej prośby może być ustawa o najmie lokali czy jak ona się tam obecnie nazywa + prawo budowlane, bo generalnie to najemców prywatnych spółdzielnie/wspólnoty mogą spuszczać na drzewo (partnerem dla nich jest właściciel lokalu), ale administracje/zarządcy już nie.

-- -- -
po włączeniu jednego z bezpieczników pobór skacze, sądząc po diodzie na liczniku tak do ok. 400W.
Wszystko poodłączałem, ale nadal na tym bezpieczniku coś ciągnie prąd.

Wynajem mieszkania, coś zjada mi prąd