Wynajem mieszkania, coś zjada mi prąd

Data: 2018-08-09 03:09:40
Autor: Kris
Wynajem mieszkania, coś zjada mi prąd
W dniu wtorek, 7 sierpnia 2018 21:34:16 UTC+2 użytkownik Queequeg napisał:

Instalacja była tu robiona przez jakiegoś partacza, ale ewidentnie po włączeniu jednego z bezpieczników (zabezpiecza światło w korytarzu, w łazience oraz gniazdka w sypialni) pobór skacze, sądząc po diodzie na liczniku tak do ok. 400W.
400W jeśli tak ciągle jest pobór to masz tam co najmniej całe mieszkanie sąsiada podłączone
0,4kW x 24godz x 30dni=300kW. Tyle to mniej więcej na miesiąc dom jednorodzinny zużywa

Data: 2018-08-09 14:27:03
Autor: Queequeg
Kris <kszysztofc@gmail.com> wrote:

400W jeśli tak ciągle jest pobór to masz tam co najmniej całe mieszkanie sąsiada podłączone 0,4kW x 24godz x 30dni=300kW. Tyle to mniej więcej na miesiąc dom jednorodzinny zużywa

No wychodzi mi 288kWh jak nic. Przy cenie 55gr mam 158zł miesięcznie...

Data: 2018-08-09 14:54:20
Autor: Robert Tomasik
W dniu 09-08-18 o 12:09, Kris pisze:
[...]

Podejrzewam, że nie do końca poprzeliczałeś jednostki. Nie 300 kW, a 300
kWh. Na stronie
http://ciekawnik.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=351
podają, że miesięcznie mieszkanie zużywa ilość o rząd wielkości większą.

Data: 2018-08-09 07:30:21
Autor: Kris
W dniu czwartek, 9 sierpnia 2018 14:54:38 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:

Podejrzewam, że nie do końca poprzeliczałeś jednostki.. Nie 300 kW, a 300
kWh.

Tu masz racje mój błąd "h" nie dopisałem

Na stronie
http://ciekawnik.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=351
podają, że miesięcznie mieszkanie zużywa ilość o rząd wielkości większą.

A tu nie masz racji: 300-400kWh miesięcznie to zużycie standardowego domu
W mieszkaniu mniej pewnie wyjdzie.

Data: 2018-08-09 17:26:18
Autor: Robert Tomasik
W dniu 09-08-18 o 16:30, Kris pisze:

[...]

Czemu? Pytam po prostu.

Data: 2018-08-09 10:28:31
Autor: Kris
W dniu czwartek, 9 sierpnia 2018 17:26:44 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:

> A tu nie masz racji: 300-400kWh miesięcznie to zużycie standardowego domu
> W mieszkaniu mniej pewnie wyjdzie.
> Czemu? Pytam po prostu.

W domu pompki CO, CWU, jakieś oświetlenie zewnętrzne, monitoring, napęd bramy, bramy garażowej, kosiarka, nożyce do żywopłotu, jakieś majsterkowanie o i ogólnie większy metraż zazwyczaj
Różnice nie powalają ale jednak w domu więcej energożernych urządzeń jest
u mnie w domu od 10 lat mniej więcej te 370kWh schodzi, w moim mieszkaniu gdzie mam lokatorów poniżej 300kWh z reguły jest

Data: 2018-08-10 06:00:45
Autor: m
W dniu 09.08.2018 o 19:28, Kris pisze:

> [...]

u mnie w domu od 10 lat mniej więcej te 370kWh schodzi, w moim mieszkaniu gdzie mam lokatorów poniżej 300kWh z reguły jest

Poza tym, dom to zazwyczaj jest większy metraż. Większy metraż - więcej
kasy na oświetlenie ich (no chyba że decydujemy się na przytulne a
niedoświetlone kąty)

p. m.

Wynajem mieszkania, coś zjada mi prąd