Wynajem mieszkania i potwierdzenia opłat za wynajem

Data: 2009-08-17 05:57:20
Autor: jureq
Wynajem mieszkania i potwierdzenia opłat za wynajem
Dnia Sun, 16 Aug 2009 22:15:15 +0000,  Natalia napisał(a):

1. Czy powinnam wymagać, aby po pieniądze przychodził osobiście jej mąż,
czyli osoba która faktycznie wg. umowy wynajmuje mi to mieszkanie? 2.

Przede wszystkim zgodnie z kodeksem cywilnym to ty masz zanieść pieniądze jemu, a nie on po nie przychodzić.

Data: 2009-08-17 00:08:43
Autor: przypadek
On 17 Sie, 07:57, jureq <ju...@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> wrote:
> [...]

> czyli osoba która faktycznie wg. umowy wynajmuje mi to mieszkanie? 2.

Przede wszystkim zgodnie z kodeksem cywilnym to ty masz zanieść pieniądze

Ściśle rzecz biorąc, przy braku innych ustaleń, w miejscu jego
zamieszkania określonym w umowie. Zmiana tego miejsca później obciąża
kosztami dosłania wierzyciela. Zważmy, że wielu właścicieli w swojej
głupocie podaje jako miejsce zamieszkania adres wynajmowanego
mieszkania :)

Data: 2009-08-17 19:23:17
Autor: Robert Tomasik

Użytkownik "jureq" <jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> napisał w wiadomości news:h6arg0$shi$2news.onet.pl...
[...]

Ale tylko o ile strony inaczej się nie umówiły. Tu jak widać umowa jest inna.

Wynajem mieszkania i potwierdzenia opłat za wynajem