Wynajem mieszkania i potwierdzenia opłat za wynajem

Data: 2009-08-17 19:24:43
Autor: Robert Tomasik
Wynajem mieszkania i potwierdzenia opłat za wynajem

Dla porządku rzeczy poprosiłbym, by żona przy kolejnej wizycie przyniosła pisemne upoważnienie od męża. Co do zasady teoretycznie faktycznie może się on później wyprzeć otrzymania należności. Wówczas on będzie miał do Ciebie roszczenie, a Ty do jego żony.

Data: 2009-08-18 21:23:07
Autor: andreas

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6c412$8at$3inews.gazeta.pl...
Użytkownik " Natalia" <natallie9@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h6a0dj$2d5$1inews.gazeta.pl...

Dla porządku rzeczy poprosiłbym, by żona przy kolejnej wizycie przyniosła pisemne upoważnienie od męża.

A ja bym radził, aby płacić przelewem. Ja wszystkie regularne opłaty, niezaleznie od wielkości tak robię.
Nawet żona dostaje swoje kieszonkowe przelewem z tutułem "alimenty".

--
andreas

Wynajem mieszkania i potwierdzenia opłat za wynajem