Wynajem mieszkania - umowa, na co uważać itp.

Data: 2014-03-24 23:19:10
Autor: wromek
Wynajem mieszkania - umowa, na co uważać itp.

Użytkownik "Sawesk" <besioc@wp.pl> napisał w wiadomości news:53300164$0$2245$65785112news.neostrada.pl...
Czy macie dobry wzór umowy na najem mieszkania (mam mieszkanie do wynajęcia)?
Na co uważać przy najmie? Jak się zabezpieczyć przed niesolidnością wynajmujących? Czy w umowie wpisać np. meble, albo zrobić zdjęcia i zapisać coś co się stanie gdy sprzęt zostanie zniszczony, wyniesiony itp.
Wynajmującym dam chyba klucz do jednego zamka a drugi zamek zostawię tylko do swojej dyspozycji - tak na wypadek gdyby ktoś kombinował.
Z góry dzięki za sensowne rady.

Na tak ogólnego posta mogę odpowiedzieć tylko tak:
http://www.ceneo.pl/13386121#tab=click

--
pozdrawiam, wromek

Wynajem mieszkania - umowa, na co uważać itp.