Wynajem nieruchomości dzierżawionej.

Data: 2013-03-18 14:09:53
Autor: Wojciech Wrodarczyk
Wynajem nieruchomości dzierżawionej.
Witam,
Mam możliwość wydzierżawienia nieruchomości składającej się z kilku mieszkań i kilku lokali użytkowych od właścicieli (osoby fizyczne).
Jednak nie jestem w stanie znaleźć przepisów prawnych, które pozwalałyby bądź zabraniałyby mi taką wydzierżawioną nieruchomość wynajmować.
W ramach wydzierżawionej nieruchomości dwa lokale chcę pozostawić na prowadzenie własnej działalności gospodarczej, pozostałe wyremontować i wynająć.
Oczywiście wydzierżawiający (właściciele) wyrażą / wyrażają zgodę na dalszy najem lokali.
Pytanie jedynie czy taka forma jest zgodna z obowiÄ…zujÄ…cym prawem.
Tj. czy z trzech lokali użytkowych i trzech lokali mieszkalnych mogę 1 lokal mieszkalny i jeden użytkowy (tak pasuje mi układ) zaadoptować na cele prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, natomiast pozostałe dwa lokale użytkowe wynająć na działalność komercyjną, a dwa pozostałe mieszkanie wynająć na cele mieszkaniowe z prawem meldunku.
Podkreślam, że cały czas zakładam dopuszczenie ww. działań w stosownej umowie dzierżawy.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
pozdrawiam
\ww

Data: 2013-03-19 19:59:24
Autor: Wojciech Wrodarczyk
Wynajem nieruchomości dzierżawionej.

W zwiÄ…zku z brakiem odpowiedzi ograniczÄ™ pytanie do:
Jaki przepis złamię, jeśli dzierżawiąc nieruchomość (na mocy umowy, w której są odpowiednie zapisy pozwalające na takie czynności), wynajmę jej część na działalność mieszkaniową lub gospodarczą?
pozdr
\ww

Wynajem nieruchomości dzierżawionej.