Wynajem pokoju

Data: 2011-03-26 16:23:02
Autor: pamana
Wynajem pokoju

Wynajalem pokoj - stancje (650z) u pewnej kobiety ktora po 1.5 miesiaca okazala sie troche
rabnieta - zamyka np wejscie do domu na dodatkowy klucz I juz 2 razy musialem czekac pod
drzwiami nie mogac wejsc Itp- co moge zrobic gdyby mnie wogole oszukala I np nie wpuscila I
wyrzucila rzeczy?  Mam pokwitowanie ze wplacilem pieniadze na wynajem do 17 kwietnia

Umowę masz ?
pani płaci podatek ?
p.

Data: 2011-03-26 17:35:15
Autor: profesor kinbote
Wynajem pokoju

> [...]

> wyrzucila rzeczy?  Mam pokwitowanie ze wplacilem pieniadze na wynajem do 17 kwietnia

ma

Umowę masz ?
mam pokwitowanie o oplaceniu do 17 kw - podatku now placi
pani płaci podatek ?

p.

--

Wynajem pokoju