Wynajem - rozwiazanie umowy

Data: 2011-04-15 09:27:20
Autor: MIX-NET
Wynajem - rozwiazanie umowy
Wynajmuje garaz. Najemca dostal odemnie miesieczne wypowiedzenie i mial opuscic garaz oraz zdac klucze do 14 kwietnia. Niestety nie zjawil sie, goscia ciezko namierzyc. Za ostatni miesiac tez nie zaplacil. Platnosc mial z gory. Co dalej? Moge wejsc na garaz i wywalic jego manele na smietnik?

pozdrawiam
MIX-NET

Data: 2011-04-15 09:46:05
Autor: szerszen
Wynajem - rozwiazanie umowy

Użytkownik "MIX-NET" <hk@.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:io8s0o$snt$1@inews.gazeta.pl...

z gory. Co dalej? Moge wejsc na garaz i wywalic jego manele na smietnik?

nie możesz, bo się nagle okaże, że w garażu stał jakiś zabytek, albo najnowszy mercedes, dopiero co sprowadzony i będziesz miał problem, że go tam nie ma ;)

jeśli nie odpowiada na wezwania i go nie skłonisz do dobrowolnego zdania pomieszczenia, to pozostaje ci tylko droga prawna

Data: 2011-04-15 11:07:03
Autor: Maruda
Wynajem - rozwiazanie umowy
W dniu 2011-04-15 09:46, szerszen pisze:

[...]

Sranie w banię.
Powiadomienie ze ZPO, a jak nie wróci, to polecony na ostatni znany adres.
Dwóch świadków, nagranie wideo, laweta, auto na parking strzeżony, klamoty do kontenera i na magazyn, za wszystko rachunek "pod zastaw" auta.

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-04-15 11:26:52
Autor: mvoicem
Wynajem - rozwiazanie umowy
(15.04.2011 11:07), Maruda wrote:

[...]

Powiedzmy że to auto przedstawia jakąś wartość. Wynajmujący daje auto na
parking strzeżony, któregoś dnia najemca się zgłasza na parking,
pokazuje "o to jest moje auto na co mam papiery, proszę mi je wydać".
Czy parking ma obowiązek wydać właścicielowi czy wiąże go dyspozycja
wynajmującego że to jest zastaw?

p. m.

Data: 2011-04-16 11:47:21
Autor: Gotfryd Smolik news
Wynajem - rozwiazanie umowy
On Fri, 15 Apr 2011, mvoicem wrote:

[...]

  IMVHO - przeczytaj art.307, 311 i 325 KC.
  Mi wychodzi, że zastaw jest skuteczny tylko pod warunkiem posiadania.
  Krótko mówiąc: zastawu nie należy "wypuścić z rąk".

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-04-17 21:44:18
Autor: mvoicem
Wynajem - rozwiazanie umowy
(16.04.2011 11:47), Gotfryd Smolik news wrote:
[...]

Czyli innymi słowy - jak nie masz własnego ogrodzonego parkingu, to nici
z zastawu na samochodzie :(

p. m.

Data: 2011-04-15 11:37:40
Autor: MIX-NET
Wynajem - rozwiazanie umowy

Użytkownik "Maruda" <maruda@null.com> napisał w wiadomości news:io91rn$tin$1news.onet.pl...
[...]

A jakis dzielnicowy tez musi byc?

MIX-NET

Data: 2011-04-15 12:02:30
Autor: Tomasz Kaczanowski
Wynajem - rozwiazanie umowy
MIX-NET pisze:
[...]

Nie wiem jak z garażem, ale przy sprawach mieszkaniowych to chyba komornik może wydać decyzję "włamania się"....

--
Kaczus
http://kaczus.republika.pl

Data: 2011-04-15 13:14:50
Autor: szerszen
Wynajem - rozwiazanie umowy

Użytkownik "Maruda" <maruda@null.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:io91rn$tin$1@news.onet.pl...

Dwóch świadków, nagranie wideo, laweta, auto na parking strzeżony, klamoty do kontenera i na magazyn, za wszystko rachunek "pod zastaw" auta.

pisząc zabytek, czy auto, miałem na myśli, że nie stoi tam naprawdę, tylko użytkownik będzie twierdził że stało i udowodnij mu że nie, jeśli będzie miał np. papiery zakupu, świadkowie i nagranie to w sumie niewielki i łatwy do obalenia dowód, chyba ze w asyście policji będziesz to robił

Data: 2011-04-22 09:37:57
Autor: niusy.pl
Wynajem - rozwiazanie umowy

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl>

[...]

Przypisane do garażu ? Wydaje się, że autem można jeździć i garażować codziennie gdzie indziej bez żadnych formalności.

Data: 2011-04-22 11:14:17
Autor: szerszen
Wynajem - rozwiazanie umowy

Użytkownik "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iorb8n$ie6$1@news.net.icm.edu.pl...

Przypisane do garażu ? Wydaje się, że autem można jeździć i garażować codziennie gdzie indziej bez żadnych formalności.

ech

wynajmujesz komuś garaż, on nie płaci, ty robisz to co chce zrobić pytający, wchodzisz do garażu i go opróżniasz, on idzie na policje i twierdzi że w garażu stało audi a8, sprowadzone tydzień temu z niemiec, na co pokazuje umowę z jakimś niemieckim komisem czy człowiekiem
udowodnij że takie auto tam nie stało, jeśli podczas opróżniania garażu nie było z tobą policji

Data: 2011-04-22 06:47:08
Autor: lb
Wynajem - rozwiazanie umowy
On 22 Kwi, 11:14, "szerszen" <szers...@tlen.pl> wrote:
Użytkownik "niusy.pl" <ds...@niusy.pl.invalid> napisał w wiadomości grup

> [...]

umowę z jakimś niemieckim komisem czy człowiekiem
udowodnij że takie auto tam nie stało, jeśli podczas opróżniania garażu nie

No ale to bron obosieczna, jesli otrzymał wypowiedzenie, ktore bylo do
14 kwietnia to nie widzę problemu w wystawieniu pudel przed garaż,
wytoczeniu samochodu i zmianie zamków.
W razie czego mozna powiedzieć ze sam opróżnił i zdal klucze. Jak
przyjdzie za pare miesięcy i będzie twierdził, ze garaz byl pod sufit
wyłożony sztabkami złota to dlaczego mieliby jemu uwierzyć, a
właścicielowi nie? Wyprowadzka jest przeprowadzana w obecnosci
komendanta policji i ksiedza proboszcza czy jak? Jakies kwity sie
wtedy podpisuje?

lb

Data: 2011-04-26 09:41:58
Autor: szerszen
Wynajem - rozwiazanie umowy

Użytkownik "lb" <blonski9@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:7cbc9cc2-1605-4af5-a3e3-95cf27c22dbf@18g2000prd.googlegroups.com...

No ale to bron obosieczna, jesli otrzymał wypowiedzenie, ktore bylo do
14 kwietnia to nie widzę problemu w wystawieniu pudel przed garaż,
wytoczeniu samochodu i zmianie zamków.

na szczęście, lub nie, prawo widzi problem i zapamiętaj to sobie na wszelki wypadek

W razie czego mozna powiedzieć ze sam opróżnił i zdal klucze.

ile ty masz lat, bo mam wrażenie, że do 18 urodzin trochę ci brakuje :)

Jak przyjdzie za pare miesięcy i będzie twierdził, ze garaz byl pod sufit
wyłożony sztabkami złota to dlaczego mieliby jemu uwierzyć, a
właścicielowi nie?

dlatego że to on był "w prawie", a nie właściciel, szczególnie jak swoje roszczenia podeprze fakturą na zakup wagonu złota oraz na transport jego do tego garażu

Wyprowadzka jest przeprowadzana w obecnosci
komendanta policji i ksiedza proboszcza czy jak? Jakies kwity sie
wtedy podpisuje?

musisz się jeszcze wiele o życiu nauczyć, na początek jednak zapamiętaj, że takie rzecyz załatwia się na papier, nie na gębę

Data: 2011-04-26 01:15:08
Autor: lb
Wynajem - rozwiazanie umowy
On 26 Kwi, 09:41, "szerszen" <szers...@tlen.pl> wrote:
musisz się jeszcze wiele o życiu nauczyć, na początek jednak zapamiętaj, że
takie rzecyz załatwia się na papier, nie na gębę

eh szerszen.. sasiad by Ci pudlo z rupieciami postawil przed drzwiami
i pol roku bys sie o nie potykal zanim sad by wydal nakaz usuniecia :)

Data: 2011-04-26 10:55:58
Autor: szerszen
Wynajem - rozwiazanie umowy

Użytkownik "lb" <blonski9@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:37927c55-39b5-46f8-9266-3beab1f25dc5@q36g2000yqn.googlegroups.com...

eh szerszen.. sasiad by Ci pudlo z rupieciami postawil przed drzwiami
i pol roku bys sie o nie potykal zanim sad by wydal nakaz usuniecia :)

wrócimy do dyskusji, jak takie terminy jak: wynajem, władanie, przestrzeń publiczna, itp. przestaną ci być obce

Data: 2011-04-28 09:11:11
Autor: niusy.pl
Wynajem - rozwiazanie umowy

[...]

Ale co to ma do rzeczy jak miał się wyprowadzić i tak właśnie stało się ?

Data: 2011-04-28 10:06:11
Autor: szerszen
Wynajem - rozwiazanie umowy

Użytkownik "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ipb3uf$ph4$1@news.net.icm.edu.pl...

Ale co to ma do rzeczy jak miał się wyprowadzić i tak właśnie stało się ?

jak dziecko
to że ktoś łamie prawo/postanowienia_umowy nie uprawnia ciebie do tego samego, masz stosować się do prawa inaczej ty tez będziesz miał z nim problemy

Data: 2011-04-22 14:12:18
Autor: niusy.pl
Wynajem - rozwiazanie umowy

[...]

Jak brzmi zarzut i czym grozi ?

Data: 2011-04-26 09:38:30
Autor: szerszen
Wynajem - rozwiazanie umowy

Użytkownik "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iorrb4$jih$1@news.net.icm.edu.pl...

Jak brzmi zarzut i czym grozi ?

a co to kogo obchodzi, było auto, nie ma auta, a ty właziłeś do garażu, udowodnij że nie było tam auta jak wchodziłeś

Data: 2011-04-28 09:05:31
Autor: niusy.pl
Wynajem - rozwiazanie umowy

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl>

Jak brzmi zarzut i czym grozi ?

a co to kogo obchodzi, było auto, nie ma auta, a ty właziłeś do garażu, udowodnij że nie było tam auta jak wchodziłeś

Było wypowiedzenie ? Widać właściciel auta zabrał je precz.

Data: 2011-04-28 09:58:25
Autor: szerszen
Wynajem - rozwiazanie umowy

Użytkownik "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ipb3js$oqg$1@news.net.icm.edu.pl...

Było wypowiedzenie ? Widać właściciel auta zabrał je precz.

no i?
masz dowód na skuteczne jego doręczenie?
masz dowód na zdanie garażu, przez wynajmującego?

Data: 2011-04-15 11:36:55
Autor: MIX-NET
Wynajem - rozwiazanie umowy

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości news:io8t3s$4d9$1news.task.gda.pl...

[...]

No wlasnie o droge prawna pytam. Jezeli takie dzialanie nie jest legalne, to co dalej? Policja?

MIX-NET

Data: 2011-04-15 13:16:09
Autor: szerszen
Wynajem - rozwiazanie umowy

Użytkownik "MIX-NET" <hk@.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:io93jo$njt$1@inews.gazeta.pl...

No wlasnie o droge prawna pytam. Jezeli takie dzialanie nie jest legalne, to co dalej? Policja?

nie wiem jak z pomieszczeniami użytkowymi, w przypadku mieszkań to droga sądowa, nakaz eksmisji i komornik, tu powinno być prościej, ale mimo wszystko najbezpieczniej, jeśli takiego "opróżnienia" dokona komornik

Wynajem - rozwiazanie umowy