Wynajem samochodu po cenie wyzszej niz w ofercie

Data: 2014-02-15 13:27:49
Autor: adwords.arsklepka
Wynajem samochodu po cenie wyzszej niz w ofercie
Witam,

Prosze o pomoc.

Wynajalem samochod w PL, wszystko w porzadku, wyjechalem z wypozyczalni, po jednym dniu okazala sie ze wynajeto mi samochod po cenie 120pln/doba, natomiast w oficjalnym cenniku wypozyczalni na stronie www, widnieje on po 75 pln za dobe.

Jedynem slowem, w przypadku gdy zostalem zrobiony w *******, moge cos zwojowac?

Czy juz po fakcie?

Pozdrawiam.

Data: 2014-02-15 16:42:13
Autor: witek
adwords.arsklepka@o2.pl wrote:
[...]

A jaką kwotę masz w umowie, którą podpisałeś?

Data: 2014-02-15 23:31:45
Autor: adwords.arsklepka
W dniu sobota, 15 lutego 2014 23:42:13 UTC+1 użytkownik witek napisał:
> [...]

> Czy juz po fakcie?

> Pozdrawiam.

A jaką kwotę masz w umowie, którą podpisałeś?

Ta wieksza.

Data: 2014-02-16 09:30:51
Autor: Sunnynet

<adwords.arsklepka@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:82af5add-67d8-43f7-a227-e844e7b63425googlegroups.com...
> [...]

> Czy juz po fakcie?

> Pozdrawiam.

A jaką kwotę masz w umowie, którą podpisałeś?

 A z jakiej psychuszki cię wypuścili? A może pijany byłeś? Bo ja, jak idę za coś zapłacić 75, a płacę 120 to to zauważam. A ty to jakiś ułomny chyba jesteś....

Data: 2014-02-16 02:06:28
Autor: adwords.arsklepka
W dniu niedziela, 16 lutego 2014 09:30:51 UTC+1 użytkownik Sunnynet napisał:
> [...]

 A z jakiej psychuszki cię wypuścili? A może pijany byłeś? Bo ja, jak idę za coś zapłacić 75, a płacę 120 to to zauważam. A ty to jakiś ułomny chyba jesteś....

ty jestes ulomny i nic nie rozumiesz. Dzwonisz do wypozyczalni bo potrzebujesz samochodu na juz, informuja Cie przez telefon ze samochod jest po cenie 120 PLN za doba i tyle placisz, tyle jest na umowie. Niby wszystko ok.

Potem sie okazuje ze w cenniku jest po 2x taniej. Samochod podrozal dwukrotnie?

Data: 2014-02-16 11:37:05
Autor: m
W dniu 16.02.2014 11:06, adwords.arsklepka@o2.pl pisze:
> [...]

Potem sie okazuje ze w cenniku jest po 2x taniej. Samochod podrozal dwukrotnie?

Normalna praktyka rynkowa - cena wyższa dla tych którzy potrzebują "na już" i nie dbają o cenę, a cena niższa dla tych  którzy liczą się z groszem i wcześniej się zapoznają z cennikiem.

Poza tym, jakbyś pogrzebał to by się pewnie okazało że ta cena w cenniku nie obejmuje tego i tamtego i w sumie wyjdzie jak bilet lotniczy po 1zł

p. m.

Data: 2014-02-16 20:06:20
Autor: Marek Dyjor
m wrote:
[...]

75 to pewnie nie za samochód tylko jakieś cienkocienko a za normalny pojazd jest 120 złotych :)

Data: 2014-02-17 11:20:14
Autor: Jingiel
Wynajem samochodu po cenie wyzszej niz w ofercie

75 to pewnie nie za samochód tylko jakieś cienkocienko a za normalny
pojazd jest 120 złotych :)

I jeszcze warto spytać czy kaucje wpłacał.

Data: 2014-02-17 23:50:09
Autor: adwords.arsklepka

Kaucja jest liczona oddzielnie, zadne doplaty nie wchodza w gre. Napisalem tez emaila incognito do tej firmy i odpisali ze koszt wynajmu to 73 PLN za dobe. Inaczej mowiac, zrobione zostalem w ch****.

Data: 2014-02-18 01:16:25
Autor: Kris
W dniu wtorek, 18 lutego 2014 08:50:09 UTC+1 użytkownik adwords....@o2.pl napisał:
Kaucja jest liczona oddzielnie, zadne doplaty nie wchodza w gre. Napisalem tez >emaila incognito do tej firmy i odpisali ze koszt wynajmu to 73 PLN za dobe. >Inaczej mowiac, zrobione zostalem w ch****.

A co Tobie odpisali/odpowiedzieli jak poprosiłes "nie incognito" o wyjasnienie sytuacji?

Data: 2014-02-16 21:48:36
Autor: SDD
m pisze:

Poza tym, jakbyś pogrzebał to by się pewnie okazało że ta cena w cenniku
nie obejmuje tego i tamtego i w sumie wyjdzie jak bilet lotniczy po 1zł

Raz leciałem za 1 zł. I rzeczywiście tyle zapłaciłem ;)

(leciałem tylko z podręcznym)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2014-02-17 10:06:13
Autor: Jingiel
W dniu 2014-02-16 21:48, SDD pisze:
m pisze:

[...]

To się ciesz, że ten jeden raz nie był ostatnim.

Data: 2014-02-17 10:51:18
Autor: m
W dniu 16.02.2014 21:48, SDD pisze:
m pisze:

[...]

No mi się kiedyś nie udało lecieć tam gdzie reklamy mi mówiły że dolecę za Xzł, zazwyczaj okazywało (przy którymś kroku rezerwacji biletu) że dolecę za X*10 do X*1000 :).

Ale z kupowaniem biletów to jak z googlaniem, trzeba umieć :)

p. m.

Data: 2014-02-17 12:27:25
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sun, 16 Feb 2014, m wrote:

[...]

  Dorzucę ciekawostkę, nie wiem czy jeszcze obowiązuje, ale spotkałem się
ze zjawiskiem w zeszłym roku.
  Któreś koleje, bodaj KR (Regionalne), miały bonusową ofertę.
  Wystarczyło się na nią powołać w kasie i kupić taniej, ale przy braku
powołania, dostawało się bilet z "normalną" ceną.
  Czego klient sobie życzy, to klient dostaje :P

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-02-18 23:06:21
Autor: Sunnynet

"Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> schrieb im Newsbeitrag news:Pine.WNT.4.64.1402171224010.3172quad...
On Sun, 16 Feb 2014, m wrote:

[...]

i o to chodzi. Nie rozumiem, czemu gościu płacze. Powiedzieli, że 120, zapłacił 120, więc o co chodzi?

Data: 2014-02-15 23:07:49
Autor: Robert Tomasik
Wynajem samochodu po cenie wyzszej niz w ofercie
Uzytkownik <adwords.arsklepka@o2.pl> napisal w wiadomosci news:b1314694-a76b-4a9f-96c2-cec90ea45f19googlegroups.com...

Jedynem slowem, w przypadku gdy zostalem zrobiony w *******, moge cos zwojowac?

Zaplac po 75 zl i niech Cie o reszte pozywaja do sadu.

Data: 2014-02-15 14:31:40
Autor: adwords.arsklepka
W dniu sobota, 15 lutego 2014 23:07:49 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:
> [...]

> Jedynem slowem, w przypadku gdy zostalem zrobiony w *******, moge cos > zwojowac?

Zaplac po 75 zl i niech Cie o reszte pozywaja do sadu

Ale ja juz zaplacilem z gory

Data: 2014-02-15 23:44:50
Autor: Robert Tomasik
Wynajem samochodu po cenie wyzszej niz w ofercie
Użytkownik <adwords.arsklepka@o2.pl> napisał w wiadomości news:744af18f-a26a-4e87-911e-2cc5683a6db4googlegroups.com...

Ale ja juz zaplacilem z gory

I nie wiedziałeś ile?

Data: 2014-02-15 23:32:31
Autor: adwords.arsklepka
W dniu sobota, 15 lutego 2014 23:44:50 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:
Użytkownik <adwords.arsklepka@o2.pl> napisał w wiadomości news:744af18f-a26a-4e87-911e-2cc5683a6db4googlegroups.com...

> Ale ja juz zaplacilem z gory

I nie wiedziałeś ile?

Wiedzialem ile place, dopiero dzien po sprawdzilem cennik i wychodzi ze mnie okantowal. Na umowie jest cena 2x wyzsza niz w oficjalnym cenniku.

Data: 2014-02-16 10:26:06
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik <adwords.arsklepka@o2.pl> napisał w wiadomości news:44a70e0e-cabf-4dc6-ad46-eef71673d40cgooglegroups.com...
[...]

Daj link do cennika.

Data: 2014-02-16 02:05:11
Autor: adwords.arsklepka

http://www.eurostyle.pl/oferta.php

Data: 2014-02-16 13:45:06
Autor: Borys Pogoreło
Wynajem samochodu po cenie wyzszej niz w ofercie
Dnia Sun, 16 Feb 2014 02:05:11 -0800 (PST), adwords.arsklepka@o2.pl
napisał(a):
Daj link do cennika.

http://www.eurostyle.pl/oferta.php

 Nie ma tam auta za 75zł/doba, ani 120zł/doba. Podaj konkretne wartości
albo wskaż samochód.

 W cenniku jest kilka dopłat - nie załapałeś się na jakąś? Choćby
wynajęcie/zwrot auta po godzinach pracy biura to +50zł.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2014-02-16 14:05:14
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik <adwords.arsklepka@o2.pl> napisał w wiadomości news:f90bbe05-ca9c-45ac-a90a-cfb2361cf681googlegroups.com...

http://www.eurostyle.pl/oferta.php

NA stronie jest zniżka -32% - nie wiadomo od kiedy.

Data: 2014-02-17 01:22:00
Autor: Kris
W dniu niedziela, 16 lutego 2014 11:05:11 UTC+1 użytkownik adwords....@o2..pl napisał:
> Daj link do cennika.
http://www.eurostyle.pl/oferta.php

Jakie konkretnie auto wypozyczyłeś?

Data: 2014-02-15 23:48:44
Autor: PlaMa
W dniu 2014-02-15 23:31, adwords.arsklepka@o2.pl pisze:

Jedynem slowem, w przypadku gdy zostalem zrobiony w *******, moge cos
zwojowac?
Zaplac po 75 zl i niech Cie o reszte pozywaja do sadu
Ale ja juz zaplacilem z gory

tyle ile miałeś czy tyle ile chciał wypożyczający?

Data: 2014-02-15 23:31:26
Autor: adwords.arsklepka
W dniu sobota, 15 lutego 2014 23:48:44 UTC+1 użytkownik PlaMa napisał:

>>> zwojowac?

> Ale ja juz zaplacilem z gory

tyle ile miałeś czy tyle ile chciał wypożyczający?

Tyle ile chcial. czyli wiecej niz w cenniku.

Data: 2014-02-15 23:55:30
Autor: cef
Wynajem samochodu po cenie wyzszej niz w ofercie

Zaplac po 75 zl i niech Cie o reszte pozywaja do sadu

Ale ja juz zaplacilem z gory

To masz na dłużej :-)

Wynajem samochodu po cenie wyzszej niz w ofercie