Wynaj�cie mieszkania nalezacego do o soby bedacej podopiecznym przez opiekuna.

Data: 2012-06-19 21:29:48
Autor: pamana
Wynaj�cie mieszkania nalezacego do o soby bedacej podopiecznym przez opiekuna.
  Ja jestem emerytem, a zona bezrobotna.

A bank da wam kredyt ?

Data: 2012-06-19 23:45:58
Autor: Ajgor

Użytkownik "pamana" napisał w wiadomości news:jrqk8k$r42$1news.dialog.net.pl...
 Ja jestem emerytem, a zona bezrobotna.

A bank da wam kredyt ?

A dlaczego nie? Nie powiedziałem, ze mam mala emeryture. Mam otwarte linie kredytowe na 25tys zl.

Wynaj�cie mieszkania nalezacego do o soby bedacej podopiecznym przez opiekuna.