Wynalazki z allegro

Data: 2009-05-26 11:04:29
Autor: ***EiNsTeIn***
Wynalazki z allegro
Witam
Od razu informuje, że nie jest to moja aukcja. Mam pytanko donośnie obudowy z tej aukcji, czy taki wynalazki wogóle sa coś warte??
http://allegro.pl/item639158313_centrum_multimedialne_2_5_z_pilotem_nowosc.html

Pozdrawiam

Data: 2009-05-26 12:31:44
Autor: RadoslawF
Wynalazki z allegro
Dnia 2009-05-26 11:04, Użytkownik ***EiNsTeIn*** napisał:
[...]

Skoro ktoś je produkuje to pewnie tak.

Jak dla mnie to projektant nie przemyślał do czego ma to służyć,
jeśli do noszenia to jest o 100zł za drogie.
Jeśli jako sprzęt stacjonarny do przechowywania filmów to
dlaczego obsługuje tylko dyski 2,5 zamiast tańszych 3,5 cala ?

Pozdrawiam

Data: 2009-05-26 13:52:20
Autor: Kot Prezydenta
Wynalazki z allegro

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvgg97$4sm$1node2.news.atman.pl...
[...]

Warto doczytać, to jest odtwarzacz a nie obudowa do przenoszenia i przechowywania danych.

Data: 2009-05-26 14:18:15
Autor: venioo
Wynalazki z allegro
Vituniu pisze:
[...]

W tym, ze odtwarzacz sluzy do _ODTWARZANIA_ a nie przechowywania filmow.
Rownie dobrze nie trzeba tam wkladac dysku, tylko karte SD, ktora jest malutka i miesci sie wszedzie.

venioo

Data: 2009-05-26 14:32:53
Autor: Vituniu
Wynalazki z allegro
W tym, ze odtwarzacz sluzy do _ODTWARZANIA_ a nie
przechowywania filmow.

I jako taki moze sobie byc spokojnie ciut wiekszy.

Rownie dobrze nie trzeba tam wkladac dysku, tylko karte SD,
ktora jest malutka i miesci sie wszedzie.

Nie wiem jak Ty, ale ja jednak nie kupije nowej karty SD za kazdym razem jak mi sie na niej miejsce skonczy. :P

Jaki widzisz sens w trzymaniu filmow z wakacji na plytach i przegrywaniu ich na SD za kazdym razem jak bede chcial je w tym cudzie odtworzyc??

pozdrawiam,
Vituniu.

Data: 2009-05-26 19:48:23
Autor: Kot Prezydenta
Wynalazki z allegro

Użytkownik "Vituniu" <vituniu@poczta.fm> napisał w wiadomości news:gvgm4k$nu4$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

ano w tym że kolega skupia się na możliwości przenoszenia danych a nie tym do czego to ma służyć, to tak jakbyś napisał że laptop jest do dupy bo dane można miec na plytach DVD a nie na dysku - mówimy o użadzeniu którego najwazniejsza cecha jest dekoder i zestaw przetworników C/A i słuzy do odtwarzania muzyki i filmów - więc twierdzenie że "do noszenia jest o 100 zł za drogie" i " ża jako sprzęt ... do przechowywania filmów" też be. to nie jest do przenoszenia i przechowywania !!! najwazniejsza cechą sa prztworniki, wzmacniacze i dekodery - one nie kosztują 0zł

Data: 2009-05-26 17:15:13
Autor: RadoslawF
Wynalazki z allegro
Dnia 2009-05-26 13:52, Użytkownik Kot Prezydenta napisał:

[...]

Sugerujesz że nie ma tam miejsca na zamontowanie HD ?
a filmy tylko z karty można odtworzyć ?

A na poważnie to opcja odtwarzania filmów z przenośnego
dysku za cenę podniesienia ceno o 100zł to pomyłka.
A na odtwarzacz i przechowalnie filmów stacjonarnie
przewidziano miejsce na niewłaściwy bo mały, wolny
i drogi dysk 2,5 cala.

Pozdrawiam

Data: 2009-05-26 17:28:39
Autor: marfi
Wynalazki z allegro
Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvh0so$6pe$1node2.news.atman.pl...
[...]

Podasz jakąś dużą, szybką i tanią alternatywę?

--
marfi

Data: 2009-05-26 17:47:03
Autor: RadoslawF
Wynalazki z allegro
Dnia 2009-05-26 17:28, Użytkownik marfi napisał:

[...]

A czego potrzebujesz ?
Bo jeśli obudowy na mały i przenośny dysk oraz czegoś
do odtwarzania filmów na TV to polecam tanią obudowę
na mały HD a do tego jakiś stacjonarny odtwarzacz
z wejściem USB (to sobie filmy z tego małego dysku
pooglądasz). :-)

Pozdrawiam

Data: 2009-05-26 19:44:26
Autor: Kot Prezydenta
Wynalazki z allegro

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvgppn$6bb$2node1.news.atman.pl...
[...]

to teraz zsumuj ceny tych użądzeń a potem zapakuj je w walizkę i przenoś jak chcesz

Data: 2009-05-26 20:36:12
Autor: RadoslawF
Wynalazki z allegro
Dnia 2009-05-26 19:44, Użytkownik Kot Prezydenta napisał:

[...]

A w jakim celu chcesz przenosić stacjonarny odtwarzacz ?
A może marfi napisał że chce przenośny a ja nie doczytałem ?
Zsumowana cena tych urządzeń to będzie całe 140-150zł.
I jako że są dwa to można dysk dać znajomemu coby nowe filmy
przegrał a w tym czasie obejrzeć coś na odtwarzaczu. :-)

Pozdrawiam

Data: 2009-05-26 20:13:42
Autor: marfi
Wynalazki z allegro
[...]

Zapomniałeś podać ceny i szybkości tej "dużej, szybkiej i taniej" alternatywy.

--
marfi

Data: 2009-05-26 17:25:38
Autor: Piter
Wynalazki z allegro

[...]

ile zapłaciłeś za swój zegarek/ telefon czy cokolwiek nosisz ze sobą ?

Data: 2009-05-27 08:47:04
Autor: hehehe
Wynalazki z allegro

Jeśli jako sprzęt stacjonarny do przechowywania filmów to
dlaczego obsługuje tylko dyski 2,5 zamiast tańszych 3,5 cala ?

Bo jest to wersja mini a nie maxi :-)

Data: 2009-05-26 16:01:36
Autor: tg
Wynalazki z allegro

"***EiNsTeIn***" <tajny@tajny.pl> wrote in message news:gvgbav$prr$1inews.gazeta.pl...
Od razu informuje, że nie jest to moja aukcja. Mam pytanko donośnie obudowy > z tej aukcji, czy taki wynalazki wogóle sa coś warte??

pewnie sa, ja bym tam jednak celowal bardziej w hdmi i usb host

http://allegro.pl/item643469485.html

Data: 2009-05-26 20:12:19
Autor: JwZw
Wynalazki z allegro
Użytkownik "***EiNsTeIn***" <tajny@tajny.pl> napisał w wiadomości news:gvgbav$prr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Warte jest dokładnie tyle ile ktoś jest w stanie za to zapłacić - pierwsza zasada marketingu.
A dlaczego jest warte tylko tyle, a może aż tyle?
No bo nie obsługuje MKV-ów.
Dziękuję za uwagę ;-)

Data: 2009-05-26 23:27:04
Autor: doom3
Wynalazki z allegro

Użytkownik "JwZw" <jwzw@interiaaa.pl> napisał w wiadomości news:gvhbkd$4i0$1atlantis.news.neostrada.pl...

Warte jest dokładnie tyle ile ktoś jest w stanie za to zapłacić - pierwsza zasada marketingu.
A dlaczego jest warte tylko tyle, a może aż tyle?
No bo nie obsługuje MKV-ów.
Dziękuję za uwagę ;-)

Jedyna sluszna maszynka w rozsadnych pieniadzach to w tej chwili WD HD TV (robi wszystko, nie mowiac juz ile bajerow daje alt. fw z linuchem)
Do tego podlaczamy sobie takiego 3,5" WD My Book 1TB i juz jest bardzo ciekawie :)

--
doom3

Data: 2009-05-27 10:30:29
Autor: Toper
Wynalazki z allegro
doom3 pisze:

[...]

a w tym WD nie ma jakichś nietypowych problemów:
- napisy tylko w specjalnym formacie?
- multimedia tylko po konwersji?
- itp zonki, które lubią wychodzić później...

Masz takie urządzenie? Możesz coś więcej o tym napisać?

Pozdrawiam
Toper

Data: 2009-05-27 13:00:04
Autor: doom3
Wynalazki z allegro

Użytkownik "Toper" <toperek@SPAM.interia.pl> napisał w wiadomości news:1243413030.10051fireenergis...

[...]

Mam takie urzadzenie i spisuje sie rewelacyjnie, zadnych konwersji.
Napisy wcina *.srt (dostapne na napisy.info i na napisy24 bez zadnego problemu, wybierasz sobie format w jakich sciagasz), polskie czcionki itp.
No i oczywiscie obsluguje format mkv w 1080p...

Polecam poczytac o tym na googlach, jest duzo materialow dostepnych... lub

http://pl.wiki.wdtv.org/doku.php

http://forum.wdtv.org/

--
doom3

Data: 2009-05-26 20:15:44
Autor: Kamikazee
Wynalazki z allegro
***EiNsTeIn*** pisze:
Od razu informuje, że nie jest to moja aukcja. Mam pytanko donośnie obudowy z tej aukcji, czy taki wynalazki wogóle sa coś warte??
http://allegro.pl/item639158313_centrum_multimedialne_2_5_z_pilotem_nowosc.html

Najlepiej dopytać się o szczegóły osób, które coś takiego zakupiły, bo często opis aukcji ma się nijak do rzeczywistości. Np. może czytać XviD ale jeśli dźwięk będzie o częstotliwości większej niż 44100 Hz to nie ruszy.

Wynalazki z allegro