Wynegocjowałem , nie podpisałem ....

Data: 2011-05-09 13:13:50
Autor: MH
Wynegocjowałem , nie podpisałem ....
... ale w końcu podpisałem ...  A co mi tam ..  Ważne , że brat będzie miał
pochodnię albo inny zapalnik w łapie..  Aaaa , i jeszcze Pani Joanna.. Ta od
KŻYŻA ..  WON z tym zapszałym narodem , co to głuchym jest na wycieki z turbin
narzędzia zbrodni..  Antonio to widział , a ten zapszany naród wmawiał , że to
kałuża wody po myciu latawca..  Sukinkoty , pół (jak kto hce morze być puł)
roku zbierali CHEL ...  Potem , zabrali KŻYŻA MJASTU !! Mało tego !!  Zamkli
bojska , uwzieli siem na demokratycznie wypowiadającą się SÓL NASZEJ ZIEMI..
TEJ ZIEMI !! I co ??  Tak bardzo się starałem , a ty teraz niechesz mnie ...
Dla Ciebie tak cierpiałem , powiedz mi dlaczego nie chcesz mnieeee ???

http://www.youtube.com/watch?v=cqbHnh7WNpU

2:47 - itd...

MH

--