Wynieść Lecha z Wawela!

Data: 2011-01-12 13:44:32
Autor: boukun
Wynieść Lecha z Wawela!
To szaleństwo, szaleńca tam pochować...

- Obecność w kabinie dyrektora protokołu dyplomatycznego MSZ Mariusza Kazany i dowódcy Sił Powietrznych gen. Andrzeja Błasika oraz przewidywana negatywna reakcja prezydenta Lecha Kaczyńskiego stanowiły presję na załogę Tu-154M, by lądować w Smoleńsku - powiedziała przewodnicząca MAK Tatiana Anodina przedstawiając końcowy raport ws. katastrofy. Anodina ujawniła także, że we krwi przełożonego pilotów wykryto 0,6 promila alkoholu etylowego.

boukun

Data: 2011-01-12 14:30:16
Autor: WW
Wynieść Lecha z Wawela!
W dniu 2011-01-12 13:44, boukun pisze:
[...]

Powiedziała głośno to, co wszyscy normalni ludzie myślą na temat tego wypadku.
Do tego tajemniczy telefon prezesa, po którym niezwłocznie rozpoczęto procedurę lądowania, a o którym to telefonie prezes nie wspomina żądając publicznego pokazania wszystkich okoliczności wypadku.

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-01-12 15:19:01
Autor: Neko
Wynieść Lecha z Wawela!
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał

[...]

Formuujesz karkolomne teorie pokroju sztucznej mgly i UFO.

Powinienes zaprzyjaznic sie z Macierewiczem. :)

Data: 2011-01-12 15:37:12
Autor: WW
Wynieść Lecha z Wawela!
W dniu 2011-01-12 15:19, Neko pisze:

Formuujesz karkolomne teorie pokroju sztucznej mgly i UFO.

Kłamiesz.
Telefon prezesa do brata jest faktem.
Rozpoczęcie procedury lądowania w 6 minut po rozmowie jest faktem.

Powinienes zaprzyjaznic sie z Macierewiczem. :)

Takie dno moralne nawet by mi przez myśl nie przeszło.

Data: 2011-01-12 15:39:27
Autor: Neko
Wynieść Lecha z Wawela!
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał

Kłamiesz.
Telefon prezesa do brata jest faktem.
Rozpoczęcie procedury lądowania w 6 minut po rozmowie jest faktem.

Gdzie znowu klamie? Czy ja neguje telefon?
Ale nigdzie nie wyczytalem, ze rozmowa dot. ladowania.

To sa wasze PO-spolitych spekulacje.

Takie dno moralne nawet by mi przez myśl nie przeszło.

Nie mow hop!

Data: 2011-01-12 16:36:03
Autor: WW
Wynieść Lecha z Wawela!
W dniu 2011-01-12 15:39, Neko pisze:

Ale nigdzie nie wyczytalem, ze rozmowa dot. ladowania.

Dlatego nie ma tego w moim poście. Ja tylko pozwoliłem sobie na uwagę, że skoro prezes chce jawności, to może by dał przykład i ujawnił treść rozmowy.
Domniemania są usprawiedliwione, bo bezpośrednio po tym telefonie rozpoczęto lądowanie. Stała praktyka konsultacji każdego kroku prezydenta ze swoim bratem jest udowodniona ponad wszelka wątpliwość - patrz rozmowy prezydenta RP w Brukseli.
Dlatego w pełni usprawiedliwione jest przejęcie założenia, że prezydent rozmawiał o lądowaniu lub nie i możliwszych tego konsekwencjach a nie o zdrowiu mamusi.

Data: 2011-01-12 16:40:40
Autor: Neko
Wynieść Lecha z Wawela!
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał

Dlatego w pełni usprawiedliwione jest przejęcie założenia, że prezydent rozmawiał o lądowaniu lub nie i możliwszych tego konsekwencjach a nie o zdrowiu mamusi.

Jesli rozmawial o ladowaniu to chcialbym uslyszec co mowili.

Jesli zas rozmawiali o zdrowiu mamy to nie interesuje mnie to.

Kaczynski twierdzi, ze rozmawiali o zdrowiu.

Jak udowodnic, ze nie rozmawiali o zdrowiu?

Data: 2011-01-12 18:34:48
Autor: Xan
Wynieść Lecha z Wawela!
W dniu 12.01.2011 16:40, Neko pisze:
[...]

a jak udowodnic ze gadali o zdrowiu ? wierzyć mu na słowo ?

Data: 2011-01-12 18:24:13
Autor: raff
Wynieść Lecha z Wawela!
[...]

Tak, tak, po ktorym to "niezwlocznie".

Wy lewacy to chyba wszyscy macie czapkę za ciasną ?

R.

Data: 2011-01-12 18:48:53
Autor: u2
Wynieść Lecha z Wawela!
W dniu 2011-01-12 18:24, raff pisze:
Wy lewacy to chyba wszyscy macie czapkę za ciasną ?

Lenin, z tego powodu, miał mózg o wadze zaledwie 1360 g :)

Wynieść Lecha z Wawela!