Data: 2011-02-22 22:09:08 | |
Autor: wiLQ | |
Wyniki MVP, a lokalny rynek medialny... | |
Chętnie zobaczyłbym badanie testujące hipotezę, że wyniki MVP (ale Dane o wielkosci lokalnego rynku medialnego stad: http://tvbythenumbers.zap2it.com/2008/09/10/nielsen-local-television-market-universe-estimates/5037 Wyniki glosowania od Patrycji od 1996 i mi wyszlo: Dla calosci [245]: 0,119 uwzgledniajac tylko tych z 10+ punktami na koncie [141]: 0,0469 uwzgledniajac tylko tych ze 100+ punktami na koncie [79]: 0,07737 Garnett, LeBron, Duncan, Malone i Nash wielokrotnie "paskudza". A ogolem jak dla mnie rozczarowanie, zwlaszcza, ze przy okazji przeciez wychodzi powiazanie wiekszy rynek => wiecej kasy dla graczy => wiecej wygranych => wiecej glosow dla "winnerow". IMHO teza raczej powinna brzmiec "czy liczba artykulow pt jak to dany gracz jest MVP koreluje z DMA" ;-) Druga hipoteza: gracze ze wschodniego wybrzeża mają lepiej. Wrecz przeciwnie, czesciej glosy ida na zachod [60%/40% chociaz to pewnie odzwierciedla drobiazg, ze druzyny na zachodzie byly lepsze]. -- pzdr wiLQ |
|
Data: 2011-02-22 22:27:58 | |
Autor: Tomasz Radko | |
Wyniki MVP, a lokalny rynek medialny... | |
W dniu 2011-02-22 22:09, wiLQ pisze:
W obu przypadkach dobrze byłoby kontrolować klasę graczy - najlepiej PERem. |
|
Data: 2011-02-23 02:08:31 | |
Autor: Leszczur | |
Wyniki MVP, a lokalny rynek medialny... | |
On 22 Lut, 22:09, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> Ch tnie zobaczy bym badanie testuj ce hipotez , e wyniki MVP (ale Czyli co - w pierwszej kolejności nalezy przenieść Hornets do Seattle lub Tampa Bay (dwa największe rynki medialne bez druzyny). Potem Grizzlies i Thunder (o ironio losu!) do St. Louis i Pittsburgha. W daleszej kolejności zabieramy Spurs z texasu, Jazz (bez Sloana to i tak nie to samo) i Bucks? Wyniki glosowania od Patrycji od 1996 i mi wyszlo: 245 czego? Zawodników otrzymujących głosy (pomijając powtórzenia)? Czy zawodnicy są równocenni w sensie wartości głosów? Czy +100 głosów ma tutaj taką samą wartość jak 10? Czy jednak liczyła się suma głosów i w zeszłym roku LeBron "ważył" circa 10x tyle co Wade? uwzgledniajac tylko tych z 10+ punktami na koncie [141]: 0,0469 Chwileczkę. Być może czegoś nie rozumiem, ale jeżeli badałeś współczynnik korealcji wielkości rynku medialnego oraz dystrybucji głosów to powyższe wyniki pokazują, że takiej korelacji praktycznie nie ma, czyli "pismaki" kierują się czymś innym niż nazwiskami z wielkich miast. A ogolem jak dla mnie rozczarowanie, zwlaszcza, ze przy okazji przeciez Jak moze to wychodzić skoro korelacji (chyba) nie udało się pokazać? Poza tym być może istnieje korelacja wielkości rynku medialnego oraz sukcesów drużyny? Wówczas efekty głosowania na MVP będac pochodną sukcesów klubowych (co jest faktem), czyli nie do końca wynikają z braku obiektywizmu pismaków, a raczej są pochodna nierównej dystrybucji środków w NBA. IMHO teza raczej powinna brzmiec "czy liczba artykulow pt jak to dany DMA? Direct Memory Access? ;-) Pyatnie zatem brzmi - czy artykuły pismaków maja wpływ na innych pismaków posiadających prawo głosu w wyborze MVP. Pozdro L'e-szczur |
|
Data: 2011-02-23 16:37:02 | |
Autor: wiLQ | |
Wyniki MVP, a lokalny rynek medialny... | |
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:
> Dane o wielkosci lokalnego rynku medialnego stad:http://tvbythenumbers.zap2it.com/2008/09/10/nielsen-local-television-... Raczej Seattle, Floryda ma juz chyba komplet ;-) Potem Grizzlies i Thunder (o ironio losu!) do St. Louis i Pittsburgha. Bez hali do kosza? To brzmi jak wazny czynnik ;-) > Wyniki glosowania od Patrycji od 1996 i mi wyszlo: Zawodnikow w probce... i co masz na mysli z powtorzeniami? Gracz mialby byc tylko raz na liscie pomimo iz w roznych sezonach dostawal glosy na MVP? Czy zawodnicy są równocenni w sensie wartości głosów? Czy +100 głosów ma Tych pytan nie bardzo rozumiem, slyszales o wynikach glosowania na MVP, prawda? To nie jest moj wynalazek ;-) > Garnett, LeBron, Duncan, Malone i Nash wielokrotnie "paskudza". Yup, ot podalem glowne przyklady nagrodzonych z "malych" miast. > A ogolem jak dla mnie rozczarowanie, zwlaszcza, ze przy okazji przeciez To nie wychodzi, to moja uwaga... Poza tym być może istnieje korelacja wielkości rynku medialnego oraz ... i tak jakby ja powtorzyles ;-) > IMHO teza raczej powinna brzmiec "czy liczba artykulow pt jak to dany Designated Market Area Pyatnie zatem brzmi - czy artykuły pismaków maja wpływ na innych Tylko jak to sprawdzic ;-) -- pzdr wiLQ |
|