Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.sport.koszykowka   »   Wyniki MVP, a lokalny rynek medialny...

Wyniki MVP, a lokalny rynek medialny...

Data: 2011-02-22 22:27:58
Autor: Tomasz Radko
Wyniki MVP, a lokalny rynek medialny...
W dniu 2011-02-22 22:09, wiLQ pisze:


Chętnie zobaczyłbym badanie testujące hipotezę, że wyniki MVP (ale
całość głosowania, nie tylko zwycięzcy) korelują z wielkością lokalnego
rynku medialnego, na którym gra kandydat.

Dane o wielkosci lokalnego rynku medialnego stad:
http://tvbythenumbers.zap2it.com/2008/09/10/nielsen-local-television-market-universe-estimates/5037

Wyniki glosowania od Patrycji od 1996 i mi wyszlo:

Dla calosci [245]: 0,119
uwzgledniajac tylko tych z 10+ punktami na koncie [141]: 0,0469
uwzgledniajac tylko tych ze 100+ punktami na koncie [79]: 0,07737

Garnett, LeBron, Duncan, Malone i Nash wielokrotnie "paskudza".

A ogolem jak dla mnie rozczarowanie, zwlaszcza, ze przy okazji przeciez
wychodzi powiazanie wiekszy rynek => wiecej kasy dla graczy => wiecej
wygranych => wiecej glosow dla "winnerow".

IMHO teza raczej powinna brzmiec "czy liczba artykulow pt jak to dany
gracz jest MVP koreluje z DMA" ;-)

Druga hipoteza: gracze ze wschodniego wybrzeża mają lepiej.

Wrecz przeciwnie, czesciej glosy ida na zachod [60%/40% chociaz to
pewnie odzwierciedla drobiazg, ze druzyny na zachodzie byly lepsze].

W obu przypadkach dobrze byłoby kontrolować klasę graczy - najlepiej PERem.

Wyniki MVP, a lokalny rynek medialny...

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona