[FB2] Wyniki draftu

Data: 2012-10-19 20:38:44
Autor: wiLQ
[FB2] Wyniki draftu
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

I tak wiem, ze juz nikt tego nie czyta, ale wiLQ wnioskowal, wiec co mi tam - wrzucam wyniki draftu fb2.

Czytaja, czytaja, przeciez liga sie tu zorganizowala, wiec przynajmniej
GMowie moga pokomentowac ;-)

Sam to zrobie blizej draftu fb1 kiedy bede lepiej przygotowany.
 --
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2012-10-20 11:21:06
Autor: Gerard
[FB2] Wyniki draftu
W dniu 2012-10-19 21:38, wiLQ pisze:

Sam to zrobie blizej draftu fb1 kiedy bede lepiej przygotowany.

Pamiętaj wszakże by zdążyć przed draftem!

pozdr

Data: 2012-10-21 14:26:39
Autor: wiLQ
[FB2] Wyniki draftu
Gerard napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

W dniu 2012-10-19 21:38, wiLQ pisze:

> Sam to zrobie blizej draftu fb1 kiedy bede lepiej przygotowany.

Pamiętaj wszakże by zdążyć przed draftem!

Dzieki za rade, gdyby nie Ty moglbym zapomniec ;-)

Draft keepera zaliczony, wiec teraz mozna sie skupic na tym w FB1.
I w tym sezonie bede zwracal baczniejsza uwage na Twoje licytacje!
Cos za dobrze Ci poszlo w zeszlym sezonie ;-)

Data: 2012-10-21 21:06:07
Autor: Gerard
[FB2] Wyniki draftu
W dniu 2012-10-21 15:26, wiLQ pisze:

[...]

Nie wiem czy się dobrze zrozumieliśmy. Nie chodziło mi o to byś się zdążył przygotować do draftu, ale żebyś zdążył przed draftem skomentować wybory w FB2 :-)

I w tym sezonie bede zwracal baczniejsza uwage na Twoje licytacje!
Cos za dobrze Ci poszlo w zeszlym sezonie ;-)

Proszę Cię uprzejmie młodzieńcze, patrz i ucz się!

pozdr

Data: 2012-10-29 19:32:29
Autor: wiLQ
[FB2] Wyniki draftu
Gerard napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> I w tym sezonie bede zwracal baczniejsza uwage na Twoje licytacje!
> Cos za dobrze Ci poszlo w zeszlym sezonie ;-)

Proszę Cię uprzejmie młodzieńcze, patrz i ucz się!

Tos mi pokazal... jak sie zbiera PG ;-)
Jestem naprawde wdzieczny za ta lekcje! ;-)