Wyniki draftu 2009 i krotki komentarz

Data: 2009-06-26 14:14:53
Autor: wiLQ
Wyniki draftu 2009 i krotki komentarz

Pierwsza runda wygladala nastepujaco:

#1. Clippers - Griffin
#2. Grizzlies - Thabeet

Marc Gasol moze grac jako PF? #3. Thunder - Harden
#4. Kings - Tyreke Evans
#5. Timberwolves - Ricky Rubio

Hmmmm, pewniak na Top3 skonczyl z piatka? Taaaa... I sprawa buy-outu sie
jakby mocno skomplikowala... Swoja droga, za pare lat ktorys z trzech
w/w GMow bedzie wygladal albo bardzo madrze albo jak bardzo zle...

#6. Timberwolves - Jonny Flynn

... mniej wiecej w takim stopniu jak GM Wolves. Dwoch PG obok siebie do
tej samej druzyny? Wow, nie ma to jak wydraftowac zawodnika i oglosic mu
chwile pozniej "sadzimy, ze uciekniesz od nas do Europy", co?
 #7. Warriors - Stephen Curry

Czy to mozliwe, ze Warriors wydraftowali go tylko na zlosc Knicks? ;-)
I jesli klepna ten omawiany trejd za Amare to uznam ich za szalencow.

#8. Knicks - Jordan Hill

To mi wyglada na klasyczny wybor z cyklu "AAAA!!!! Zawodnikow, ktorych
chcielismy juz nie ma, wiec um, rzucmy moneta co teraz?" ;-)
Przeciez on ni grzyba nie pasuje do tego co probuja robic Knicks...

#9. Raptors - Demar DeRozan
#10. Bucks - Brandon Jennings

Podsumowanie brzmi: wyprawa do Europy byla sukcesem?

#11. Nets - Terrence Williams
#12. Bobcats - Gerald Henderson

IMHO te komentarze odnosnie Duke-North Carolina sa absurdalne...

#13. Pacers - Tyler Hansbrough
#14. Suns - Earl Clark
#15. Pistons - Austin Daye
#16. Bulls - James Johnson
#17. 76ers - Jrue Holiday
#18. Timberwolves (do Denver) - Ty Lawson

Nie wiem w jaki sposob wyszlo Sixers, ze lepiej zgarnac Holidaya niz
Lawsona... Nie przydalby im sie sprawdzony backup na PG, a moze i
starter gdy zamierzaja walczyc tylko zgarneli "work in progress"? Ech.

#19. Hawks - Jeff Teague

Tu z kolei podobal mi sie zart odnosnie PG z Wake Forest...
Swoja droga, to znak, ze Bibby odchodzi?

#20. Jazz - Eric Maynor
#21. Hornets - Darren Collison
#22. Blazers - Víctor Claver
#23. Kings - Omri Casspi
#24. Mavs (do OKC) - BJ Mullens
#25. Thunder (do Mavs) - Rodrigue Beaubois

Um, o co w tym trejdzie chodzilo?! O to by Mavs oszczedzili ~50k$/y?

#26. Bulls - Taj Gibson
#27. Grizzlies - DeMarre Carroll
#28. Timberwolves - Wayne Ellington
#29. Lakers (do Knicks) Toney Douglas
#30. Cavaliers - Christian Eyenga

Wybrane z drugiej rundy:
#32. Nuggets (do Rockets) - Sergio Llull
#37. Spurs - DeJuan Blair

Co prawda nie mam bladego pojecia kim jest Llull i zart, ze Blair moze
nie miec ACLow byl mocny, ale wydaje mi sie to troche dziwne.
Czyz Rockets nie szczyca sie stosowaniem cyferkologii? A Blair pod tym
wzgledem wypadal swietnie... Zobaczymy czy wyjdzie z tego Boozer 2.0.

#44. Pistons (do Rockets) - Chase Budinger

Ale obsuwa. Zarowno rok jak i dwa lata temu byl typowany na wysoka loterie... --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-26 15:14:53
Autor: Gerard

#1. Clippers - Griffin
#2. Grizzlies - Thabeet

Marc Gasol moze grac jako PF?

Może. Pozostaje kwestia oczekiwań :-)

#3. Thunder - Harden
#4. Kings - Tyreke Evans

Mam wrażenie że Kings dali ciała. Rubio chciał grać w Sactos i pasowałby
bardziej niż Evans.

#8. Knicks - Jordan Hill

To mi wyglada na klasyczny wybor z cyklu "AAAA!!!! Zawodnikow, ktorych
chcielismy juz nie ma, wiec um, rzucmy moneta co teraz?" ;-)
Przeciez on ni grzyba nie pasuje do tego co probuja robic Knicks...

Podobno chcieli Currego lub Hilla. Wysokich im przecież potrzeba.

pozdr

Data: 2009-06-26 15:27:44
Autor: wiLQ
Gerard napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> #3. Thunder - Harden
> #4. Kings - Tyreke Evans

Mam wrażenie że Kings dali ciała. Rubio chciał grać w Sactos i pasowałby
bardziej niż Evans.

Co gorsza, wyglada na to, ze przekonaly ich... workouty.

> [...]
> Przeciez on ni grzyba nie pasuje do tego co probuja robic Knicks...

Podobno chcieli Currego lub Hilla. Wysokich im przecież potrzeba.

Ale nie zielonych wysokich, ktorzy do tego nie potrafia rzucac.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-26 15:43:28
Autor: Gerard
wiLQ wrote:
#8. Knicks - Jordan Hill

[...]

Z draftu z założenia masz zielonych, a potrafiących rzucać? Po co?
Od zdobywania pktów przecież mają ludzi.

pozdr

Data: 2009-06-26 16:10:33
Autor: wiLQ
Wyniki draftu 2009 i krotki komentarz

> Ale nie zielonych wysokich, ktorzy do tego nie potrafia rzucac.

Z draftu z założenia masz zielonych,

Ale jedni sa bardziej zieloni od drugich.
a potrafiących rzucać? Po co?
Od zdobywania pktów przecież mają ludzi.

Po to, ze takimi wlasnie graczami grywa D'Antoni.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-26 17:04:58
Autor: Gerard
wiLQ wrote:
[...]

Grywał. Teraz Knicks są zainteresowani np. Gortatem.

pozdr

Data: 2009-06-27 13:59:08
Autor: wiLQ
Wyniki draftu 2009 i krotki komentarz

> Po to, ze takimi wlasnie graczami grywa D'Antoni.

Grywał. Teraz Knicks są zainteresowani np. Gortatem.

Sa? A nie media z Nowego Jorku sa zainteresowane Gortatem?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-26 17:23:31
Autor: Szczepan Radzki

#1. Clippers - Griffin
#2. Grizzlies - Thabeet

Marc Gasol moze grac jako PF?

Może. Pozostaje kwestia oczekiwań :-)

Nie wydaje mi się. Gasol ma strzał z 3-4 metra, ale to typowy środkowy.

Szczepan Radzki

Wyniki draftu 2009 i krotki komentarz