Wyniki draftu FB3

Data: 2009-10-23 00:16:47
Autor: Jacenty
Wyniki draftu FB3
Jesli kogos zainteresuje jak wybieralismy :) Mozemy sie zatem pobawic
w przedsezonowe typowanie lidera

Round 1
1. Chris Paul Sroki z Dren...
2. Dwyane Wade Golden State...
3. LeBron James 213
4. Kobe Bryant Niwa
5. Kevin Durant Audioslave
6. Danny Granger Trzeszczace ...
7. Dwight Howard Domonia
8. Kevin Garnett yoyoma
9. Dirk Nowitzki los pistoletos
10. Brandon Roy Polish Star
11. Chris Bosh Red Dragons
12. Amar'e Stoudemire Sharks Rybnik

Round 2
1. Deron Williams Sharks Rybnik
2. Chauncey Billups Red Dragons
3. Paul Pierce Polish Star
4. Pau Gasol los pistoletos
5. Carmelo Anthony yoyoma
6. Al Jefferson Domonia
7. Devin Harris Trzeszczace ...
8. Steve Nash Audioslave
9. Caron Butler Niwa
10. Tim Duncan 213
11. Andre Iguodala Golden State...
12. Brook Lopez Sroki z Dren...

Round 3
1. Antawn Jamison Sroki z Dren...
2. Gilbert Arenas Golden State...
3. Joe Johnson 213
4. Jose Calderon Niwa
5. Andrew Bynum Audioslave
6. David Lee Trzeszczace ...
7. Jason Kidd Domonia
8. Rajon Rondo yoyoma
9. Gerald Wallace los pistoletos
10. David West Polish Star
11. Vince Carter Red Dragons
12. Shawn Marion Sharks Rybnik

1. Carlos Boozer Sharks Rybnik
2. LaMarcus Aldridge Red Dragons
3. Derrick Rose Polish Star
4. Kevin Martin los pistoletos
5. Luis Scola yoyoma
6. Josh Smith Domonia
7. Troy Murphy Trzeszczace ...
8. Nene Hilario Audioslave
9. Rashard Lewis Niwa
10. Ray Allen 213
11. Baron Davis Golden State...
12. Stephen Jackson Sroki z Dren...

Round 5
1. Rudy Gay Sroki z Dren...
2. Al Horford Golden State...
3. Emeka Okafor 213
4. Elton Brand Niwa
5. Tony Parker Audioslave
6. Monta Ellis Trzeszczace ...
7. Manu Ginobili Domonia
8. Shane Battier yoyoma
9. Jason Richardson los pistoletos
10. Marcus Camby Polish Star
11. Michael Redd Red Dragons
12. Hedo Turkoglu Sharks Rybnik

Round 6
1. Jameer Nelson Sharks Rybnik
2. Andrea Bargnani Red Dragons
3. Ron Artest Polish Star
4. Andris Biedrins los pistoletos
5. O.J. Mayo yoyoma
6. Charlie Villanueva Domonia
7. Russell Westbrook Trzeszczace ...
8. John Salmons Audioslave
9. Mehmet Okur Niwa
10. Richard Jefferson 213
11. Zach Randolph Golden State...
12. Jeff Green Sroki z Dren...

Round 7
1. Ben Gordon Sroki z Dren...
2. Blake Griffin Golden State...
3. Andre Miller 213
4. Mo Williams Niwa
5. Anthony Randolph Audioslave
6. Al Harrington Trzeszczace ...
7. Mike Bibby Domonia
8. Greg Oden yoyoma
9. Leandro Barbosa los pistoletos
10. J.R. Smith Polish Star
11. Paul Millsap Red Dragons
12. Chris Kaman Sharks Rybnik

Round 8
1. Eric Gordon Sharks Rybnik
2. Tyrus Thomas Red Dragons
3. Samuel Dalembert Polish Star
4. Rasheed Wallace los pistoletos
5. James Posey yoyoma
6. Josh Howard Domonia
7. Jason Terry Trzeszczace ...
8. Kevin Love Audioslave
9. Lamar Odom Niwa
10. Shaquille O'Neal 213
11. Jamal Crawford Golden State...
12. Spencer Hawes Sroki z Dren...

Round 9
1. Andrew Bogut Sroki z Dren...
2. Wilson Chandler Golden State...
3. Allen Iverson 213
4. Boris Diaw Niwa
5. Michael Beasley Audioslave
6. Trevor Ariza Trzeszczace ...
7. Brad Miller Domonia
8. Andrei Kirilenko yoyoma
9. Mike Conley los pistoletos
10. Mario Chalmers Polish Star
11. Luol Deng Red Dragons
12. Joakim Noah Sharks Rybnik

Round 10
1. Nate Robinson Sharks Rybnik
2. Jonny Flynn Red Dragons
3. DeJuan Blair Polish Star
4. Marvin Williams los pistoletos
5. Tyson Chandler yoyoma
6. Raymond Felton Domonia
7. Jason Thompson Trzeszczace ...
8. Aaron Brooks Audioslave
9. Thaddeus Young Niwa
10. Courtney Lee 213
11. Roy Hibbert Golden State...
12. Francisco Garcia Sroki z Dren...

Round 11
1. Tyreke Evans Sroki z Dren...
2. Stephen Curry Golden State...
3. Tayshaun Prince 213
4. Richard Hamilton Niwa
5. Tracy McGrady Audioslave
6. T.J. Ford Trzeszczace ...
7. Anthony Morrow Domonia
8. Ramon Sessions yoyoma
9. Mike Miller los pistoletos
10. Ronnie Brewer Polish Star
11. Marc Gasol Red Dragons
12. Danilo Gallinari Sharks Rybnik

Round 12
1. Marcin Gortat Sharks Rybnik
2. DeMar DeRozan Red Dragons
3. Jermaine O'Neal Polish Star
4. Peja Stojakovic los pistoletos
5. Al Thornton yoyoma
6. James Harden Domonia
7. Rodney Stuckey Trzeszczace ...
8. Kenyon Martin Audioslave
9. Corey Maggette Niwa
10. Ryan Gomes 213
11. Antonio McDyess Golden State...
12. Channing Frye Sroki z Dren...

Round 13
1. Brandon Jennings Sroki z Dren...
2. Hakim Warrick Golden State...
3. Rudy Fernandez 213
4. Larry Hughes Niwa
5. Andray Blatche Audioslave
6. Udonis Haslem Trzeszczace ...
7. Brendan Haywood Domonia
8. Rafer Alston yoyoma
9. Chris Andersen los pistoletos
10. Brandon Bass Polish Star
11. Randy Foye Red Dragons
12. Grant Hill Sharks Rybnik

Data: 2009-10-23 00:53:54
Autor: Leszczur
Wyniki draftu FB3
On 23 Paź, 09:16, Jacenty <j.ras...@wp.pl> wrote:
[...]

Widze, ze juz na poczatku bylo sporo emocji :-)

3.      LeBron James    213
4.      Kobe Bryant     Niwa
5.      Kevin Durant    Audioslave
6.      Danny Granger   Trzeszczace ...
7.      Dwight Howard   Domonia

To mozna chyba zaliczyc jako niespodzianke. DHow z 7?

[...]
[...]

Kolejna obsuwka. Ale skrzypiący achilles moze wystraszyć.

[...]

Odwazny ruch. Bardzo odważny.

Round 10
11.     Roy Hibbert     Golden State...
12.     Francisco Garcia        Sroki z Dren...

Garcia jest połamany. Za wcześnie na taki pick.

[...]

Jezeli Nelson da mu pograc tak jak w preseason to może być steal
draftu.

Poważnie???

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-23 09:50:30
Autor: kempes
Wyniki draftu FB3
On 23 Paź, 09:53, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]

> 10.     Ronnie Brewer   Polish Star
> 11.     Marc Gasol      Red Dragons
> 12.     Danilo Gallinari        Sharks Rybnik

Wiem, że Garcia jest kontuzjowany, to nie był zamierzony pick, miałem
dwa picki pod rząd, wybrałem Evansa a Franek to w wyniku przypadku,
którego nie umiem wytłumaczyć:P

Data: 2009-10-23 14:33:11
Autor: Gerard
Wyniki draftu FB3
Leszczur wrote:
[...]

Mam wrażenie, że w tym sezonie Howard nie będzie takim wymiataczem jak wszyscy przewidują.
Dużo blowoutów plus presja na więcej minut dla Gortata może spowodować, że będzie gał mniej.

[...]

IMO Tyreke ma szanse być stealem.
U Was zdaje się w ogóle nie wydraftowany.

pozdr

Data: 2009-10-23 06:48:04
Autor: Leszczur
Wyniki draftu FB3
On 23 Paź, 14:33, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

wszyscy przewidują.
Dużo blowoutów plus presja na więcej minut dla Gortata może spowodować, że

W zeszlym roku 35% wygranich Magic to byly blowouty. Więcej mieli
tylko Cavs - 36% (dla porownania Lakers - 21%)
Myslisz, ze w tym roku Orlandos będą jeszcze bardziej dominować? Jakos
trudno mi w to uwierzyć.
Poza tym presja na minuty Gortata ma ograniczyc minuty Dwighta???
Dobre, naprawde dobre :-)
Facet jest jak maszyna - zdrowy, bez problemow z kondycją. Nie ma
najmniejszego powodu, zeby ograniczac mu minuty.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-23 17:19:10
Autor: Gerard
Wyniki draftu FB3
Leszczur wrote:
[...]

Dlaczego?
Wiem, że z preseason nie powinno się wyciągać daleko idących wniosków, ale na razie robią wrażenie.

Poza tym presja na minuty Gortata ma ograniczyc minuty Dwighta???
Dobre, naprawde dobre :-)
Facet jest jak maszyna - zdrowy, bez problemow z kondycją. Nie ma
najmniejszego powodu, zeby ograniczac mu minuty.

W zeszłym roku Howard sporo grał nawet w końcówkach blowoutów [z czego byłem równie zadowolony jak i zdziwiony], w tym, mając na ławce centra za 30 mln, nie widze sensu by tak grać. Zdrowie nawet końskie, może sie zwichnąć w najmniej odpowiednim momencie, np. w PO.

pozdr

Data: 2009-10-23 09:21:17
Autor: Leszczur
Wyniki draftu FB3
On 23 Paź, 17:19, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
Leszczur wrote:

> [...]

Dlaczego?
Wiem, że z preseason nie powinno się wyciągać daleko idących wniosków, ale

Faktycznie. Cavs maja bilans 4-4, Knicks 5-2 - jakie wnioski
wyciagniemy z tego? ;-)
Magic beda grali swoje, ale jakos nie wydaje mi sie, zeby kalkulowali
juz w pierwszej polowie sezonu.

> [...]

nie widze sensu by tak grać. Zdrowie nawet końskie, może sie zwichnąć w
najmniej odpowiednim momencie, np. w PO.

Mlody jest. Nie ma historii kontuzji. Mozna nim zaorać Sahare. Mysle,
ze nie ma sie czego obawiac.
A czynie to tym chetniej, ze sam go mam w FB1 :-) ***

Pozdro

L'e-szczur

*** Za to wierze w to ze Hornets beda oszczedzali Chrisa Paula. Tu
jestem za! Ale on nie jest supermanem ;-)

Data: 2009-10-23 14:48:16
Autor: Rasheed
Wyniki draftu FB3
"Gerard" <gerard24@poczta.onet.pl> wrote in message news:hbs7qa$32p$1news.onet.pl...
Leszczur wrote:
On 23 Paź, 09:16, Jacenty <j.ras...@wp.pl> wrote:
Round 11
1. Tyreke Evans Sroki z Dren...

IMO Tyreke ma szanse być stealem.
U Was zdaje się w ogóle nie wydraftowany.

U Was przy 12 osobowej lidze poszedl w 11 rundzie z numerem 121. My w sumie wybieralismy 130 i kazdy w ostatniej rundzie liczyl na inne steale.

Rasheed

Data: 2009-10-23 14:52:18
Autor: Gerard
Wyniki draftu FB3
Leszczur wrote:
[...]

Ja bym go szibko łykał z waiverów ;-]

pozdr

Data: 2009-10-23 15:53:31
Autor: wiLQ
Wyniki draftu FB3
Gerard napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> U Was przy 12 osobowej lidze poszedl w 11 rundzie z numerem 121. My w
> sumie wybieralismy 130 i kazdy w ostatniej rundzie liczyl na inne
> steale.

Ja bym go szibko łykał z waiverów ;-]

Bo sie za bardzo nagrzales na leszcza ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-23 16:02:36
Autor: Rasheed
Wyniki draftu FB3
"wiLQ" <NIE@spam.com> wrote in message news:hbsc6g$brh$1node1.news.atman.pl...

> [...]
> steale.

Ja bym go szibko łykał z waiverów ;-]

Bo sie za bardzo nagrzales na leszcza ;-)

Mnie przekonal, wlasnie go wzialem i 3 ruchy na waivers przed rozpoczeciem sezonu zrobione :)

Rasheed

Data: 2009-10-23 15:52:52
Autor: wiLQ
Wyniki draftu FB3

> [...]

Dużo blowoutów plus presja na więcej minut dla Gortata może spowodować, że będzie gał mniej.

Prawda, ale caly czas mozna miec nadzieje, ze sie poprawi per-minute.
No i dotychczasowe zelazne zdrowie u C powinno dzialac na jego korzysc.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-23 14:17:46
Autor: Rasheed
Wyniki draftu FB3
"Jacenty" <j.raszka@wp.pl> wrote in message news:596522de-fa32-47e6-89fc-dcf6201a2086l31g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

Dla mnie to jest steal draftu!!! :)

Rasheed

Data: 2009-10-23 15:50:22
Autor: wiLQ
Wyniki draftu FB3
Jacenty napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Jesli kogos zainteresuje jak wybieralismy :) Mozemy sie zatem pobawic
w przedsezonowe typowanie lidera

Do tego trzeba bylo podac sklady druzyn ;-)

BTW, ustawienia macie takie same jak w FB1/FB2? Bo niektore picki
sugeruja cos innego, Billups z #14? Battier w 6 rundzie? Posey w 8? ;-)

Round 1
1.     Chris Paul      Sroki z Dren...
2.     Dwyane Wade     Golden State...
3.     LeBron James    213

To rzeczywiscie wyglada groznie, ale z drugiej strony czy przyjscie
Shaqa nie moze troche spaskudzic statsow Bronka?

Round 3
6.     David Lee       Trzeszczace ...
7.     Jason Kidd      Domonia

Caly czas pytam o ustawienia ;-)

Round 5
7.     Manu Ginobili   Domonia

A mnie wysmiali w 8 rundzie ;-)

Round 7
1.     Ben Gordon      Sroki z Dren...
2.     Blake Griffin   Golden State...
5.     Anthony Randolph        Audioslave

Wreszcie jakas liga, ktora nie dala sie opanowac Randolphomani ;-)
Rookomani tez ;-)

Round 10
1.     Nate Robinson   Sharks Rybnik
2.     Jonny Flynn     Red Dragons
3.     DeJuan Blair    Polish Star

No dobra, moze z ta rookomania przesadzilem ;-)

Round 13
10.    Brandon Bass    Polish Star
12.    Grant Hill      Sharks Rybnik

Zaprawde powiadam Wam, to beda steale ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-23 17:23:42
Autor: Gerard
Wyniki draftu FB3
wiLQ wrote:
[...]

;-)

Takie same jak u Was.

Round 3
6.     David Lee       Trzeszczace ...
7.     Jason Kidd      Domonia

Caly czas pytam o ustawienia ;-)

Co Ci sie nie podoba z Lee w 3 rundzie?! ;-]

[...]

Po prostu późniejszy draft, a ostatnio nieciekawe wieści o nim dochodzą.

Round 13
10.    Brandon Bass    Polish Star
12.    Grant Hill      Sharks Rybnik

Zaprawde powiadam Wam, to beda steale ;-)

Nie dziwie się, że Sławek was ogrywa jak chce ;-p

pozdr

Data: 2009-10-23 17:50:03
Autor: wiLQ
Wyniki draftu FB3

> Caly czas pytam o ustawienia ;-)

Co Ci sie nie podoba z Lee w 3 rundzie?! ;-]

Wrecz przeciwnie, w takim miejscu bardzo mi sie podoba.

> Zaprawde powiadam Wam, to beda steale ;-)

Nie dziwie się, że Sławek was ogrywa jak chce ;-p

Awansuj do FB1, a bedziesz mogl robic to samo ;-P

--
pzdr
wiLQ

Wyniki draftu FB3