Wyniki draftu FB3

Data: 2009-10-23 00:53:54
Autor: Leszczur
Wyniki draftu FB3
On 23 Paź, 09:16, Jacenty <j.ras...@wp.pl> wrote:
Jesli kogos zainteresuje jak wybieralismy :) Mozemy sie zatem pobawic
w przedsezonowe typowanie lidera

Round 1
1.      Chris Paul      Sroki z Dren...
2.      Dwyane Wade     Golden State...

Widze, ze juz na poczatku bylo sporo emocji :-)

3.      LeBron James    213
4.      Kobe Bryant     Niwa
5.      Kevin Durant    Audioslave
6.      Danny Granger   Trzeszczace ...
7.      Dwight Howard   Domonia

To mozna chyba zaliczyc jako niespodzianke. DHow z 7?

[...]
Round 2
1.      Deron Williams  Sharks Rybnik
2.      Chauncey Billups        Red Dragons
3.      Paul Pierce     Polish Star
4.      Pau Gasol       los pistoletos
5.      Carmelo Anthony         yoyoma
6.      Al Jefferson    Domonia

Kolejna obsuwka. Ale skrzypiący achilles moze wystraszyć.

7.      Devin Harris    Trzeszczace ...
8.      Steve Nash      Audioslave
9.      Caron Butler    Niwa
10.     Tim Duncan      213
11.     Andre Iguodala  Golden State...
12.     Brook Lopez     Sroki z Dren...

Odwazny ruch. Bardzo odważny.

Round 10
11.     Roy Hibbert     Golden State...
12.     Francisco Garcia        Sroki z Dren...

Garcia jest połamany. Za wcześnie na taki pick.

Round 11
1.      Tyreke Evans    Sroki z Dren...
2.      Stephen Curry   Golden State...
3.      Tayshaun Prince         213
4.      Richard Hamilton        Niwa
5.      Tracy McGrady   Audioslave
6.      T.J. Ford       Trzeszczace ...
7.      Anthony Morrow  Domonia

Jezeli Nelson da mu pograc tak jak w preseason to może być steal
draftu.

8.      Ramon Sessions  yoyoma
9.      Mike Miller     los pistoletos
10.     Ronnie Brewer   Polish Star
11.     Marc Gasol      Red Dragons
12.     Danilo Gallinari        Sharks Rybnik

Round 12
1.      Marcin Gortat   Sharks Rybnik

Poważnie???

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-23 09:50:30
Autor: kempes
Wyniki draftu FB3
On 23 Paź, 09:53, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]

> 10.     Ronnie Brewer   Polish Star
> 11.     Marc Gasol      Red Dragons
> 12.     Danilo Gallinari        Sharks Rybnik

Wiem, że Garcia jest kontuzjowany, to nie był zamierzony pick, miałem
dwa picki pod rząd, wybrałem Evansa a Franek to w wyniku przypadku,
którego nie umiem wytłumaczyć:P

Data: 2009-10-23 14:33:11
Autor: Gerard
Wyniki draftu FB3
Leszczur wrote:
[...]

Mam wrażenie, że w tym sezonie Howard nie będzie takim wymiataczem jak wszyscy przewidują.
Dużo blowoutów plus presja na więcej minut dla Gortata może spowodować, że będzie gał mniej.

[...]

IMO Tyreke ma szanse być stealem.
U Was zdaje się w ogóle nie wydraftowany.

pozdr

Data: 2009-10-23 06:48:04
Autor: Leszczur
Wyniki draftu FB3
On 23 Paź, 14:33, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

wszyscy przewidują.
Dużo blowoutów plus presja na więcej minut dla Gortata może spowodować, że

W zeszlym roku 35% wygranich Magic to byly blowouty. Więcej mieli
tylko Cavs - 36% (dla porownania Lakers - 21%)
Myslisz, ze w tym roku Orlandos będą jeszcze bardziej dominować? Jakos
trudno mi w to uwierzyć.
Poza tym presja na minuty Gortata ma ograniczyc minuty Dwighta???
Dobre, naprawde dobre :-)
Facet jest jak maszyna - zdrowy, bez problemow z kondycją. Nie ma
najmniejszego powodu, zeby ograniczac mu minuty.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-23 17:19:10
Autor: Gerard
Wyniki draftu FB3
Leszczur wrote:
[...]

Dlaczego?
Wiem, że z preseason nie powinno się wyciągać daleko idących wniosków, ale na razie robią wrażenie.

Poza tym presja na minuty Gortata ma ograniczyc minuty Dwighta???
Dobre, naprawde dobre :-)
Facet jest jak maszyna - zdrowy, bez problemow z kondycją. Nie ma
najmniejszego powodu, zeby ograniczac mu minuty.

W zeszłym roku Howard sporo grał nawet w końcówkach blowoutów [z czego byłem równie zadowolony jak i zdziwiony], w tym, mając na ławce centra za 30 mln, nie widze sensu by tak grać. Zdrowie nawet końskie, może sie zwichnąć w najmniej odpowiednim momencie, np. w PO.

pozdr

Data: 2009-10-23 09:21:17
Autor: Leszczur
Wyniki draftu FB3
On 23 Paź, 17:19, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
Leszczur wrote:

> [...]

Dlaczego?
Wiem, że z preseason nie powinno się wyciągać daleko idących wniosków, ale

Faktycznie. Cavs maja bilans 4-4, Knicks 5-2 - jakie wnioski
wyciagniemy z tego? ;-)
Magic beda grali swoje, ale jakos nie wydaje mi sie, zeby kalkulowali
juz w pierwszej polowie sezonu.

> [...]

nie widze sensu by tak grać. Zdrowie nawet końskie, może sie zwichnąć w
najmniej odpowiednim momencie, np. w PO.

Mlody jest. Nie ma historii kontuzji. Mozna nim zaorać Sahare. Mysle,
ze nie ma sie czego obawiac.
A czynie to tym chetniej, ze sam go mam w FB1 :-) ***

Pozdro

L'e-szczur

*** Za to wierze w to ze Hornets beda oszczedzali Chrisa Paula. Tu
jestem za! Ale on nie jest supermanem ;-)

Data: 2009-10-23 14:48:16
Autor: Rasheed
Wyniki draftu FB3
"Gerard" <gerard24@poczta.onet.pl> wrote in message news:hbs7qa$32p$1news.onet.pl...
Leszczur wrote:
On 23 Paź, 09:16, Jacenty <j.ras...@wp.pl> wrote:
Round 11
1. Tyreke Evans Sroki z Dren...

IMO Tyreke ma szanse być stealem.
U Was zdaje się w ogóle nie wydraftowany.

U Was przy 12 osobowej lidze poszedl w 11 rundzie z numerem 121. My w sumie wybieralismy 130 i kazdy w ostatniej rundzie liczyl na inne steale.

Rasheed

Data: 2009-10-23 14:52:18
Autor: Gerard
Wyniki draftu FB3
Leszczur wrote:
[...]

Ja bym go szibko łykał z waiverów ;-]

pozdr

Data: 2009-10-23 15:53:31
Autor: wiLQ
Wyniki draftu FB3
Gerard napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> U Was przy 12 osobowej lidze poszedl w 11 rundzie z numerem 121. My w
> sumie wybieralismy 130 i kazdy w ostatniej rundzie liczyl na inne
> steale.

Ja bym go szibko łykał z waiverów ;-]

Bo sie za bardzo nagrzales na leszcza ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-23 16:02:36
Autor: Rasheed
Wyniki draftu FB3
"wiLQ" <NIE@spam.com> wrote in message news:hbsc6g$brh$1node1.news.atman.pl...

> [...]
> steale.

Ja bym go szibko łykał z waiverów ;-]

Bo sie za bardzo nagrzales na leszcza ;-)

Mnie przekonal, wlasnie go wzialem i 3 ruchy na waivers przed rozpoczeciem sezonu zrobione :)

Rasheed

Data: 2009-10-23 15:52:52
Autor: wiLQ
Wyniki draftu FB3

> [...]

Dużo blowoutów plus presja na więcej minut dla Gortata może spowodować, że będzie gał mniej.

Prawda, ale caly czas mozna miec nadzieje, ze sie poprawi per-minute.
No i dotychczasowe zelazne zdrowie u C powinno dzialac na jego korzysc.

--
pzdr
wiLQ

Wyniki draftu FB3