Wyniki draftu FB3

Data: 2009-10-23 15:50:22
Autor: wiLQ
Wyniki draftu FB3
Jacenty napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Jesli kogos zainteresuje jak wybieralismy :) Mozemy sie zatem pobawic
w przedsezonowe typowanie lidera

Do tego trzeba bylo podac sklady druzyn ;-)

BTW, ustawienia macie takie same jak w FB1/FB2? Bo niektore picki
sugeruja cos innego, Billups z #14? Battier w 6 rundzie? Posey w 8? ;-)

Round 1
1.     Chris Paul      Sroki z Dren...
2.     Dwyane Wade     Golden State...
3.     LeBron James    213

To rzeczywiscie wyglada groznie, ale z drugiej strony czy przyjscie
Shaqa nie moze troche spaskudzic statsow Bronka?

Round 3
6.     David Lee       Trzeszczace ...
7.     Jason Kidd      Domonia

Caly czas pytam o ustawienia ;-)

Round 5
7.     Manu Ginobili   Domonia

A mnie wysmiali w 8 rundzie ;-)

Round 7
1.     Ben Gordon      Sroki z Dren...
2.     Blake Griffin   Golden State...
5.     Anthony Randolph        Audioslave

Wreszcie jakas liga, ktora nie dala sie opanowac Randolphomani ;-)
Rookomani tez ;-)

Round 10
1.     Nate Robinson   Sharks Rybnik
2.     Jonny Flynn     Red Dragons
3.     DeJuan Blair    Polish Star

No dobra, moze z ta rookomania przesadzilem ;-)

Round 13
10.    Brandon Bass    Polish Star
12.    Grant Hill      Sharks Rybnik

Zaprawde powiadam Wam, to beda steale ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-23 17:23:42
Autor: Gerard
Wyniki draftu FB3
wiLQ wrote:
[...]

;-)

Takie same jak u Was.

Round 3
6.     David Lee       Trzeszczace ...
7.     Jason Kidd      Domonia

Caly czas pytam o ustawienia ;-)

Co Ci sie nie podoba z Lee w 3 rundzie?! ;-]

[...]

Po prostu późniejszy draft, a ostatnio nieciekawe wieści o nim dochodzą.

Round 13
10.    Brandon Bass    Polish Star
12.    Grant Hill      Sharks Rybnik

Zaprawde powiadam Wam, to beda steale ;-)

Nie dziwie się, że Sławek was ogrywa jak chce ;-p

pozdr

Data: 2009-10-23 17:50:03
Autor: wiLQ
Wyniki draftu FB3
Gerard napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Caly czas pytam o ustawienia ;-)

Co Ci sie nie podoba z Lee w 3 rundzie?! ;-]

Wrecz przeciwnie, w takim miejscu bardzo mi sie podoba.

> Zaprawde powiadam Wam, to beda steale ;-)

Nie dziwie się, że Sławek was ogrywa jak chce ;-p

Awansuj do FB1, a bedziesz mogl robic to samo ;-P

--
pzdr
wiLQ

Wyniki draftu FB3