Wyniki draftu fb1

Data: 2009-10-12 10:11:36
Autor: s
Wyniki draftu fb1
Oto wyniki:

OK, co z glowy to i z mysli :-)
Komentujemy!

Round 1
1.     LeBron James     Florida Pens...
2.     Chris Paul     fiasco
3.     Dwyane Wade     Menele Nowa ...
4.     Dwight Howard     EmbracedEmba...
5.     Kobe Bryant     Bytkow Jazz
6.     Dirk Nowitzki     Flaming Lips
7.     Kevin Durant     Szalone kefiry
8.     Chris Bosh     Draftless
9.     Deron Williams     TeamToBeName...
10.     Amar'e Stoudemire     Gostynin Spurs

Tu chyba wiekszych niespodzianek nie bylo, choc IMO Brylant dosc wysoko.
A Amare zsunal sie na koniec rundy, pewnie chlopaki chcieli na poczatek brac pewnie, co mnie nie zawsze sie zdarza ;-( Rasheed podjal ryzyko, ale u niego zazwyczaj ryzyko sie oplaci, wiec git.

Round 2
1.     Danny Granger     Gostynin Spurs
2.     Al Jefferson     TeamToBeName...
3.     Pau Gasol     Draftless
4.     Brandon Roy     Szalone kefiry
5.     Tim Duncan     Flaming Lips
6.     Antawn Jamison     Bytkow Jazz
7.     Kevin Garnett     fiasco
8.     David Lee     Menele Nowa ...
9.     Devin Harris     EmbracedEmba...
10.     David West     Florida Pens...

Tutaj wazne beda odpowiedzi na dwa pytania:
1. Czy tlok w Wizz nie pozwoli na odrobine luzu w minutach i w ataku dla Jamika?
2. Czy Garnett, nawet jezeli zdrowy, nie bedzie oszczedzany w RS?

Round 3
1.     Carmelo Anthony     Florida Pens...
2.     Andre Iguodala     EmbracedEmba...
3.     Steve Nash     Menele Nowa ...
4.     Joe Johnson     fiasco
5.     Troy Murphy     Bytkow Jazz
6.     Vince Carter     Flaming Lips
7.     Caron Butler     Szalone kefiry
8.     Jason Kidd     Draftless
9.     Rajon Rondo     TeamToBeName...
10.     Brook Lopez     Gostynin Spurs

Tu ok.
Niektorzy twierdza, ze Brook wysoko, zobaczymy...

Round 4
1.     Gilbert Arenas     Gostynin Spurs
2.     Carlos Boozer     TeamToBeName...
3.     Andris Biedrins     Draftless
4.     LaMarcus Aldridge     Szalone kefiry
5.     Anthony Randolph     Flaming Lips
6.     Paul Pierce     Bytkow Jazz
7.     Elton Brand     fiasco
8.     Tony Parker     Menele Nowa ...
9.     Shawn Marion     EmbracedEmba...
10.     Al Horford     Florida Pens...

Gil sie zsuwal, zsuwal, juz myslalem, ze ja bede mial z nim gwozdzia, ale Sheed sie skusil. Jak to u Sheeda, kolejny dosc ryzykowny pick i pewnie wszystkie mu zagraja :D Natomiast nie bardzo rozumiem tak szybki wybor Boozera, co zreszta delikatnie juz zdazylem wiLQowi zasugerowac. Wiem, ze to CY, wiem, ze moze pojsc do druzyny, gdzie bedzie mial wiecej luzu i minut, ale ja i tak bym sie go bal. Bo w przypadku Boozera CY to moze byc troska w pierwszej kolejnosci o zdrowie, dopiero duzo pozniej - o statystyki.

Round 5
1.     Gerald Wallace     Florida Pens...
2.     Derrick Rose     EmbracedEmba...
3.     Marcus Camby     Menele Nowa ...
4.     Monta Ellis     fiasco
5.     Mehmet Okur     Bytkow Jazz
6.     Jose Calderon     Flaming Lips
7.     Emeka Okafor     Szalone kefiry
8.     Josh Smith     Draftless
9.     Baron Davis     TeamToBeName...
10.     Chauncey Billups     Gostynin Spurs

Z Geralda jestem zadowolony, choc oczywiscie w pelni zdaje sobie sprawe, dlaczego zsunal sie do mojego wyboru. Rozwazalem tez Rozyczke z tym pickiem, moze i blad zrobilem, L'e pewnie sie ucieszyl :-)

Round 6
1.     Andrea Bargnani     Gostynin Spurs
2.     Blake Griffin     TeamToBeName...
3.     Kevin Martin     Draftless
4.     Al Harrington     Szalone kefiry
5.     Nene Hilario     Flaming Lips
6.     Jameer Nelson     Bytkow Jazz
7.     Rashard Lewis     fiasco
8.     Andrew Bogut     Menele Nowa ...
9.     Kevin Love     EmbracedEmba...
10.     Zach Randolph     Florida Pens...

Tu troche kpin wywolal Bargnani, IMO jednak biustem rundy nie bedzie.
Ja typuje Lewisa, ktory nie dosc, ze zawieszony, to jeszcze ma ciasniej w zespole. Nie jestem tez przekonany co do Martina o tej porze, no i Mason IMO ryzykuje z Bogutem, choc powszechnie zostal poglaskany na czacie za ten wybor (moze przez "zyczliwych" rywali?:D)

Ja tez ryzykownie, kolejny zlamas. Ale wartosciowy zlamas, gdy gra, poza tym ryzykowano juz w tym drafcie wczesniej i IMO mocniej.

Round 7
1.     Andrew Bynum     Florida Pens...
2.     Luis Scola     EmbracedEmba...
3.     Stephen Jackson     Menele Nowa ...
4.     Russell Westbrook     fiasco
5.     Leandro Barbosa     Bytkow Jazz
6.     Charlie Villanueva     Flaming Lips
7.     Michael Redd     Szalone kefiry
8.     Jeff Green     Draftless
9.     Paul Millsap     TeamToBeName...
10.     Rudy Gay     Gostynin Spurs

Noo, teraz to juz mi sie zlamasow nazbieralo :-)
Rozwazalem jeszcze Westbrooka, ale to raczej na zasadzie takiej, ze potrzeba mi bylo obroncow i do tej pory nic nie robilem, by taka potrzebe zaspokoic :-)
Centrow tez potrzebowalem, moze Bynum wspolnie z Zachem jeden slot wypelnia :/

Round 8
1.     Chris Kaman     Gostynin Spurs
2.     Manu Ginobili     TeamToBeName...
3.     Ben Gordon     Draftless
4.     Hedo Turkoglu     Szalone kefiry
5.     Andre Miller     Flaming Lips
6.     Jason Richardson     Bytkow Jazz
7.     Spencer Hawes     fiasco
8.     Trevor Ariza     Menele Nowa ...
9.     Jason Terry     EmbracedEmba...
10.     T.J. Ford     Florida Pens...

Wczesniej zdarzylo mi sie z wiLQiem wymieniac komplementy nt pickow (za wyjatkiem Boozera). Wyboru Gino nie rozumiem. Kolejny zlamas, ale taki, ktory gdy juz wyjdzie na boisko, tez nie blyszczy w fantasy points. A wzrostu minut jakos mu nie wroze, beda na chlopaka chuchali w Spurs.
Terry tez szybko, mimo wszystko. O ile dobrze kojarze, dla Szczepana on brany. Znaczy co, na progres liczysz, Panie Szczepanie?

Ja ryzykownie, bo kolejny zlamas, ale moze przynajmniej minutki mu skocza w gore.

Round 9
1.     Mo Williams     Florida Pens...
2.     Michael Beasley     EmbracedEmba...
3.     Boris Diaw     Menele Nowa ...
4.     John Salmons     fiasco
5.     Rasheed Wallace     Bytkow Jazz
6.     Greg Oden     Flaming Lips
7.     O.J. Mayo     Szalone kefiry
8.     Mike Bibby     Draftless
9.     Ramon Sessions     TeamToBeName...
10.     Ray Allen     Gostynin Spurs

Tu juz prospektow wiecej. Ja bezpiecznie, wychodzi na to, ze Mo moze byc wzglednie pewien swoich minut, a i luzu wiecej, gdy Shaq bedzie podwajany.
Ciekawe picki Beasa i Odena, jak na te pore, swietny Diaw. Ryzykownie Sheed i Allen, bo upsideu 0, a i poprzednia produkcja w fp dupska nie urywa.

Round 10
1.     Luol Deng     Gostynin Spurs
2.     Raymond Felton     TeamToBeName...
3.     Tyrus Thomas     Draftless
4.     Channing Frye     Szalone kefiry
5.     Ron Artest     Flaming Lips
6.     Lamar Odom     Bytkow Jazz
7.     Marc Gasol     fiasco
8.     Courtney Lee     Menele Nowa ...
9.     Joakim Noah     EmbracedEmba...
10.     Wilson Chandler     Florida Pens...

Ladnie poszedl frontcourt Bulls, o tej porze to fajna inwestycja.
Chcialem Noaha, ale L'e mi sie wtrynil. No to wyjatkowo poszedlem po potrzebach, narazajac sie na drwiny ;-(

Round 11
1.     Jason Thompson     Florida Pens...
2.     Thaddeus Young     EmbracedEmba...
3.     Rodney Stuckey     Menele Nowa ...
4.     Eric Gordon     fiasco
5.     Shaquille O'Neal     Bytkow Jazz
6.     Roy Hibbert     Flaming Lips
7.     Allen Iverson     Szalone kefiry
8.     Richard Jefferson     Draftless
9.     Tyson Chandler     TeamToBeName...
10.     Louis Williams     Gostynin Spurs

Tu po raz kolejny kilka ryzykownych pickow z weteranami. Jak sie okazuje, i weteranow mozna brac ryzykownie :-) Ciekawy moze byc Hibbert i Stuckey.

Round 12
1.     J.R. Smith     Gostynin Spurs
2.     Tracy McGrady     TeamToBeName...
3.     Josh Howard     Draftless
4.     Jermaine O'Neal     Szalone kefiry
5.     Aaron Brooks     Flaming Lips
6.     Marvin Williams     Bytkow Jazz
7.     Stephen Curry     fiasco
8.     Hakim Warrick     Menele Nowa ...
9.     Nate Robinson     EmbracedEmba...
10.     Corey Maggette     Florida Pens...

wiLQ wierzy w TMaca, ja zaczynam przyjmowac zaklady, kiedy go wywali na FA :-) Brooks ciekawy!

Round 13
1.     Mario Chalmers     Florida Pens...
2.     Grant Hill     EmbracedEmba...
3.     Tayshaun Prince     Menele Nowa ...
4.     Jason Maxiell     fiasco
5.     Richard Hamilton     Bytkow Jazz
6.     Brandon Rush     Flaming Lips
7.     Chris Duhon     Szalone kefiry
8.     Brad Miller     Draftless
9.     Brandon Bass     TeamToBeName...
10.     Marcin Gortat     Gostynin Spurs

Steal rundy - wiadomo, Gortat!
U mnie Chalmers raczej pod pozycje, pierwszy kandydat do wylotu na FA.
Nie bardzoi wierze tez juz w Tloczkow, w Millera tez srednio. Mimo ze w CY - moze liczyc najwyzej na split minut.

Bass moze poszalec w listopadzie, pewnie na to wiLQ liczy i ok. Sluszny pomysl, jak na 13 runde.

-- -- -- -- -

A oto rozpiska team by team:

Florida Pensioners
1.     (1)     LeBron James
2.     (20)     David West
3.     (21)     Carmelo Anthony
4.     (40)     Al Horford
5.     (41)     Gerald Wallace
6.     (60)     Zach Randolph
7.     (61)     Andrew Bynum
8.     (80)     T.J. Ford
9.     (81)     Mo Williams
10.     (100)     Wilson Chandler
11.     (101)     Jason Thompson
12.     (120)     Corey Maggette
13.     (121)     Mario Chalmers

Trcohe ryzykownie co do zdrowia, zwlaszcza po ostatnich zalamujacyh newsach w kontekscie mojego gracza w LE i kiperku mialem nadzieje, ze wezme ostrozniej. Ale nic to, kto nie ryzykuje...
Malo mam G, chetnie kupie, jakby co :-)

fiasco
1.     (2)     Chris Paul
2.     (17)     Kevin Garnett
3.     (24)     Joe Johnson
4.     (37)     Elton Brand
5.     (44)     Monta Ellis
6.     (57)     Rashard Lewis
7.     (64)     Russell Westbrook
8.     (77)     Spencer Hawes
9.     (84)     John Salmons
10.     (97)     Marc Gasol
11.     (104)     Eric Gordon
12.     (117)     Stephen Curry
13.     (124)     Jason Maxiell

Tu beda zmiany, Monta pojdzie do L'e, Terry do Szczepana, na skutek zamiany pickow w I rundzie. Trudno mi oceniac sklad Szczepana, bo ma tu kilka prospektow - zagadek. Wypala - bedzie git, nie wypala, bedzie w najlepszym razie walka w peletonie. Mimo takiego ciagnika.

Menele Nowa Huta
1.     (3)     Dwyane Wade
2.     (18)     David Lee
3.     (23)     Steve Nash
4.     (38)     Tony Parker
5.     (43)     Marcus Camby
6.     (58)     Andrew Bogut
7.     (63)     Stephen Jackson
8.     (78)     Trevor Ariza
9.     (83)     Boris Diaw
10.     (98)     Courtney Lee
11.     (103)     Rodney Stuckey
12.     (118)     Hakim Warrick
13.     (123)     Tayshaun Prince

Ciekawa packa, choc tez mocno zalezna od zdrowia.
Dywan juz narzeka, Camby tez, Bogut narzekac bedzie do konca kariery zapewne. Jax tez narzeka, choc inaczej. 2 miejsca IMO beda na ciekawych FA. Poza tym ok :-)

EmbracedEmbarassment
1.     (4)     Dwight Howard
2.     (19)     Devin Harris
3.     (22)     Andre Iguodala
4.     (39)     Shawn Marion
5.     (42)     Derrick Rose
6.     (59)     Kevin Love
7.     (62)     Luis Scola
8.     (79)     Jason Terry
9.     (82)     Michael Beasley
10.     (99)     Joakim Noah
11.     (102)     Thaddeus Young
12.     (119)     Nate Robinson
13.     (122)     Grant Hill

L'e ma, o dziwo, fajna paczke z draftu :-)
Sporo ciekawych prospektow, sporo cornerstones.
Jezeli dorzucic tu Monte, zamiast JETa - mamy jednego z faworytow.

Bytkow Jazz
1.     (5)     Kobe Bryant
2.     (16)     Antawn Jamison
3.     (25)     Troy Murphy
4.     (36)     Paul Pierce
5.     (45)     Mehmet Okur
6.     (56)     Jameer Nelson
7.     (65)     Leandro Barbosa
8.     (76)     Jason Richardson
9.     (85)     Rasheed Wallace
10.     (96)     Lamar Odom
11.     (105)     Shaquille O'Neal
12.     (116)     Marvin Williams
13.     (125)     Richard Hamilton

Kuriana wybory czasem wydaja sie przedwczesne, a potem czesto okazuje sie, ze nie bylo z nimi tak zle :-) IMO za wczesnie Barbosa, Sheed. Odoma, Shaqa i Ripa chyba w ogole bym nie draftowal. Ale jezeli Murphy is for real i Nelson cos pogra - tez moze byc ciekawa paczka.

Flaming Lips
1.     (6)     Dirk Nowitzki
2.     (15)     Tim Duncan
3.     (26)     Vince Carter
4.     (35)     Anthony Randolph
5.     (46)     Jose Calderon
6.     (55)     Nene Hilario
7.     (66)     Charlie Villanueva
8.     (75)     Andre Miller
9.     (86)     Greg Oden
10.     (95)     Ron Artest
11.     (106)     Roy Hibbert
12.     (115)     Aaron Brooks
13.     (126)     Brandon Rush

Fajna paka, choc IMO Striker zbyt wczesnie strzelil w Randolpha.
Mam wrazenie, ze mogl spokojnie jeszcze runde przeczekac, moze dwie.
Ale podwaliny ma fajne, zreszta Rand przeciez moze naprawde wypalic :-)
Dwoch ciekawych centrow z tylu, jezeli przynajmniej jeden wypali, bedzie ciekawie.

Szalone kefiry
1.     (7)     Kevin Durant
2.     (14)     Brandon Roy
3.     (27)     Caron Butler
4.     (34)     LaMarcus Aldridge
5.     (47)     Emeka Okafor
6.     (54)     Al Harrington
7.     (67)     Michael Redd
8.     (74)     Hedo Turkoglu
9.     (87)     O.J. Mayo
10.     (94)     Channing Frye
11.     (107)     Allen Iverson
12.     (114)     Jermaine O'Neal
13.     (127)     Chris Duhon

Fajne wybory, bo momentu Redda.
Redd bylby ok o tej porze, gdyby nie uraz.
Z urazem w zasadzie ja go wylaczylem z mojej puli.
Hedo w Raps moze cos pobiegac, wiec pewnie o tej porze warto. Mayo/Fry to prospekty, wiec nie nalezy krytykowac :-) JON w CY, czyli fajny o tej porze.

Draftless
1.     (8)     Chris Bosh
2.     (13)     Pau Gasol
3.     (28)     Jason Kidd
4.     (33)     Andris Biedrins
5.     (48)     Josh Smith
6.     (53)     Kevin Martin
7.     (68)     Jeff Green
8.     (73)     Ben Gordon
9.     (88)     Mike Bibby
10.     (93)     Tyrus Thomas
11.     (108)     Richard Jefferson
12.     (113)     Josh Howard
13.     (128)     Brad Miller

W opinii kilku managos - jeden z liderow.
Moze i tak, choc znakow zapytania nie brakuje.
1. Czy Martin skorzysta cokolwiek na kontuzji Garcii? Jak dlugo sam wytrzyma bez urazu?
2. Jak duzo Biedrins bedzie grac minutek?
3. Czy Josh wroci do formy, jaka zwykl prezentowac?
4. Czy uraz Bosha bedzie sie ciagnac?

Tyrus ok, jak pisalem, fajny pick.

TeamToBeNamedLater
1.     (9)     Deron Williams
2.     (12)     Al Jefferson
3.     (29)     Rajon Rondo
4.     (32)     Carlos Boozer
5.     (49)     Baron Davis
6.     (52)     Blake Griffin
7.     (69)     Paul Millsap
8.     (72)     Manu Ginobili
9.     (89)     Ramon Sessions
10.     (92)     Raymond Felton
11.     (109)     Tyson Chandler
12.     (112)     Tracy McGrady
13.     (129)     Brandon Bass

Kilka IMO fajnych wyborow: Deron, Rondo, moze nawet Davis.
Ciekawie Sessions, Felton i Bass.
Ale IMO kilka jest tez tu bledow i team znow bedzie sie nazywac GetMeOutOfHere, czy jak mu tam bylo :-)

Gostynin Spurs
1.     (10)     Amar'e Stoudemire
2.     (11)     Danny Granger
3.     (30)     Brook Lopez
4.     (31)     Gilbert Arenas
5.     (50)     Chauncey Billups
6.     (51)     Andrea Bargnani
7.     (70)     Rudy Gay
8.     (71)     Chris Kaman
9.     (90)     Ray Allen
10.     (91)     Luol Deng
11.     (110)     Louis Williams
12.     (111)     J.R. Smith
13.     (130)     Marcin Gortat

Jak pisalem - ryzykownie.
Ale ta metoda moze miec sens.
Poza tym - nie wiem, czy juz to pisalem - podoba mi sie pick z Kamanem.

Pozdr

Data: 2009-10-12 13:30:48
Autor: Rasheed
Wyniki draftu fb1
"s" <s@krzak.wp.pl> wrote in message news:hauo73$7f9$1inews.gazeta.pl...
Oto wyniki:

OK, co z glowy to i z mysli :-)
Komentujemy!

Round 1
[...]

Ta.... to sie okaze, ale myslalem ze ktos go wczesniej wezmie

Round 2
1.     Danny Granger     Gostynin Spurs

Tak wysoko w tych rankingach byl, musialem go brac, tez nie spodziewalem sie ze jeszcze bede mial mozliwosc go brac. Wiem, to nie roto, ale jak bedzie zdrowy to spoko :)

Round 3
10.     Brook Lopez     Gostynin Spurs

A chcialem chlopaka miec w skladzie i tyle.

[...]

Jak na 4 runde, mysle ze mozna zaryzykowac, jesli ja strace w FB1 to L'e w FBBest hehe

Round 5
10.     Chauncey Billups     Gostynin Spurs

Gdyby Arenas sie znowu polamal musialem miec jakiegos PG, a tez jakos wysoko byl w rankingach, no to biore!!!! :)

Round 6
1.     Andrea Bargnani     Gostynin Spurs

Tu troche kpin wywolal Bargnani, IMO jednak biustem rundy nie bedzie.

Zabij mnie, a nie powiem czemu go wzialem. Mialem go o wiele dalej na liscie a tu zonk!! No nic, musze byc z kogos najbardziej niezadowolony, wiec Bargnani jest wlasnie tym kolesiem.

Round 7
10.     Rudy Gay     Gostynin Spurs

Wiem, ciasno tam w Memphis, ale jego tez lubie :)

Round 8
1.     Chris Kaman     Gostynin Spurs

Jak bedzie zdrowy to spoko pick, sie zobaczy.

Round 9
10.     Ray Allen     Gostynin Spurs

Na 9 runde moze byc, SG mi brakowalo.

Round 10
1.     Luol Deng     Gostynin Spurs

Ktos tam musi grac w tym Bulls oprocz Rose'a, jak nie Deng, to Tyrus :)

Round 11
10.     Louis Williams     Gostynin Spurs

A ladnie sie chlopak w preseason pokazuje, chcialem brac Hibberta, ale poszedl jakos 3 picki wczesniej

Round 12
1.     J.R. Smith     Gostynin Spurs

Fajne paki koles robi :)

Round 13

10.     Marcin Gortat     Gostynin Spurs

Polska!! Bialo-Czerwoni!!!! To wstyd by byl, jakby nie poszedl w drafcie. Marcin, wiem ze czytasz nasza grupe. Jestes spoko, walcz o te minuty w Orlando i napisz cos czasem tu do nas. RESPECT!!!

[...]

Ja lajtowo podszedlem do draftu i nadal sklad mi sie podoba(oby zdrowi byli, o co moze byc ciezko), lubie tych kolesi no i mialem plan, zeby brac tych zawodnikow ktorych nie bede mial w FB Best. Poza tym, dopiero co awansowalem do FB1, wiec bez sensu Wam psuc zabawe w pierwszym roku. Mysle, ze sie utrzymam i w przyszlym roku Wam pokaze :)

Bargnani Rulez!!!!!!!!

Rasheed

Data: 2009-10-12 13:47:20
Autor: s
Wyniki draftu fb1
> Poza tym, dopiero
co awansowalem do FB1, wiec bez sensu Wam psuc zabawe w pierwszym roku.

Eee, byl moment, ze ja wszedlem i wygralem w cuglach, potem wiLQ wszedl i wygral w cuglach.

Dopiero musieli wejsc L'e i Striker, zeby sie passa przerwala :-)

Pozdr

Data: 2009-10-12 05:12:23
Autor: L'e-szczur
Wyniki draftu fb1
On 12 Paź, 13:47, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

i wygral w cuglach.

Dopiero musieli wejsc L'e i Striker, zeby sie passa przerwala :-)

A bo ja wchodzilem na podium FB1 w czasach gdy Wy jeszcze
nabieraliście szlifów w ligach nizszych, to i mi nie bylo spieszno.
Spokojnie wrocilem sobie do FB1 po urlopie i w tym roku powalczymy.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-12 14:20:13
Autor: s
Wyniki draftu fb1
L'e-szczur pisze:
> [...]

A bo ja wchodzilem na podium FB1 w czasach gdy Wy jeszcze
nabieraliście szlifów w ligach nizszych, to i mi nie bylo spieszno.

To niedobrze.
Ja zawsze czuje glod zwyciestw.
I nigdy nie mam ich dosyc ;-)

Pozdr

Data: 2009-10-12 05:29:36
Autor: L'e-szczur
Wyniki draftu fb1
On 12 Paź, 14:20, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> A bo ja wchodzilem na podium FB1 w czasach gdy Wy jeszcze
> nabieraliście szlifów w ligach nizszych, to i mi nie bylo spieszno.

> [...]

No patrz a ja potrzebuje motywacji. I nic mnie tak nie motywuje jak
nabijajacy sie ze mnie przeciwnicy.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-12 14:42:25
Autor: s
Wyniki draftu fb1
I nigdy nie mam ich dosyc ;-)

No patrz a ja potrzebuje motywacji. I nic mnie tak nie motywuje jak
nabijajacy sie ze mnie przeciwnicy.

No, to do dziela!

Ale przy okazji musze napisac, ze naprawde fajny masz team, beda z Ciebie ludzie, a Twoi zawodnicy to naprawde powymiataja :-)

Pozdr

Data: 2009-10-12 13:51:25
Autor: Rasheed
Wyniki draftu fb1
"s" <s@krzak.wp.pl> wrote in message news:hav4rf$1c0$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Dopiero musieli wejsc L'e i Striker, zeby sie passa przerwala :-)

To ja bede taki kulturalny jak L'e i Striker, a nie od razu w butach na gore :)

Rasheed

Data: 2009-10-12 13:56:25
Autor: s
Wyniki draftu fb1
To ja bede taki kulturalny jak L'e i Striker, a nie od razu w butach na gore :)

Jakbys byl kulturalny, to bys mi darowizne zlozona z Paula w kiperku przekazal.
Pokrzywdzonym przez kataklizmy trzeba pomagac!

Pozdr

Data: 2009-10-12 13:59:56
Autor: Rasheed
Wyniki draftu fb1
"s" <s@krzak.wp.pl> wrote in message news:hav5cg$1c0$3inews.gazeta.pl...
To ja bede taki kulturalny jak L'e i Striker, a nie od razu w butach na gore :)

Jakbys byl kulturalny, to bys mi darowizne zlozona z Paula w kiperku przekazal.
Pokrzywdzonym przez kataklizmy trzeba pomagac!

Ja jestem dobrym czlowiekiem, ale nie totalnie glupim, przynajmniej tak mi sie wydaje.
Bedziesz wlaczyl na koniec sezonu o pierwsze miejsce, to pomyslimy o jakiejs wymianie keeper za gwiazde :)

Rasheed

Data: 2009-10-12 16:09:40
Autor: wiLQ
Wyniki draftu fb1
Rasheed napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Polska!! Bialo-Czerwoni!!!! To wstyd by byl, jakby nie poszedl w drafcie. Marcin, wiem ze czytasz nasza grupe.

Serio? Skad o tym wiesz?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-12 16:29:45
Autor: Rasheed
Wyniki draftu fb1
"wiLQ" <NIE@spam.com> wrote in message news:hav1n1$c32$1node1.news.atman.pl...

Polska!! Bialo-Czerwoni!!!! To wstyd by byl, jakby nie poszedl w drafcie.
Marcin, wiem ze czytasz nasza grupe.

Serio? Skad o tym wiesz?

Ma sie te wtyki, tu i tam :)

Rasheed

Data: 2009-10-12 16:07:01
Autor: wiLQ
Wyniki draftu fb1
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

2. Czy Garnett, nawet jezeli zdrowy, nie bedzie oszczedzany w RS?

Tzn o zdrowie AlJeffa i Duncana jestes spokojny?

[...]

Powiedzmy, ze skusila mnie produkcja 2 rundowa od ziutka z 4 rundy nawet
jesli opusci kilkanascie gier. No i oczywiscie licze na jakis trejd.

Tu troche kpin wywolal Bargnani, IMO jednak biustem rundy nie bedzie.
Ja typuje Lewisa, ktory nie dosc, ze zawieszony, to jeszcze ma ciasniej w zespole.

Przeciez Bargniani nawet w optymistycznym wariancie nie bedzie gral tak
dobrze jak Lewis, wiec opuszczone mecze moga co najwyzej ich wyrownac.

[...]

Na to juz odpowiedzialem L'e, wiec jesli chcesz sie odniesc do
wyjasnienia to uderzaj w tamtym poscie ;-)

Bass moze poszalec w listopadzie, pewnie na to wiLQ liczy i ok.

Yup. Max do powrotu Lewisa bedzie w moim skladzie.

Sluszny pomysl, jak na 13 runde.

A dziekuje ;-)

Malo mam G, chetnie kupie, jakby co :-)

Felton moze byc? ;-)

> Draftless

W opinii kilku managos - jeden z liderow.
Moze i tak, choc znakow zapytania nie brakuje.

Znajdz druzyne, ktorej nie brakuje ;-P

> [...]

Ciekawie Sessions, Felton i Bass.
Ale IMO kilka jest tez tu bledow i team znow bedzie sie nazywac GetMeOutOfHere, czy jak mu tam bylo :-)

No wlasnie brak mi weny na nazwe, jakies propozycje? ;-)
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-12 16:14:38
Autor: s
Wyniki draftu fb1
[...]

Nie, ale przynajmniej punktowali wyzej ostatnio.

[...]

Tak?
Barg w optymistycznym nie przeskoczy 40?
No i zakladasz, ze Lewis ugra to samo, co przed rokiem.
A dlamnie to wcale nie jest takie oczywiste.

Malo mam G, chetnie kupie, jakby co :-)

Felton moze byc? ;-)

A pewnie.
Wal propozycje.
Tylko te najodwazniejsze z zalozenia sobie odpusc :-)

Pozdr

Data: 2009-10-12 16:37:59
Autor: wiLQ
Wyniki draftu fb1
> [...]

> dobrze jak Lewis, wiec opuszczone mecze moga co najwyzej ich wyrownac.

Tak? Barg w optymistycznym nie przeskoczy 40?

OK, w moim optymistycznym. Moze niedoceniam chlopaka, ale IMHO na
dzisiaj ma jedna umiejetnosc z NBA, w ktorej jest dobry - rzut za 3. Tyle, ze tacy zawodnicy zwykle leza na FAsach, a nie trzaskaja po 40fp.

No i zakladasz, ze Lewis ugra to samo, co przed rokiem.
A dlamnie to wcale nie jest takie oczywiste.

Oczywiste nie jest, ale dlaczego ma nie ugrac? Minuty dostanie bankowo,
okazji do rzucania, zbierania, podawania czy przechwytywania rowniez.

A pewnie.
Wal propozycje.

A ktorego gracza chcialbys sprzedac w 1 i 2 kolejnosci?

Tylko te najodwazniejsze z zalozenia sobie odpusc :-)

Sam fakt propozycji jest juz oznaka odwagi z mojej strony ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-13 08:44:08
Autor: s
Wyniki draftu fb1
[...]

Oo, mamy chetnego na zakup Barga w kipie.

[...]

A do blokowania nie?

Malo mam G, chetnie kupie, jakby co :-)
Felton moze byc? ;-)
A pewnie.
Wal propozycje.

A ktorego gracza chcialbys sprzedac w 1 i 2 kolejnosci?

Niech pomysle...
Maggete i Chalmers.
OK?
Bier Chalmersa, bedziesz miec w dwoch ligach :-)

Tylko te najodwazniejsze z zalozenia sobie odpusc :-)

Sam fakt propozycji jest juz oznaka odwagi z mojej strony ;-)

Pewnie!
Ale Ty jak juz sie rozkrecisz z odwaga, to potrafisz przegiac :-)

Pozdr

Data: 2009-10-13 09:37:23
Autor: s
Wyniki draftu fb1
A ktorego gracza chcialbys sprzedac w 1 i 2 kolejnosci?

Niech pomysle...
Maggete i Chalmers.
OK?
Bier Chalmersa, bedziesz miec w dwoch ligach :-)

OK, bier Chalmersa z FA :-)

Wykonalem pierwszy zaciag z waiverow w sezonie!!
Juz widze, ze znowu 50 ruchow to bedzie malo ;-(

Pozdr

Data: 2009-10-13 12:29:47
Autor: wiLQ
Wyniki draftu fb1

> Maggete i Chalmers.
> OK?
> Bier Chalmersa, bedziesz miec w dwoch ligach :-)

OK, bier Chalmersa z FA :-)

ROTFL, fajnie sie z Toba negocjuje ;-)

Wykonalem pierwszy zaciag z waiverow w sezonie!!

Nie jestem wcale zaskoczony, ze wypadlo na Ciebie ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-13 12:36:23
Autor: s
Wyniki draftu fb1
Wykonalem pierwszy zaciag z waiverow w sezonie!!

Nie jestem wcale zaskoczony, ze wypadlo na Ciebie ;-)

Wykonalem MOJ pierwszy.
Jako pierwszy ogolnie nie bylem.

Yahoo jako pierwszego wskazal Artura, pewnie dlatego, ze mial wyzszy waiver.

Pozdr

PS. A ja z kolei jestem zaskoczony. Myslalem, ze Ty pierwszy wyrzucisz TMaca :D

Data: 2009-10-13 12:31:44
Autor: wiLQ
Wyniki draftu fb1
> [...]

Oo, mamy chetnego na zakup Barga w kipie.

Za paczke czipsow chetnie, za cene 6-rundowa, nie mam takiej opcji.

> okazji do rzucania, zbierania, podawania czy przechwytywania rowniez.

A do blokowania nie?

Bardzo zabawne ;-)
I bez tego mialem nadzieje, ze wylapiesz puente ;-)
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-13 12:40:27
Autor: s
Wyniki draftu fb1
[...]

Cena 6-rundowa w kipie to juz paczka czipsow.

[...]

Noo, nie lapie.
Goscio IMO nie ma upside'u.
Ma gesta rotacje, po to sciagnieta, zeby gwiazdy odciazyc w RS.
Team IMO jeszcze mocniejszy, wiec blowoutow mozemy spodziewac sie wiecej.

Juz do tej pory dupska nie urywal ze srednia w okolicy 40fp.
Zawieszony jest na 10 meczow.

Ale ok.
Na tym polega caly urok.

Bierz sobie takich Lewisow czy innych Emanueli do woli :-)

Pozdr

Wyniki draftu fb1