Wyniki draftu fb1

Data: 2009-10-12 02:04:40
Autor: L'e-szczur
Wyniki draftu fb1
On 12 Paź, 08:49, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

A ja jak zwykle pokusze sie o wynurzenia osobiste ;-)

Round 1
1.      LeBron James    Florida Pens...
2.      Chris Paul      fiasco
3.      Dwyane Wade     Menele Nowa ...
4.      Dwight Howard   EmbracedEmba...
5.      Kobe Bryant     Bytkow Jazz
6.      Dirk Nowitzki   Flaming Lips
7.      Kevin Durant    Szalone kefiry
8.      Chris Bosh      Draftless
9.      Deron Williams  TeamToBeName...
10.     Amar'e Stoudemire       Gostynin Spurs

Pierwsza runda bez wiekszych niespodzianek. Durant juz nikogo tu nie
zaskakuje - bez wzgledu na format w jakim gramy. Moze Amare jest nieco
ryzykowny wedlug niektorych, ale ja tam wierze, ze ten sezon bedzie
dla niego powrotem do scisłej elity.
Teraz napisze o powodach dla ktorych sprzedalem swoj drugi pick. Po
pierwsze nie lubie wybierac bardzo wysoko. Zdecydowanie bardziej
komfortowo czuje sie przy pickach 4-6.
A po drugie nie do konca zgadzam sie z twierdzeniem, ze Paul jest no
brainerem z pickiem #2. Jezeli Scott wie co mowi, wie co robi i bedzie
konsekwentny, to nalezy sie spodziewac znizki produkcji Chrisa
wynikajacej z nieco mniejszych minut. O ile? Jezeli bedzie gral o
przewidywane 4-5 minut mniej to powinno to byc w okolicach 6-8 fp.
Czyli okolice w ktorych mialem wycenionych Wade'a i Dwighta. Zatem
kazdy ruch ktory pozwolilby mi na trade down teoretycznie moglby sie
wiazac z zyskiem jezeli udaloby mi sie zamienic picki w pozniejszej
rundzie.
Ustalilismy ze Szczepanem ze zamienimy sie pickami nie tylko w
pierwszej rundzie ale przez caly draft. ogole. W zamian ja wzme jego
pick w 4 a on moj w 9 rundzie. Ale pech chcial i cos sie popieprzylo
tak, ze zamienione mielismy tylko picki w pierwszej rundzie (narzedzie
Y! mimo, ze wygodne, to czasami robi dziwne rzeczy).
Potem bralismy wedlug kolejnosci ustalonej w losowaniu. Oczywiscie
wscieklem sie, bo musielismy w biegu ustalic co robimy. Czy oddajemy
sobie picki, czy robimy co innego. Jako ze nie chcialem oddawac
Howarda to postanowilismy zamienic sie pickami w rundzie 5 i 8.
Niestety takie łatanie koncepcji w biegu wiazało się z niezbyt
spokojnymi pickami w rundzie 2 i 3 oraz w konsekwencji w dalszych.

Round 2
1.      Danny Granger   Gostynin Spurs
2.      Al Jefferson    TeamToBeName...
3.      Pau Gasol       Draftless
4.      Brandon Roy     Szalone kefiry
5.      Tim Duncan      Flaming Lips
6.      Antawn Jamison  Bytkow Jazz
7.      Kevin Garnett   fiasco
8.      David Lee       Menele Nowa ...
9.      Devin Harris    EmbracedEmba...
10.     David West      Florida Pens...

wiLQ otwiera "sezon na złamasa". Zdrowy Jefferson to Top5 ligi.
Pytanie tylko czy bedzie zdrowy a nawet jesli to czy bedzie az tak
wydajny.
Pick ryzykowny, ale mogacy sie oplacac. Na tym etapie ustalalismy ze
Szczepanem co robimy, wiec zamiast spokojnie obserwowac draft
goraczkowo zastanawialem sie co robic zakladajac, ze Lee spokojnie
dojedzie do 19 picku. Oczywiscie Mason capnął go tuż przede mna i
wpadlem w lekki popłoch. W efekcie wzialem Harrisa. W sumie nawet
chyba nawet nie zaluje, choc zdecydowanie wolalem Lee. Jezeli brak
Vinca w NJN oznacza poprawe statsow to chlopak moze dobic w okolice
48-50fp.

Steal: Moze byc Jefferson.
Bust: Jamison. Za wczesnie. Zdecydowanie za wczesnie. Niby Antawn to
żelazniak, ale powrot Arenasa i zwiekszenie glebokosci Wizards IMO
odbije sie na jego sredniej. Ja go wycenilem na 44fp, czyli de facto
3-4 runde.

Round 3
1.      Carmelo Anthony         Florida Pens...
2.      Andre Iguodala  EmbracedEmba...
3.      Steve Nash      Menele Nowa ...
4.      Joe Johnson     fiasco
5.      Troy Murphy     Bytkow Jazz
6.      Vince Carter    Flaming Lips
7.      Caron Butler    Szalone kefiry
8.      Jason Kidd      Draftless
9.      Rajon Rondo     TeamToBeName...
10.     Brook Lopez     Gostynin Spurs

Chcialem w tej rundzie jakiegos swingmana, zeby chociaz zachowac
pozory wybierania ze wzgledu na pozycje. Iggy wydał mi sie ciekawym
wyborem chociazby dlatego, ze ma dostac wiecej obowiazkow w
dystrybucji pilek w Sixers.
Poza tym w wiekszosci mocków konczyłem z Iggym na pokładzie, więc
czemu nie w prawdziwym drafcie? ;-)

Steal: Mysle, ze Carmelo. Poprzedni sezon mial slaby, a to zawodnik
mogacy dawac spokojnie +50fpg. M.in. dzieki niemu wygralem kiedys
FB2.
Bust: Tutaj kandydatow jest przynajmniej kilku. Brook Lopez ogolnie
jest w porzadku, ale chyba jednak nieco za wczesnie. Wiadomo, ze jest
hype na niego, ale ja bym go nie bral przez 4-5 runda. Ostatecznie rok
temu zaliczal 38 fp, wiec zeby teraz sie oplacal ten ruch - powinien
poprawic sie o 8-10 fp. Duzo.
Caron Butler jest drugim kandydatem. Efekt Arenasa wyceniam na -4fpg,
czyli kilkanascie miejsc nizej.
Podobnie wynik Troya Murphy. U niego spadek oceniam na 6-8fpg i w
efekcie nawet trzy rundy nizej.

Round 4
1.      Gilbert Arenas  Gostynin Spurs
2.      Carlos Boozer   TeamToBeName...
3.      Andris Biedrins         Draftless
4.      LaMarcus Aldridge       Szalone kefiry
5.      Anthony Randolph        Flaming Lips
6.      Paul Pierce     Bytkow Jazz
7.      Elton Brand     fiasco
8.      Tony Parker     Menele Nowa ...
9.      Shawn Marion    EmbracedEmba...
10.     Al Horford      Florida Pens...

Rasheed zaczał mocnym uderzeniem. Jakby ryzyko z Amare i Lopezem to
było za mało ;-)
Striker pojechał po bandzie wyceniajac Randolpha na minimum 44-45 fpg.
Chociaz widzielismy juz w jego wykonaniu bardziej ryzykowne picki -
mimo, ze innej lidze ;-)
W zasadzie Mason bardzo mnie zaskoczyl biorac Parkera. Zeszloroczne 45
fpg bedzie mu chyba trudno powtorzyc z Manu i Jeffersonem na pokładzie
oraz z tym jak Pop chce oszczedzac swoje gwiazdy na playoffs.
Bylem pewien, ze zabierze mi Mariona, ale na szczescie zsunąl się do
mojego picku. Matrix miał w zeszłym (bardzo słabym) sezonie 42 fpg.
Czyli okolice 5 rundy. Ale to co wyprawia w preseason na tyle mi sie
podobało, że zaryzykowałem twierdzenie iż z Kiddem powinien dawać
minimum o te 3 fpg wiecej i pick w tej rundzie bedzie
usprawiedliwiony.

Steal: moze byc mój, jeżeli Marion faktycznie gra najlepiej z dobrymi
PG's. Ale moze tez byc Szczepana jesli Brand dojdzie do formy sprzed
dwoch lat.
Bust: Mason? Striker? Rasheed?

Round 5
1.      Gerald Wallace  Florida Pens...
2.      Derrick Rose    EmbracedEmba...
3.      Marcus Camby    Menele Nowa ...
4.      Monta Ellis     fiasco
5.      Mehmet Okur     Bytkow Jazz
6.      Jose Calderon   Flaming Lips
7.      Emeka Okafor    Szalone kefiry
8.      Josh Smith      Draftless
9.      Baron Davis     TeamToBeName...
10.     Chauncey Billups        Gostynin Spurs

W tej rundzie miałem dwa picki do swojej dyspozycji. W pierwszym
pojechałem po upsidzie. Rose'a mam wycenionego na 45-46 fpg. Czyli na
pick 3 rundowy. Z kolei Ellisa wziałem na przekór samemu sobie. Nie
jest to pewniak i na niego miałem bardzo szerokie widełki produkcji od
38 do 47 fpg. W zasadzie powinienem brac Calderona, ale cos mnie
podkusiło, żeby postawic swój sezon na wydajności Monty w systemie
Szaleńca Nelsona.
wiLQ bierze kolejnego człowieka o "żelaznym" zdrowiu, ale Baron w tej
rundzie jest znakomitym pickiem.

Steal: Davis. O ile zdrowie dopisze. Moze Josh Smith, ktory zeszly
sezon miał słabiutki i powinien grac lepiej.
Bust: Camby? Nie dosc ze juz w preseason zaczał łapać kontuzje, to
jeszcze Kaman wydaje sie byc wyjatkowo zdrowy.

Round 6
1.      Andrea Bargnani         Gostynin Spurs
2.      Blake Griffin   TeamToBeName...
3.      Kevin Martin    Draftless
4.      Al Harrington   Szalone kefiry
5.      Nene Hilario    Flaming Lips
6.      Jameer Nelson   Bytkow Jazz
7.      Rashard Lewis   fiasco
8.      Andrew Bogut    Menele Nowa ...
9.      Kevin Love      EmbracedEmba...
10.     Zach Randolph   Florida Pens...

Rasheed pospieszył sie z Włochem. Bargnani wypada lepiej jako pick w
roto niz fp. Ja w kazdym razie optymistycznie wycenilem go na 37 fp (a
i to 15% poprawy w stosunku do zeszlego sezonu).
W tej rundzie szukałem drugiego centra, bo obroncow mialem juz na
kopy. I na poczatku rundy mialem 3 kandydatow: Harringtona, Nene i
Boguta. No to Mason zwinął ostatniego z nich. To juz drugi taki numer
w jego wykonaniu.
Tak wiec znowu bardzo zaryzykowalem wysoko oceniajac potencjal Love. W
zeszlym sezonie mial ~34 fpg. W tym powinien sie poprawic o 6-10fpg,
zeby mi ten pick nie wyszedł bokiem.

Steal: Bogut. Jesli bedzie zdrowy to materiał na 45-48 fp. Zwlaszcza
teraz, gdy Bucks maja malo opcji ofensywnych.
Bust: Zdecydowanie Lewis. Zawieszenie na 10 spotkan w moich oczach
obnizylo wartos Ryszarda o 2-3 rundy.

Round 7
1.      Andrew Bynum    Florida Pens...
2.      Luis Scola      EmbracedEmba...
3.      Stephen Jackson         Menele Nowa ...
4.      Russell Westbrook       fiasco
5.      Leandro Barbosa         Bytkow Jazz
6.      Charlie Villanueva      Flaming Lips
7.      Michael Redd    Szalone kefiry
8.      Jeff Green      Draftless
9.      Paul Millsap    TeamToBeName...
10.     Rudy Gay        Gostynin Spurs

W tej rundzie tez chcialem centra. Konkretnie Bynuma. Dzieki Sławek.
Przez Ciebie wzialem kolejnego zawodnika ze wzgledu na jego upside. Na
tym etapie az 3 z 7 moich zawodników to na dobra sprawe megaprospekci.

Steal: Westbrook. Nie wiem czy to rzetelna ocena sytuacji, czy fakt
grania w OKC powoduje u mnie zawyzenie potencjalu zawodnika. W kazdym
razie Westbrook ładnie gra w preseason, nie boi sie prowadzic gry z
pozycji rozgrywajacego, wiec kto wie - to mogl byc strzal w 10.
Bust: Barbosa albo Redd. Na tym etapie chyba bezpieczniejszy od Barba
bylby JRich. A Redd IMO traci bardzo duzo na wartosci przez kontuzje.
Ja bym sie skusil na Redda nie wczesniej niz w okolicach 95-100
picku.

Round 8
1.      Chris Kaman     Gostynin Spurs
2.      Manu Ginobili   TeamToBeName...
3.      Ben Gordon      Draftless
4.      Hedo Turkoglu   Szalone kefiry
5.      Andre Miller    Flaming Lips
6.      Jason Richardson        Bytkow Jazz
7.      Spencer Hawes   fiasco
8.      Trevor Ariza    Menele Nowa ...
9.      Jason Terry     EmbracedEmba...
10.     T.J. Ford       Florida Pens...

W tej rundzie moj pick szedł do Szczepana, wiec moglem z luznymi
szelkami obserwowac co sie dzieje.
wiLQ pobiera nastepnego Ironmana. Ktory to juz? 3-4?
Striker przedwczesnie wystrzelił z Millerem. Słyszałem, że są jakieś
problemy z jego dopasowaniem do zespołu. Ponad to podobno powaznie
mysli sie o wprowadzaniu go z lawki z Fernandezem, czyli moze byc
problem z minutami.
Kurian ładnie wyrwał JRicha. Co prawda jest zawieszony ale tylko na
dwa mecze.

Steal: TJ Ford. Mac w LE dobrze zauwazyl ze odium jako zawodnika
kontuzjogennego powinno byc juz z niego zdjete.
Bust: Manu. Bez dwoch zdan.
Nie wiem jak Wy ale ja czasami mialem wrazenie, ze rankingi Yahoo
(robione bardziej pod roto i H2H zamiast fp) czasami zawyzaja wartosc
niektorych zawodnikow w oczach GM'ow. I Gino bylby tego przykladem
(chociaz watpie, ze wiLQ slepo patrzyl na ranki Y!) - fajnie w roto,
ale w fp juz nie bardzo. Nie te lata.

Round 9
1.      Mo Williams     Florida Pens...
2.      Michael Beasley         EmbracedEmba...
3.      Boris Diaw      Menele Nowa ...
4.      John Salmons    fiasco
5.      Rasheed Wallace         Bytkow Jazz
6.      Greg Oden       Flaming Lips
7.      O.J. Mayo       Szalone kefiry
8.      Mike Bibby      Draftless
9.      Ramon Sessions  TeamToBeName...
10.     Ray Allen       Gostynin Spurs

Znowu okazalo sie, ze mamy z Masonem podobne potrzeby i podobna ocene
zawodnikow. Mialem do wyboru Beasleya lub Diawa. I co robie?
Oczywiscie ide w upside. Beasley podobno przypakował w "instytucie
walki z uzaleznieniami". Ale mimo ewidentnego ryzyka samozapłonu i tak
wolałem go od Diawa. Głownie dlatego, ze w Bobkach nie podoba mi sie
trener icaly front office.

Steal: Oczywiscie podoba mi sie pick wiLQ'a. Sessionsa mam
wystawionego na około 40-41 fp. Gdybym nie potrzebowal forwarda, to
bylby moj.
Bust: Rasheed Wallace. Nie wiemy jak tam bedzie z minutami. Wiemy ile
ma lat. Wiemy, ze Celtics beda mocni w rs i przez to powinni
oszczedzac emerytow.
Ray Allen - te same zastrzezenia jak w przypadku Manu - w roto bylby
to znakomity pick - w fp juz nie.

Round 10
1.      Luol Deng       Gostynin Spurs
2.      Raymond Felton  TeamToBeName...
3.      Tyrus Thomas    Draftless
4.      Channing Frye   Szalone kefiry
5.      Ron Artest      Flaming Lips
6.      Lamar Odom      Bytkow Jazz
7.      Marc Gasol      fiasco
8.      Courtney Lee    Menele Nowa ...
9.      Joakim Noah     EmbracedEmba...
10.     Wilson Chandler         Florida Pens...

Uzupelniamy sklady roznymi ciekawymi wynalazkami. IMO Lee za wczesnie.
Na razie walczy z kontuzja, a jak juz przestanie to bedzie walczyl z
Robertsem o minuty.
Magia systemu D'Antoniego działa. Frye mimo wszystko miałem poza
Top130.
A ja swoim zwyczajem znowu licze na upside. BTW Noah i Love wzialem
tez w Lidze Ekspertow.

Steal: Felton? Bedzie walczyl o pieniadze.
Bust: Frye.

Round 11
1.      Jason Thompson  Florida Pens...
2.      Thaddeus Young  EmbracedEmba...
3.      Rodney Stuckey  Menele Nowa ...
4.      Eric Gordon     fiasco
5.      Shaquille O'Neal        Bytkow Jazz
6.      Roy Hibbert     Flaming Lips
7.      Allen Iverson   Szalone kefiry
8.      Richard Jefferson       Draftless
9.      Tyson Chandler  TeamToBeName...
10.     Louis Williams  Gostynin Spurs

W tej rundzie dałem dupska po całości. Byłem pewien, ze Sławek oleje
Thompsona, skoro pozwolil sobie na strzał w prospekta w poprzednim
picku. No to sie srodze zawiodłem i w lekkiej panice zaczałem szukac
kogos sensownego. 90 sekund okazalo sie zbyt krotkim czasem i
strzeliłem w Younga. Bez sensu, bo powinienem brac Erica Gordona,
ktorego Szczepan błyskawicznie łyknął.

Steal: Hibbert. Bardzo fajny pick. Bardzo.
Bust: Young.

Round 12
1.      J.R. Smith      Gostynin Spurs
2.      Tracy McGrady   TeamToBeName...
3.      Josh Howard     Draftless
4.      Jermaine O'Neal         Szalone kefiry
5.      Aaron Brooks    Flaming Lips
6.      Marvin Williams         Bytkow Jazz
7.      Stephen Curry   fiasco
8.      Hakim Warrick   Menele Nowa ...
9.      Nate Robinson   EmbracedEmba...
10.     Corey Maggette  Florida Pens...

Tu juz naprawde poszlismy w roznorakie wynalazki. Tracy bylby do
pobrania z waiverow. Wroci najwczesniej w styczniu, a i w to jakos nie
do konca wierze.
Steal: Brooks. Odwazny pick ultraprospekta.
Bust: TMac.

Round 13
1.      Mario Chalmers  Florida Pens...
2.      Grant Hill      EmbracedEmba...
3.      Tayshaun Prince         Menele Nowa ...
4.      Jason Maxiell   fiasco
5.      Richard Hamilton        Bytkow Jazz
6.      Brandon Rush    Flaming Lips
7.      Chris Duhon     Szalone kefiry
8.      Brad Miller     Draftless
9.      Brandon Bass    TeamToBeName...
10.     Marcin Gortat   Gostynin Spurs

A tu juz nie ma co komentowac. Sami kandydaci na wylot po tygodniu :-)
Moze poza Rushem.

Podsumowujac - ze swoich pickow jestem umiarkowanie zadowolony,
zwazajac na to, ze okolicznosci w jakich brałem stanowiły pewne
wyzwanie. Na pewno nie zgadzam sie z twierdzeniem, ze jestem w gronie
faworytow. Zbyt wiele u mnie zalezy od realizacji potencjału
wiekszosci zawodnikow. A wiem, ze nie da rady, zeby wszyscy wypalili.
Odnosnie składów 10 osobowych Top3 ligi (wedlug produkcji
zeszlorocznej) to: Sławek, wiLQ i Artur. wiLQowi moze przeszkodzic
zdrowie, Arturowi poza zdrowiem przeszkodzi zapewne rowniez obnizka
wartosci niektorych zawodnikow. Sławek za to ma płytko na G, więc
będzie musiał zawalczyc na waiverach lub z wymianami.
Wedlug prognozowanych statsow: Sławek i wiLQ dalej sa w czolowce, ale
zamiast Artura trzecie miejsce ma moj EmbracedEmbarassment.
Zobaczymy.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-12 16:06:42
Autor: wiLQ
Wyniki draftu fb1
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

Taaa, przeciez to jest standardowa spiewka preseasonowa. Kazdy wazny
weteran ma grac ktorej, a jak przychodzi co do czego to jednak lepiej
miec go na boisku niz grac nieopierzonym leszczem z lawki. IMHO tak moga
mowic druzyny, ktore maja glebie skladu. Hornets jej nie maja.

Steal: Mysle, ze Carmelo. Poprzedni sezon mial slaby, a to zawodnik
mogacy dawac spokojnie +50fpg. M.in. dzieki niemu wygralem kiedys
FB2.

Ze tak zapytam, stealem rundy moze byc zawodnik wziety jako pierwszy?
Zwlaszcza, ze Slawek mogl go wybrac o runde wczesniej ;-)

Striker pojechał po bandzie wyceniajac Randolpha na minimum 44-45 fpg.
Chociaz widzielismy juz w jego wykonaniu bardziej ryzykowne picki -
mimo, ze innej lidze ;-)

ROTFL.

W tej rundzie miałem dwa picki do swojej dyspozycji. W pierwszym
pojechałem po upsidzie. Rose'a mam wycenionego na 45-46 fpg.

A z czego ma wynikac ta poprawa?

Steal: Davis. O ile zdrowie dopisze.

IMHO nie musi byc zdrowy by byc stealem. Wazniejsze by sie przylozyl do
grania bardziej niz w zeszlym sezonie. Ot im blizej bedzie mial do 50fp
na srednich tym wiecej moze opuscic.

Bust: Zdecydowanie Lewis. Zawieszenie na 10 spotkan w moich oczach
obnizylo wartos Ryszarda o 2-3 rundy.

IMHO pod koniec 6 rundy to zadna katastrofa. Gral na poziomie 5, wiec
jest miejsce na lekka obsuwe by sie wciaz oplacil. Choc nie da sie
ukryc, ze 10 gier w plecy na starcie istotnie obniza upside tego picku.

wiLQ pobiera nastepnego Ironmana. Ktory to juz? 3-4?

Stracilem rachube ;-)

Steal: TJ Ford. Mac w LE dobrze zauwazyl ze odium jako zawodnika
kontuzjogennego powinno byc juz z niego zdjete.

Ale chroniczny brak minut nie ;-)

[...]

Odnosnie wrazenia, mialem takie samo choc korzystalem z wlasnego ranku i
na Y! zupelnie nie patrzylem. Co do oceny Manu zupelnie sie nie zgadzam.
Piszesz, ze nie jest fajny w fp? Na srednich z ostatnich 3 sezonow byl
#71, #41, #58. Wzialem go w 8 rundzie. I to jest bust? Whaaat? W dodatku
chlopak walczy o kontrakt i mial przerwe od grania w offseason. Nie
licze na jakas szczegolna eksplozje, ale IMHO spokojnie bedzie w Top80.

Bust: [...]
Ray Allen - te same zastrzezenia jak w przypadku Manu - w roto bylby
to znakomity pick - w fp juz nie.

Na koniec 9 rundy? Litosci. W roto by poszedl duzo wyzej, wiec nie wiem
po co to porownanie.

Steal: Felton? Bedzie walczyl o pieniadze.

Podoba mi sie Twoja ocena ;-)

Steal: Hibbert. Bardzo fajny pick. Bardzo.

Co w nim fajnego?

[...]

Dlaczego nie? Maja na pewno okazje.

Odnosnie składów 10 osobowych Top3 ligi (wedlug produkcji
zeszlorocznej) to: Sławek, wiLQ i Artur. wiLQowi moze przeszkodzic
zdrowie,

Serio? Jestem w Top3 bez uwzgledniania Blake'a?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-12 07:48:40
Autor: L'e-szczur
Wyniki draftu fb1
On 12 Paź, 16:06, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

miec go na boisku niz grac nieopierzonym leszczem z lawki. IMHO tak moga
mowic druzyny, ktore maja glebie skladu. Hornets jej nie maja.

Masz jakies linki do analogicznych wypowiedzi z zeszlego roku?

> [...]

Ze tak zapytam, stealem rundy moze byc zawodnik wziety jako pierwszy?
Zwlaszcza, ze Slawek mogl go wybrac o runde wczesniej ;-)

Moze byc.

> W tej rundzie miałem dwa picki do swojej dyspozycji. W pierwszym
> pojechałem po upsidzie. Rose'a mam wycenionego na 45-46 fpg.

A z czego ma wynikac ta poprawa?

Doswiadczenie.

> [...]

jest miejsce na lekka obsuwe by sie wciaz oplacil. Choc nie da sie
ukryc, ze 10 gier w plecy na starcie istotnie obniza upside tego picku.

Upside? Lewis opusci 12% sezonu. Zeby byc podobnie wydajny jak rok
temu - musi realnie podniesc produkcje o 12%.

> Steal: TJ Ford. Mac w LE dobrze zauwazyl ze odium jako zawodnika
> kontuzjogennego powinno byc juz z niego zdjete.

Ale chroniczny brak minut nie ;-)

Zobaczymy. Powinien dostac tyle czasu ile udzwignie.

#71, #41, #58. Wzialem go w 8 rundzie. I to jest bust? Whaaat? W dodatku
chlopak walczy o kontrakt i mial przerwe od grania w offseason. Nie
licze na jakas szczegolna eksplozje, ale IMHO spokojnie bedzie w Top80.

W srednich? Mozliwe. Na sumach? Nie stawiałbym na to swojego zycia.

> [...]
> to znakomity pick - w fp juz nie.

Na koniec 9 rundy? Litosci. W roto by poszedl duzo wyzej, wiec nie wiem

Tylko kolejny przyklad, ze rankingi sie roznia. Ranking na Y! jest
robiony pod roto. Tylko tyle.
A Raya mialem jeszcze dalej niz zostal wziety.

> Steal: Felton? Bedzie walczyl o pieniadze.

Podoba mi sie Twoja ocena ;-)

A co w niej dziwnego?

> Steal: Hibbert. Bardzo fajny pick. Bardzo.

Co w nim fajnego?

Młody zawodnik z duzym upsidem.

> [...]
> faworytow. Zbyt wiele u mnie zalezy od realizacji potencjału
> wiekszosci zawodnikow. A wiem, ze nie da rady, zeby wszyscy wypalili.

Dlatego zostali wzieci. Bardziej chodzilo mi o to, ze stawianie na
upside jako glownej skladowej walki o podium jest obarczone duzym
ryzykiem.

> Odnosnie składów 10 osobowych Top3 ligi (wedlug produkcji
> zeszlorocznej) to: Sławek, wiLQ i Artur. wiLQowi moze przeszkodzic
> zdrowie,

Serio? Jestem w Top3 bez uwzgledniania Blake'a?

Blake (i reszta rookies) zostal wziety z tegoroczna prognoza, zeby nie
kombinowac.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-12 17:18:44
Autor: wiLQ
Wyniki draftu fb1
> [...]

> mowic druzyny, ktore maja glebie skladu. Hornets jej nie maja.

Masz jakies linki do analogicznych wypowiedzi z zeszlego roku?

Nie, zreszta troche na to za pozno skoro na tej podstawie juz podjales
decyzje.

> A z czego ma wynikac ta poprawa?

Doswiadczenie.

Pytalem o kategorie.

> Ale chroniczny brak minut nie ;-)

Zobaczymy. Powinien dostac tyle czasu ile udzwignie.

Po to sprowadzali Watsona?

> [...]
> chlopak walczy o kontrakt i mial przerwe od grania w offseason. Nie
> licze na jakas szczegolna eksplozje, ale IMHO spokojnie bedzie w Top80.

W srednich? Mozliwe.

Jako minimum mi to wystarczy.

> Co w nim fajnego?

Młody zawodnik z duzym upsidem.

... i malymi minutami.
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-12 08:28:49
Autor: L'e-szczur
Wyniki draftu fb1
On 12 Paź, 17:18, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Masz jakies linki do analogicznych wypowiedzi z zeszlego roku?

Nie, zreszta troche na to za pozno skoro na tej podstawie juz podjales
decyzje.

Nie jest za pozno. Skoro mowisz, ze co roku to slychac, a ja o tym nie
pamietam, to wolalbym wiedziec, czy bazujesz na czyms wiecej niz
przeswiadczeniu.
Rok temu bralem jako 3 i istniala niewielka szansa na omskniecie sie
Paula. Wydaje mi sie, ze pamietalbym plany majace wplyw na produkcje
zawodnika.

> Doswiadczenie.

Pytalem o kategorie.

A wszystko mi jedno. To nie roto :-P
Chociaz dla drugorocznych G chyba widac poprawe w FG%, moze PPG, a
skoro to rozgrywajacy to moze APG.

> Zobaczymy. Powinien dostac tyle czasu ile udzwignie.

Po to sprowadzali Watsona?

Na wypadek kontuzji, a nie zeby grac splity.

> Młody zawodnik z duzym upsidem.

.. i malymi minutami.

Mozliwe. Dlatego nie poszedł 3 rundy wyzej.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-13 08:46:58
Autor: s
Wyniki draftu fb1
Ze tak zapytam, stealem rundy moze byc zawodnik wziety jako pierwszy?
Zwlaszcza, ze Slawek mogl go wybrac o runde wczesniej ;-)

A to nie jest tak w ligach wezykowych, ze ten, co bierze pierwszy w rundzie zawsze mogl swoj wybor oglosic w rundzie poprzedniej?

OK, juz nie wiLQuje :-)

Steal: TJ Ford. Mac w LE dobrze zauwazyl ze odium jako zawodnika
kontuzjogennego powinno byc juz z niego zdjete.

Ale chroniczny brak minut nie ;-)

A kto niby mialby mu teraz zagrozic z minutami?
Pearl Earl? Gitarra!

Pozdr

Data: 2009-10-13 12:27:58
Autor: wiLQ
Wyniki draftu fb1
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

A to nie jest tak w ligach wezykowych, ze ten, co bierze pierwszy w rundzie zawsze mogl swoj wybor oglosic w rundzie poprzedniej?

No tak, ale wydaje mi sie, ze ogloszenie LeBrona stealem rundy, nawet
jesli faktycznie bedzie lepszy o glowe nad reszta, jest troche bez sensu
skoro nikt poza Toba nie mial na niego szans.

--
pzdr
wiLQ

Wyniki draftu fb1