Wyniki draftu fb1

Data: 2009-10-12 16:06:29
Autor: wiLQ
Wyniki draftu fb1
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Round 1
1.     LeBron James    Florida Pens...
2.     Chris Paul      fiasco
3.     Dwyane Wade     Menele Nowa ...
4.     Dwight Howard   EmbracedEmba...
5.     Kobe Bryant     Bytkow Jazz
6.     Dirk Nowitzki   Flaming Lips
7.     Kevin Durant    Szalone kefiry
8.     Chris Bosh      Draftless
9.     Deron Williams  TeamToBeName...
10.    Amar'e Stoudemire       Gostynin Spurs

Piszecie, ze nie ma niespodzianek, a mnie Kobo z #5 zaskoczyl. IMHO
spusci z tonu w RS bo zdobyl mistrza, przyszedl Artest i wrocil Bynum.
Tu bustem bedzie po prostu ten kto rozegra najmniej meczow, a najwieksze
szanse na steal zdaja sie miec Durant i Amare ze wzgledu na potencjalny
upside.

Poza tym sklad pierwszej osemki tym razem trafilem, wiec stanalem przed
dylematem, ktorego sie spodziewalem. Deron wydawal mi sie najpewniejszym
wyborem...

Round 2
1.     Danny Granger   Gostynin Spurs
2.     Al Jefferson    TeamToBeName...
3.     Pau Gasol       Draftless
4.     Brandon Roy     Szalone kefiry
5.     Tim Duncan      Flaming Lips
6.     Antawn Jamison  Bytkow Jazz
7.     Kevin Garnett   fiasco
8.     David Lee       Menele Nowa ...
9.     Devin Harris    EmbracedEmba...
10.    David West      Florida Pens...

... a poza tym wiedzialem, ze czegokolwiek nie zrobi Rasheed zaryzykuje
z jakims centrem ze swoim drugim pickiem. Ktorys z trojki AlJeff, Amare,
Duncan musial sie ostac... i ku memu zdziwieniu mialem nawet wybor. Co do rundy picki ogolnie trzymajce sie kupy i przez to najbardziej
rzuca sie w oczy Jamison wziety prawdopodobnie o runde za wysoko.
On tez jest glownym kandydatem na busta nie spowodowanego kontuzja.
Co do steala to IMHO bedzie to ten gracz, ktory na koniec sezonu zalapie
sie na produkcje 1 rundy. Najwieksze szanse zdaja sie miec AlJeff,
Duncan i KG, ale cala trojka ma jakies ryzyko zdrowotne, wiec to
wlasciwie loteria, ktora ktos wygra, a ktos przegra.

Round 3
1.     Carmelo Anthony         Florida Pens...
2.     Andre Iguodala  EmbracedEmba...
3.     Steve Nash      Menele Nowa ...
4.     Joe Johnson     fiasco
5.     Troy Murphy     Bytkow Jazz
6.     Vince Carter    Flaming Lips
7.     Caron Butler    Szalone kefiry
8.     Jason Kidd      Draftless
9.     Rajon Rondo     TeamToBeName...
10.    Brook Lopez     Gostynin Spurs

Tu juz powoli widac jak rozjezdzaja sie rankingi.
Carona i Lopeza mialem w 5 rundzie (wiec automatycznie sa moimi typami
na busta). Melo w 2. A stealem rundy bedzie Kidd, ktory jest za stary by
traktowac go powaznie, a on i tak jakos gra swoje ;-)

Co do mojego wyboru to Rondo mi bardzo tu przypasowal. Na srednich byl
bodaj #36 rok temu, wiec nie jest to jakies szczegolne naciaganie
rankingu i w dodatku walczy o kontrakt po spektakularnym szalenstwie w
playoffach, wiec nie dosc, ze IMHO jest tu spory upside to jeszcze
zwyczajnie chcialem go miec w jakims skladzie.

Round 4
1.     Gilbert Arenas  Gostynin Spurs
2.     Carlos Boozer   TeamToBeName...
3.     Andris Biedrins         Draftless
4.     LaMarcus Aldridge       Szalone kefiry
5.     Anthony Randolph        Flaming Lips
6.     Paul Pierce     Bytkow Jazz
7.     Elton Brand     fiasco
8.     Tony Parker     Menele Nowa ...
9.     Shawn Marion    EmbracedEmba...
10.    Al Horford      Florida Pens...

Tu nawet nie bede typowal steali i bustow bo az 8 pickow moze
eksplodowac z wartoscia zarowno w gore jak i w dol.
Mamy tu zlamasy z produktywna przeszloscia, zmiany roli w druzynie i
mlodziaki z potencjalnie swietlana przyszloscia. Jedynymi "bezpiecznymi"
pickami zdaje sie byc Aldridge i Pierce. Najbardziej podoba mi sie wybor Horforda [powaznie nad nim dumalem ze
swoim wyborem], a najmniej podoba mi sie Anthony Randolph. Tak, wiem, ze
gosciu jest megasleeperem, ale jak sie wybiera go w 4 rundzie to
przestaje byc sleeperem bo musi eksplodowac z minutami/produkcja tylko
po to by nie byc bustem.
No i przy okazji juz wiemy kto go kupuje w keeperze ;-)

Round 5
1.     Gerald Wallace  Florida Pens...
2.     Derrick Rose    EmbracedEmba...
3.     Marcus Camby    Menele Nowa ...
4.     Monta Ellis     fiasco
5.     Mehmet Okur     Bytkow Jazz
6.     Jose Calderon   Flaming Lips
7.     Emeka Okafor    Szalone kefiry
8.     Josh Smith      Draftless
9.     Baron Davis     TeamToBeName...
10.    Chauncey Billups        Gostynin Spurs

W tej rundzie w przeciwienstwie do poprzedniej masa bezpiecznych wyborow
relatywnie do pozycji. Po szalenstwie trzeba bylo uzupelnic sklad ;-)

Tu dosc wyjatkowo najbardziej podoba mi sie moj pick. Baron to zlamas,
ktory moze zatankowac sezon, ale z #59 to wg mnie lekka reka
wkalkulowane ryzyko dla goscia, ktory bedzie mial miesiace w Top20.
Na busta wytypowalbym Monte bo nie dosc, ze jeszcze nie ufam jego kostce
to w dodatku nie mam bladego pojecia czego sie spodziewac po Warriors.

Round 6
1.     Andrea Bargnani         Gostynin Spurs
2.     Blake Griffin   TeamToBeName...
3.     Kevin Martin    Draftless
4.     Al Harrington   Szalone kefiry
5.     Nene Hilario    Flaming Lips
6.     Jameer Nelson   Bytkow Jazz
7.     Rashard Lewis   fiasco
8.     Andrew Bogut    Menele Nowa ...
9.     Kevin Love      EmbracedEmba...
10.    Zach Randolph   Florida Pens...

Tu bustem prawdopodobnie bedzie Bargniani, ktory byc moze zostal
wydraftowany najwyzej ze wszystkich draftow fp. I wciaz jestem w szoku,
ze dostal on kosmiczne extension bez sladow produkcji tego wartej.

A stealem bedzie Zach i po tym picku natychmiastowo pozalowalem, ze
wybralem opcje "zawodnik, ktorego chcialem miec" zamiast "zawodnik,
ktory ni grzyba nie jest sexy, ale bedzie mial najlepsza produkcje".

Round 7
1.     Andrew Bynum    Florida Pens...
2.     Luis Scola      EmbracedEmba...
3.     Stephen Jackson         Menele Nowa ...
4.     Russell Westbrook       fiasco
5.     Leandro Barbosa         Bytkow Jazz
6.     Charlie Villanueva      Flaming Lips
7.     Michael Redd    Szalone kefiry
8.     Jeff Green      Draftless
9.     Paul Millsap    TeamToBeName...
10.    Rudy Gay        Gostynin Spurs

Tu rozrzut byl juz ogromny, niektorych zawodnikow mialem 2-3 rundy
dalej, a innych 2 rundy wczesniej. Najbardziej podobaly mi sie wybory
Scoli i Westbrooka, a na minus policzylbym Barbose i Gaya.

Co do mojego picku to wlasciwie wszystko jest w rekach Jazz. Jak sprzedadza Boozera, bede wygladal na geniusza, jak wymysla sposob by
grac Boozerem i Millsapem po 30+ minut, IMHO picki powinny sie wybronic,
natomiast jak jeden z nich bedzie gral duzo kosztem drugiego to na pewno
zmarnuje ktorys pick kosztem zysku na drugim. Nie jest to co prawda
win-win, ale prawie ;-)

Round 8
1.     Chris Kaman     Gostynin Spurs
2.     Manu Ginobili   TeamToBeName...
3.     Ben Gordon      Draftless
4.     Hedo Turkoglu   Szalone kefiry
5.     Andre Miller    Flaming Lips
6.     Jason Richardson        Bytkow Jazz
7.     Spencer Hawes   fiasco
8.     Trevor Ariza    Menele Nowa ...
9.     Jason Terry     EmbracedEmba...
10.    T.J. Ford       Florida Pens...

Chcialem wybrac Kamana [ktory IMHO bedzie stealem rundy], ale Rasheed
mnie uprzedzil, wiec sila rzeczy musialem sie skupic na potrzebach
druzyny. Nie mialem zadnego SG. Najwyzej notowanymi u mnie graczami byli
Gino i Gordon. Nie jestem fanem Gordona i wydaje mi sie, ze w Pistons
zle sie bedzie dzialo, wiec droga eliminacji wybralem starego zlamasa;-)
Busta od tej rundy coraz trudniej typowac bo wlasciwie dla kazdego
moznaby znalesc jakies argumenty, ale najmniej mi sie podoba pick Forda.
Wiem, ze Slawek za potrzeba, ale byli wg mnie lepsi PG...
Ba! IMHO sam ich wybralem, o runde dalej.

Round 9
1.     Mo Williams     Florida Pens...
2.     Michael Beasley         EmbracedEmba...
3.     Boris Diaw      Menele Nowa ...
4.     John Salmons    fiasco
5.     Rasheed Wallace         Bytkow Jazz
6.     Greg Oden       Flaming Lips
7.     O.J. Mayo       Szalone kefiry
8.     Mike Bibby      Draftless
9.     Ramon Sessions  TeamToBeName...
10.    Ray Allen       Gostynin Spurs

IMHO zaskakujaco duzo bezpiecznych pickow jak na 9 runde.
Ewidentny znak, ze GMowie uzupelniali sklad pod katem pozycji.
Tylko 3 druzyny rzucily kostka na potencjal i to druga runda, w ktorej
najbardziej podoba mi sie moj wlasny pick bo IMHO Sessions bedzie w
Top75 na koniec sezonu.

Round 10
1.     Luol Deng       Gostynin Spurs
2.     Raymond Felton  TeamToBeName...
3.     Tyrus Thomas    Draftless
4.     Channing Frye   Szalone kefiry
5.     Ron Artest      Flaming Lips
6.     Lamar Odom      Bytkow Jazz
7.     Marc Gasol      fiasco
8.     Courtney Lee    Menele Nowa ...
9.     Joakim Noah     EmbracedEmba...
10.    Wilson Chandler         Florida Pens...

Tutaj juz sie zaczyna klasyczny crapshoot. Sa picki, ktorych nawet nie
mialem w rankingu, sa weterani po przejsciach/zmianach, u ktorych nie
wiadomo czy wroca do statsow z lat wczesniejszych czy sie skaszania,
wiec w tym towarzystwie najbardziej mi sie podobaja wybory Noah/Tyrusa.
Z jednej strony pokazali, ze potrafia grac na tym poziomie, z drugiej
maja upside na wiecej. Feltona wzialem tylko dlatego, ze mialem go
najwyzej notowanego i potrzebowalem backupa na SG.

Round 11
1.     Jason Thompson  Florida Pens...
2.     Thaddeus Young  EmbracedEmba...
3.     Rodney Stuckey  Menele Nowa ...
4.     Eric Gordon     fiasco
5.     Shaquille O'Neal        Bytkow Jazz
6.     Roy Hibbert     Flaming Lips
7.     Allen Iverson   Szalone kefiry
8.     Richard Jefferson       Draftless
9.     Tyson Chandler  TeamToBeName...
10.    Louis Williams  Gostynin Spurs

Upside pelna geba i slusznie. Czesc bedzie ladnymi pickami [Gordon?
Williams?], a czesc wyladuje na FAsach w listopadzie [Young? Hibbert?].
Ironicznie w rundzie upsidowej najbardziej podobaja mi sie weterani.
Shaq, Iverson i Chandler sa zlamasami, ale cala trojka lekka reka moze
miec tygodnie/miesiace gry grubo powyzej wartosci picku. Pytanie brzmi
czy wtedy beda jeszcze w skladzie GMa, ktory go wydraftowal, ale to juz
kwestia organizacji wlasnej lawki.

Round 12
1.     J.R. Smith      Gostynin Spurs
2.     Tracy McGrady   TeamToBeName...
3.     Josh Howard     Draftless
4.     Jermaine O'Neal         Szalone kefiry
5.     Aaron Brooks    Flaming Lips
6.     Marvin Williams         Bytkow Jazz
7.     Stephen Curry   fiasco
8.     Hakim Warrick   Menele Nowa ...
9.     Nate Robinson   EmbracedEmba...
10.    Corey Maggette  Florida Pens...

Sporo ciekawych weteranow, ale skoro dotrwali do 12 rundy to najlepszy
znak, ze z kazdym z nich jest cos nie tak ;-)

Co do TMaca, z ktorego wspolGMowie sie smieja to mozliwe, ze jestem
niedoinformowany. Ja tam doczytalem, ze juz wrocil do aktywnosci bez
bolu, wiec wydawalo mi sie, ze z jego rehabilitacja nie jest zle, ale
jesli rzeczywiscie ma wrocic moze w styczniu to szybko wyleci.

Round 13
1.     Mario Chalmers  Florida Pens...
2.     Grant Hill      EmbracedEmba...
3.     Tayshaun Prince         Menele Nowa ...
4.     Jason Maxiell   fiasco
5.     Richard Hamilton        Bytkow Jazz
6.     Brandon Rush    Flaming Lips
7.     Chris Duhon     Szalone kefiry
8.     Brad Miller     Draftless
9.     Brandon Bass    TeamToBeName...
10.    Marcin Gortat   Gostynin Spurs

IMHO stealem rundy bedzie Brad albo GHill, ktorzy wg mnie jako jedyni
moga z tej grupy dotrwac do konca sezonu w rosterze oryginalnej druzyny.
Reszta to FAsy jeszcze w pazdzierniku, moze w polowie listopada. Licze
na to, ze Bass bedzie tym drugim tzn, ze wykorzysta zawieszenie Lewisa.

Florida Pensioners
1.     (1)     LeBron James
2.     (20)    David West
3.     (21)    Carmelo Anthony
4.     (40)    Al Horford
5.     (41)    Gerald Wallace
6.     (60)    Zach Randolph
7.     (61)    Andrew Bynum
8.     (80)    T.J. Ford
9.     (81)    Mo Williams
10.    (100)   Wilson Chandler
11.    (101)   Jason Thompson
12.    (120)   Corey Maggette
13.    (121)   Mario Chalmers

IMHO fajne wybory do 6 rundy, potem coraz mocniejsze rzezbienie.
No i Slawek wlasciwie nie ma sensownych guardow [3 pozycje!], ale znajac
jego talenty trejdowo-FAsowe oba te problemy pewnie nie beda miec
zadnego znaczenia i jakos znajdzie sie na podium.

EmbracedEmbarassment
1.     (4)     Dwight Howard
2.     (19)    Devin Harris
3.     (22)    Andre Iguodala
4.     (39)    Shawn Marion
5.     (42)    Derrick Rose
6.     (59)    Kevin Love
7.     (62)    Luis Scola
8.     (79)    Jason Terry
9.     (82)    Michael Beasley
10.    (99)    Joakim Noah
11.    (102)   Thaddeus Young
12.    (119)   Nate Robinson
13.    (122)   Grant Hill

IMHO jeden z lepszych draftow. Ma pewniakow, ma pozycje, ma upside
wyjety nie za wysoko. Ogolnie gratki dla Ciebie L'e.
Czy temu kto za Ciebie draftowal ;-)

Bytkow Jazz
1.     (5)     Kobe Bryant
2.     (16)    Antawn Jamison
3.     (25)    Troy Murphy
4.     (36)    Paul Pierce
5.     (45)    Mehmet Okur
6.     (56)    Jameer Nelson
7.     (65)    Leandro Barbosa
8.     (76)    Jason Richardson
9.     (85)    Rasheed Wallace
10.    (96)    Lamar Odom
11.    (105)   Shaquille O'Neal
12.    (116)   Marvin Williams
13.    (125)   Richard Hamilton

IMHO klasyczny przyklad draftu, ktory w roto bylby po stokroc lepszy niz
w fp, a poniewaz gramy tym drugim systemem nie wroze mu najlepiej.
Chociaz oczywiscie co ja tam sie znam ;-)

Flaming Lips
1.     (6)     Dirk Nowitzki
2.     (15)    Tim Duncan
3.     (26)    Vince Carter
4.     (35)    Anthony Randolph
5.     (46)    Jose Calderon
6.     (55)    Nene Hilario
7.     (66)    Charlie Villanueva
8.     (75)    Andre Miller
9.     (86)    Greg Oden
10.    (95)    Ron Artest
11.    (106)   Roy Hibbert
12.    (115)   Aaron Brooks
13.    (126)   Brandon Rush

Z tym Randolphem to pojechales ostro. IMHO spokojnie bylby przy
nastepnym picku, a poza tym wg mnie brakuje tu zarowno upside'u jak i
pewniakiem, wiec nie jestem fanem tego draftu.

Draftless
1.     (8)     Chris Bosh
2.     (13)    Pau Gasol
3.     (28)    Jason Kidd
4.     (33)    Andris Biedrins
5.     (48)    Josh Smith
6.     (53)    Kevin Martin
7.     (68)    Jeff Green
8.     (73)    Ben Gordon
9.     (88)    Mike Bibby
10.    (93)    Tyrus Thomas
11.    (108)   Richard Jefferson
12.    (113)   Josh Howard
13.    (128)   Brad Miller

IMHO drugi draft, ktory moze rywalizowac o miano najlepszego.
Wylapales pare bardzo fajnych obsuw, upside'u troche brakuje, ale moze
sie on okazac zbedny jak kluczowi gracze utrzymaja produkcje.

TeamToBeNamedLater
1.     (9)     Deron Williams
2.     (12)    Al Jefferson
3.     (29)    Rajon Rondo
4.     (32)    Carlos Boozer
5.     (49)    Baron Davis
6.     (52)    Blake Griffin
7.     (69)    Paul Millsap
8.     (72)    Manu Ginobili
9.     (89)    Ramon Sessions
10.    (92)    Raymond Felton
11.    (109)   Tyson Chandler
12.    (112)   Tracy McGrady
13.    (129)   Brandon Bass

Mam klasyczne mieszane uczucia odnosnie calosci swego draftu. Z jednej strony widze tu ogromny upside, prawie w kazdym picku, ktory
lacznie moze mi dac mistrzostwo, ale z drugiej rownie dobrze moge
wyladawac twarza na krawezniku z reka w nocniku.
Wyglada na to, ze zagralem va bank chociaz tego nie planowalem.
Coz, zobaczymy, moze to szalenstwo bylo tylko proba odciecia sie
sknerostwa, ktore mnie czeka w czasie draftu keepera ;-)

--
pzdr
wiLQ

Wyniki draftu fb1