Wyniki o jakich Kaczyńscy mogli tylko pomarzyć.

Data: 2010-12-22 18:17:50
Autor: zinek
Wyniki o jakich Kaczyńscy mogli tylko pomarzyć.

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ietaso$kki$1inews.gazeta.pl...
Prezydent Bronisław Komorowski cieszy się największym zaufaniem wśród polityków - wynika z najnowszego sondażu CBOS. Zaufanie do niego deklaruje 67 proc. respondentów; nie ufa mu tylko 13 proc.

no coz - Kwasniewski tez sie cieszyl zaufaniem, okaglym jezykiem przemawial... ladnie wygladal i sie nie narazal woim zdaniem, ktore too mial dobrze schowane.
a teraz czekam az komoruski tez zacznie popijac na imprezach i pokazywac sie w stanie wskazujacym na zespol pourazowy goleni prawej.
Mysle, ze wtedy poparcie w spoleczenstwie jeszcze wzrosnie.

Data: 2010-12-22 18:25:03
Autor: Azor jest pedałem
Wyniki o jakich Kaczyńscy mogli tylko pomarzyć.

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał

no coz - Kwasniewski tez sie cieszyl zaufaniem, okaglym jezykiem przemawial... ladnie wygladal i sie nie narazal woim zdaniem, ktore too mial dobrze schowane.

I dwie kadencje był prezydentem. Byli też tacy prezydenci, którzy chcąc wygrać wybory, korzystali ze wsparcia tych, których wcześniej nazywali ubekami.

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-23 09:23:02
Autor: heÂŽsk
Wyniki o jakich Kaczyńscy mogli tylko pomarzyć.
On Wed, 22 Dec 2010 18:25:03 +0100, Azor jest pedałem <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

> [...]

I dwie kadencje był prezydentem. Byli też tacy prezydenci, którzy chcąc wygrać wybory, korzystali ze wsparcia tych, których wcześniej nazywali ubekami.

 Wlasnie. PZPR to byla organizacja przestepcza, a przez 04 lipca stala
sie partia budujaca raj na ziemi, Gierek z komucha zmienil sie w
wielkiego polskiego patriote, a Putin stal sie przyjacelem Moskalem!

Data: 2010-12-22 18:55:53
Autor: Grzegorz Z.
zinek napisał:

[...]

Kaczyński też cierpiał na chorobę filipińską i przegrałby w pierwszej
turze.

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-22 19:17:29
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:ietc6t$ja0$1mx1.internetia.pl...

[...]

I byłby wybierany dalej, gdyby nie konstytucja.

Wyniki o jakich Kaczyńscy mogli tylko pomarzyć.