Wynocha antypolacy!!!

Data: 2012-11-18 10:57:47
Autor: Andromeda
Wynocha antypolacy!!!
W szpitalach leżą policjanci pobici podczas zamieszek przez bandytów
bezkarnych . Podczas zamieszek jedenastego w Warszawie i jeden cywil w
ciężkim stanie z Wrocławia, pobity przez narodowców, ciekawe że nie ma
w szpitalu ani jednej ofiary tego rzekomo ataku policji na szeregii
narodowców .

http://www.youtube.com/watch?v=SK_mqHpT8LA&feature=youtube_gdata_player

......osobiście myślę że znowu za bandytyzm pisiorów nienawidzących
Polaków, czyli za niszczenie mienia Polskiego zapłacą Polacy.
Niestety. A kiedy z bandytami antypolskimi zrobimy porządek.? No bo
jeśli państwo nie potrafii, to może obywatelsko sprzątniemy gnoi z
Polski?

Data: 2012-11-18 20:04:10
Autor: abc
Wynocha antypolacy!!!
W szpitalach leżą policjanci pobici podczas zamieszek przez bandytów
bezkarnych .

A czy już podano kim są ci bandyci? Czy jest wśród nich jakiś narodowiec?
W ubiegłym roku wśród zatrzymanych nie było ani jednego narodowca.

Data: 2012-11-18 11:10:12
Autor: Andromeda
Wynocha antypolacy!!!
On 18 Lis, 20:05, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> W szpitalach le policjanci pobici podczas zamieszek przez bandyt w
> bezkarnych .

A czy ju podano kim s ci bandyci? Czy jest w r d nich jaki narodowiec?
W ubieg ym roku w r d zatrzymanych nie by o ani jednego narodowca.

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

Ty to lepiej pakuj walizy i wypieprzaj sprzedawczyku do watykanu, bo
teraz jeszcze masz szanse, nie wyjechać zapakowany w walizce do
rodzonej ziemi pedofilnego watykanu.

Data: 2012-11-18 20:14:19
Autor: abc
Wynocha antypolacy!!!
Czemu służy ostentacyjne, bezwstydne chamstwo niektórych dyskutantów na
grupach dyskusyjnych i różnych forach internetowych?

Temu samemu, co ostentacyjne, bezwstydne chamstwo Urbana, Szczuki,
paradujących pederastów, antykatolickich "artystów", feministek i innych
termitów cywilizacji - chodzi o obalanie tabu kulturowych.

To nie jest robione z głupoty, to jest działanie rozmyślne.

Tabu - w najogólniejszym sensie terminu jest to głęboki i fundamentalny
zakaz kulturowy, którego złamanie powoduje spontaniczną i niejednokrotnie
gwałtowną reakcję ze strony ogółu przedstawicieli tej kultury, gdyż jest
przed nich odbierane jako zamach na całą strukturę tej kultury i jej
integralność, a więc jako zagrożenie dla dalszego istnienia danego
społeczeństwa. http://pl.wikipedia.org/wiki/Tabu

Funkcja tabu jest jasna: - gwarantowanie ciągłości i integralności kultury,
a tym samym biologicznego trwania grupy.

Celem wrogów Chrystusa wykrzykujących bluźnierstwa i krzewiących
antyludzkie, ostentacyjne chamstwo jest doprowadzenie do zwyrodnienia
kultury chrześcijańskiej i stopniowego samounicestwienia się narodów
zdechrystianizowanych i wprowadzonych w krąg szatańskiej cywilizacji
śmierci.

Warto o tym pamiętać w obliczu chamskich popisów sług szatana.

Data: 2012-11-18 12:07:18
Autor: Andromeda
Wynocha antypolacy!!!
On 18 Lis, 20:16, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Wiesz czym jest chamstwo, bezczelnym kłamaniem w żywe oczy że bandyci
są wspaniali a policja policje biła, to obraża bezpośrednio rozmówców.
 Bo nikt z Polaków nie jest tak tępy jak sobie poczytują pisowcy.

Data: 2012-11-18 21:09:01
Autor: abc
Wynocha antypolacy!!!
W ubiegłym roku wśród zatrzymanych nie było ani jednego narodowca.
A w tym?

Data: 2012-11-18 12:14:47
Autor: Andromeda
Wynocha antypolacy!!!
On 18 Lis, 21:11, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

Nie ma nikogo z narodowców w szpitalu, a tak wyjecie że narodowcy byli
ofiarami. Normalni polacy, w tym policja są ofiarami, za które nikt
nawet nie powie przepraszam. Tak więc trzeba skończyć z polskimi
ofiarami i zacząć firerowatych naprawdę napierdalać.

Data: 2012-11-18 20:04:50
Autor: Klin
Wynocha antypolacy!!!
W dniu 2012-11-18 19:57, Andromeda pisze:

.....osobiście myślę że znowu za bandytyzm pisiorów nienawidzących
Polaków, czyli za niszczenie mienia Polskiego zapłacą Polacy.
Niestety. A kiedy z bandytami antypolskimi zrobimy porządek.? No bo
jeśli państwo nie potrafii, to może obywatelsko sprzątniemy goi z
Polski?

   Ilu was do tego sprzątania z Polakami nie pĂłjdzie tak łatwo
   z Palestyńczykami nie dajecie rady z nami tym bardziej.

Data: 2012-11-18 11:07:28
Autor: Andromeda
Wynocha antypolacy!!!
On 18 Lis, 20:04, Klin <""klin
\"@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                         ,">
wrote:
> [...]

> Niestety. A kiedy z bandytami antypolskimi zrobimy porządek.? No bo
> jeśli państwo nie potrafii, to może obywatelsko sprzątniemy goi z

   Ilu was do tego sprzątania z Polakami nie pójdzie tak łatwo
   z Palestyńczykami nie dajecie rady z nami tym bardziej.

Ja mam broń, sporo, poszukuje podobnych, którzy za następnym marszem
skurwysynów antypolskich zrobią z gównem porządek, by Polska w końcu
mogła być normalna.

Data: 2012-11-19 11:43:01
Autor: Ikselka
Wynocha antypolacy!!!
Dnia Sun, 18 Nov 2012 11:07:28 -0800 (PST), Andromeda napisał(a):

Ja mam broń, sporo, poszukuje podobnych, którzy za następnym marszem
skurwysynów antypolskich zrobią z gównem porządek, by Polska w końcu
mogła być normalna.

Zabrzmiało jak wypowiedzi Brejvika przed zamachem. Trzeba będzie to
zgłosić. --
XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
 (by XL)

Data: 2012-11-19 04:43:51
Autor: Andromeda
Wynocha antypolacy!!!
On 19 Lis, 11:43, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Sun, 18 Nov 2012 11:07:28 -0800 (PST), Andromeda napisa (a):

> Ja mam bro , sporo, poszukuje podobnych, kt rzy za nast pnym marszem
> skurwysyn w antypolskich zrobi z g wnem porz dek, by Polska w ko cu
> mog a by normalna.

Zabrzmia o jak wypowiedzi Brejvika przed zamachem. Trzeba b dzie to
zg osi .
--
XL  Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.

Brevicy to warszawe rozwalali tańcująca obłudo.

Data: 2012-11-22 00:29:54
Autor: Aicha
Wynocha antypolacy!!!
W dniu 2012-11-19 11:43, Ikselka pisze:

[...]

Zgłosiłaś? Czy czekasz na kogoś, kto to zrobi za Ciebie?

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu
/Oskar Kokoschka/

Data: 2012-11-21 15:53:43
Autor: Andromeda
Wynocha antypolacy!!!
On 22 Lis, 00:29, Aicha <aich...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu

Spokojnie to moja teoria przemocy, która moim zdaniem tworzy granice,
którą trudniej przekroczyć, jak się będzie huliganić. Niestey Brewik
polski nam się objawił w postaci nacjonalisty, bo to Brewików
środowisko.

Data: 2012-11-22 01:08:03
Autor: Qrczak
Wynocha antypolacy!!!
Dnia 2012-11-22 00:29, obywatel Aicha uprzejmie donosi:
[...]

Bym się zastanowiła. I jeden, i drugi był na "B".

Q czytaj quality
--
hłe hłe

Data: 2012-11-18 20:22:27
Autor: Jusuf
Wynocha antypolacy!!!
"Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:a439f42d-3483-4212-9842-6ba5d9b2ca55a6g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

Nie byłoby policji, nie byłoby zadymy i ofiar. Gdyby nie sprawne i zdecydowane działanie organizatorów Marszu, policja doprowadziłaby do strasznej katastrofy. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-18 12:11:21
Autor: Andromeda
Wynocha antypolacy!!!
On 18 Lis, 20:22, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
"Andromeda" <robert.pawlows...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:a439f42d-3483-4212-9842-6ba5d9b2ca55a6g2000vbl.googlegroups.com...

> [...]

Nie byłoby policji, nie byłoby zadymy i ofiar. Gdyby nie sprawne i
zdecydowane działanie organizatorów Marszu, policja doprowadziłaby do

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

Nie byłoby policji, to byłyby ofiary śmiertelne po stronie polaków,
którzy nie mają aż takiego zacietrzewienia nienawiści aby natychmiat
się zgrupować obronnie, przeciwko fireropisowcą.  To było jak
powstanie, gdzie firerowaci wysłali kryminał na warszawę, teraz
podobnie firerowaci wysłali kryminał na warszawę.

Data: 2012-11-18 21:23:07
Autor: Jusuf
Wynocha antypolacy!!!
"Andromeda" <robert.pawlowski4@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:49e2af4c-bb79-492e-88e9-539d4ea7952feo2g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

powstanie, gdzie firerowaci wysłali kryminał na warszawę, teraz
podobnie firerowaci wysłali kryminał na warszawę.

Powtarzam, Nie byłoby policji, nie byłoby zadymy i ŻADNYCH ofiar. Gdyby nie sprawne i

Data: 2012-11-18 14:08:03
Autor: Andromeda
Wynocha antypolacy!!!
On 18 Lis, 21:23, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
"Andromeda" <robert.pawlows...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:49e2af4c-bb79-492e-88e9-539d4ea7952feo2g2000vbb.googlegroups.com...

> Nie by oby policji, to by yby ofiary miertelne po stronie polak w,
> kt rzy nie maj a takiego zacietrzewienia nienawi ci aby natychmiat
> si zgrupowa obronnie, przeciwko fireropisowc .  To by o jak
> powstanie, gdzie firerowaci wys ali krymina na warszaw , teraz
> podobnie firerowaci wys ali krymina na warszaw .

Powtarzam, Nie by oby policji, nie by oby zadymy i ADNYCH ofiar. Gdyby nie
sprawne i
zdecydowane dzia anie organizator w Marszu, policja doprowadzi aby do
strasznej katastrofy.

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

Powtarzam, całe szczęście że była Policja, bo bandziorstwo całe miasto
by spaliło . Tu powinno nie być pozwolenia na marsze bandziorstwa,
wiadomo że każda manifestacja ma cel niszczenia i mordowania Polaków.
 Domagasz się bezprawia dla bandytów. Może jeszcze strażników w
więzieniu nie powinno być, bo bójki więźniów, to według tej obłudy
wina tego że są strażnicy.
Ja pierdole szczyt obłudy i faszystowskiego zakłamania.
  Nie będzie faszyta pluł nam w twarz, ni dzieci nam faszysta
germanił, Polski my naród, Polski lud a nie faszystowskich meneli.

Data: 2012-11-19 11:38:26
Autor: Jusuf
Wynocha antypolacy!!!

Powtarzam, nie byłoby bandziorów policyjnych, nie byłoby zadymy. Całe szczęście organizatorzy Marszu opanowali sytuację i nie doszło to rzezi. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-19 04:45:22
Autor: Andromeda
Wynocha antypolacy!!!
On 19 Lis, 11:38, "Jusuf" <ju...@qmail.com> wrote:
"Andromeda" <robert.pawlows...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:b2b41917-eab2-45a1-a6e7-29674fbfb973a6g2000vbl.googlegroups.com...

> Powtarzam, ca e szcz cie e by a Policja, bo bandziorstwo ca e miasto
> by spali o . Tu powinno nie by pozwolenia na marsze bandziorstwa,
> wiadomo e ka da manifestacja ma cel niszczenia i mordowania Polak w.
> Domagasz si bezprawia dla bandyt w. Mo e jeszcze stra nik w w
> wi zieniu nie powinno by , bo b jki wi ni w, to wed ug tej ob udy
> wina tego e s stra nicy.
> Ja pierdole szczyt ob udy i faszystowskiego zak amania.
>  Nie b dzie faszyta plu nam w twarz, ni dzieci nam faszysta
> germani , Polski my nar d, Polski lud a nie faszystowskich meneli.

Powtarzam, nie by oby bandzior w policyjnych, nie by oby zadymy. Ca e
szcz cie organizatorzy Marszu opanowali sytuacj i nie dosz o to rzezi.

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@netfront.net -- -

Powtarzam zwolnij służbę więzienną to bandyci nie będą bili się w
wiezieniach.

Data: 2012-11-19 11:46:13
Autor: Ikselka
Wynocha antypolacy!!!
Dnia Mon, 19 Nov 2012 11:38:26 +0100, Jusuf napisał(a):

Powtarzam, nie byłoby bandziorów policyjnych, nie byłoby zadymy.

Dokładnie tak.

Data: 2012-11-19 04:48:44
Autor: Andromeda
Wynocha antypolacy!!!
On 19 Lis, 11:47, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Dokładnie tak.
--
XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale

Zwolnij policje, sądy, prokuratury, straż graniczną, służbę więzienną
to pisowcy będą łagodni. A napewno zwolnić trzeba pogotowie ratunkowe,
bo to przez nich są wypadki.- logika obłudy i dziczy pisorów.

Data: 2012-11-19 05:08:53
Autor: Andromeda
Wynocha antypolacy!!!
On 19 Lis, 13:48, Andromeda <robert.pawlows...@gmail.com> wrote:

> [...]

to pisowcy będą łagodni. A napewno zwolnić trzeba pogotowie ratunkowe,
bo to przez nich są wypadki.- logika obłudy i dziczy pisorów.

A straż pożarną też zlikwidować bo to przez nich są pożary, gdyby ich
nie było to by się nie paliło- nadal świńsko_chlewna logika pis.

Data: 2012-11-19 02:08:11
Autor: Grzegorz Z.
Wynocha antypolacy!!!
Jusuf napisał:

Nie byłoby policji, nie byłoby zadymy i ofiar.

Tak? To przypomnij sobie co kibole robią z pociągów gdy policja ich nie
pilnuje. A przecież to ci sami.

--
"Hołdys zawsze jest w kapeluszu, nasuwa się więc pyanie,  czy z powodu
łysy, czy z powodu żyd?" - mkarwan

Data: 2012-11-19 11:39:13
Autor: Jusuf
Wynocha antypolacy!!!
"Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> schrieb im Newsbeitrag news:k8c0pr$rk9$1dont-email.me...
Jusuf napisał:

Nie byłoby policji, nie byłoby zadymy i ofiar.

Tak? To przypomnij sobie co kibole robią z pociągów gdy policja ich nie
pilnuje. A przecież to ci sami.

Kogo by mieli atakować, na Marszu, jak by nie było policji? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Wynocha antypolacy!!!