Wyobrazmy sobie...

Data: 2010-11-23 18:37:29
Autor: Vigo
Wyobrazmy sobie...
ze ostatnie wybory do Parlamentu wygralo PiS, nie PO.
Jak by teraz wygladala nasza ukochana Ojczyzna ?

Popuscmy wodze fantazji.

Data: 2010-11-23 18:44:05
Autor: Azor jest pedałem
Wyobrazmy sobie...

Użytkownik "Vigo" <vigo@ego.pl> napisał w wiadomości news:4cebfbda$0$27044$65785112news.neostrada.pl...

ze ostatnie wybory do Parlamentu wygralo PiS, nie PO.
Jak by teraz wygladala nasza ukochana Ojczyzna ?

Popuscmy wodze fantazji.

Jak Warszawa po II wojnie światowej.

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-11-23 18:51:38
Autor: u2
Wyobrazmy sobie...
W dniu 2010-11-23 18:44, Azor jest pedałem pisze:
Jak Warszawa po II wojnie światowej.

AK postawiło się szkopom. Sowieci to skwapliwie wykorzystali.

Data: 2010-11-23 23:51:50
Autor: DJ MC Donald Musk
Wyobrazmy sobie...
On 23 Lis, 18:44, Azor jest pedaĹ em <Brońmy RP przed pisem@...pl>
wrote:
Użytkownik "Vigo" <v...@ego.pl> napisał w wiadomościnews:4cebfbda$0$27044$65785112news.neostrada.pl...

> ze ostatnie wybory do Parlamentu wygralo PiS, nie PO.
> Jak by teraz wygladala nasza ukochana Ojczyzna ?

> Popuscmy wodze fantazji.

Jak Warszawa po II wojnie światowej.

Przeciez wlasnie tak teraz wyglada!
co sie dziwic jak rzadzi bufetowa!

Data: 2010-11-24 08:58:01
Autor: Azor jest pedałem
Wyobrazmy sobie...

wrote:
> [...]

> ze ostatnie wybory do Parlamentu wygralo PiS, nie PO.
> Jak by teraz wygladala nasza ukochana Ojczyzna ?

Muszą warszawiacy kochać ruiny, skoro wybrali ponownie Hanne Gronkiewicz - Waltz, a olali ciepłym moczem Bieleckiego.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-11-23 19:17:19
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Wyobrazmy sobie...
Vigo wrote:

ze ostatnie wybory do Parlamentu wygralo PiS, nie PO.
Jak by teraz wygladala nasza ukochana Ojczyzna ?

Popuscmy wodze fantazji.

Jakto, jak?
Szykowałaby się do przyszłorocznych wyborów prezydenckich...
;-(
--
Pit

Data: 2010-11-24 08:56:42
Autor: Tomek
Wyobrazmy sobie...

[...]

Pewnie wielu Mirów, Rytchów iZbychów w popłochu uciekłoby z kraju. Pewnie przyspieszono by prace na terminalem gazowym. Pewnie pojawiłaby się wkrótce 3 stawka podatku PIT, ale nie ruszono by VATu. To chyba byłyby pierwsze objawy...
Tomek

Data: 2010-11-24 16:16:40
Autor: cirrus
Wyobrazmy sobie...
Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4cecc853$0$27041$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wtedy wypowiedzielibyśmy wojnę Rosji i Niemcom i śmiałby sie z nas cały swiat.

--
stevep

Wyobrazmy sobie...